افزایش نرخ بهره شاید موجب افت موقتی شود، اما پس از رفع این افت باید انتظار رشد جبران‌کننده‌ای را داشت
ترجمه ایران استار- فروش املاک و مستغلات در ماه سپتامبر امسال در مقایسه با سپتامبر سال گذشته، هشت درصد رشد نشان می‌دهد و این یعنی رشدی که طی 9 سال گذشته سابقه نداشته است: رکورد  3،220 فروش خانه‌های "تک خانواده‌ای" با قیمت متوسط 336،000 دلاری، هفت درصد رشد نشان می‌دهد؛ خانه‌های دوبلکس و یا چندگانه با شش درصد افزایش به 504،000 دلار رسید؛ در حالی که آپارتمان‌ها با 4 درصد افزایش به 263،000 دلار رسیدند.
ناتالی بگین، رییس هیئت املاک و مستغلات مونترال گفت: "میزان فروش در طی 43 ماه متوالی رشد داشته است". اجرای سیاست‌های دولتی جدید مانند "استرس تست" و حتی بالا بردن نرخ بهره پایه، هم نتوانست بازار املاک و مستغلات مونترال را کاهش دهد، در حالیکه همین تمهیدات باعث کاهش {و شاید رکود} فروش در ونکوور و تورنتو شده است.

سیاست‌های دولت فدرال و استانی برای فرونشاندن بازار ونکوور موفق به افت فروش آن از ماه فوریه تا اوت شده است.

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
پل کاردینال، مدیر تحلیل بازار در هیئت امناء املاک بزرگشهر مونترال، گفت: "برنامه‌های مالیاتی دولتی برعلیه سرمایه‌گذاران خارج استانی باعث شده است که آنها نتوانند با خرید و فروش و یا ساخت سریع تصنعی سودی از این بازار ببرند... بعلاوه با اینکه گفته می‌شود بسیاری از خریداران معتقدند که قیمت‌ها خیلی بالاست، اما این نگرانی تاثیری روی بازار مونترال {هنوز} نداشته است". او افزود که ورود مهاجران زیاد، اعتماد خریداران، رشد اقتصادی، انجام پروژه‌های زیربنایی عمومی، و همچنین نرخ بیکاری پایین موجب افزایش قیمت املاک در مونترال شده و می‌شود.

بازاری که فروشنده آنرا تعیین می‌کند
افزایش نرخ بهره شاید موجب افت موقتی شود، اما پس از رفع این افت باید انتظار رشد جبران‌کننده‌ای را داشت. شاید افرادی باشند که دربه خودشان بگویند الان بهترین زمان برای تصمیم‌گیری است، یا الان ملکی را می‌خرند و یا هیچوقت خرید نخواهند کرد زیرا در حال حاضر هم نرخ بهره صعودی است و هم قیمت‌ها. آنها قطعا فکر خواهند کرد که اگر شش ماه یا یک سال دیگر منتظر بمانند هم در بدست آوردن نرخ بهره بهتر ضرر خواهند کرد و هم ملک مورد نظرشان را گران‌تر خواهند خرید. به همین دلیل اینها صرفا برای خرید وارد بازار می‌شوند و بدینگونه تعیین نرخ بازار به دست فروشنده می‌افتد.

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, October 10, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به