برنامه‌هایی در تورنتو، تهران، ادمونتون و فرانکفورت تدارک دیده شده است
انجمن خانواده‌های جانباختگان پرواز پی‌اس ۷۵۲ مراسم ویژه‌ای را برای سالگرد مسافرین بی‌گناه این پرواز در روزهای هفتم و هشتم ژانویه (برابر با نوزدهم و بیستم دی ماه) برگزار می‌کند. این مراسم یادبود به صورت مجازی از کانال یوتیوب انجمن و برخی شبکه‌های اجتماعی پخش خواهد شد. ساعت آغاز برنامه ۹:۴۲ شب به وقت تورنتو (۶:۱۲ صبح به وقت تهران) خواهد بود، که ساعت آن پرواز شوم بود.

اعلان کامل مراسم‌های سالگرد جانباختگان پرواز اوکراینی:
 

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
تورنتو:
  1. مسیر-راهپیمایی-سالگرد-جانباختگان-پرواز-اوکراینی-تورنتوهفتم ژانویه، ۹:۴۲ شب تورنتو (نوزدهم دی، ۶:۱۲ صبح تهران) - مراسم با ویژه برنامه‌ای شش دقیقه‌ای آغاز خواهد شد و سپس مجموعه‌ای از دلنوشته‌های تصویری خانواده‌ها در یادبود جانباختگان پخش خواهد شد.
  2. هشتم ژانویه، ۱:۰۰ بامداد تورنتو (نوزدهم دی، ۹:۳۰ صبح تهران) - زندگینامه‌‌هایی که تا امروز از جانباختگان آماده شده است در طول شب به زبان فارسی یا انگلیسی خوانده می‌شود.
  3. هشتم ژانویه، ۱۱:۰۰ صبح تورنتو (نوزدهم دی، ۷:۳۰ عصر تهران) - فیلمی به یاد ۲۹ کودک و نوجوان پرواز به نمایش در خواهد آمد، و سپس مجموعه ویدیوهای یادبود جانباختگان مجددا پخش خواهد شد.
  4. هشتم ژانویه، ۲:۰۰ بعدازظهر تورنتو (نوزدهم دی، ۱۰:۳۰ شب تهران) - راهپیمایی در شهر تورنتو به یاد جانباختگان اجرا خواهد شد.
برنامه‌ی راهپیمایی در شهر تورنتو با توجه به مقررات سختگیرانه‌ی موجود و شرایط نفسگیر بیماری کووید ۱۹ با رعایت فاصله‌ی اجتماعی برگزار خواهد شد. ۱۷۶ نفر از اعضای خانواده‌ها از دانشگاه تورنتو تا محل شهرداری تورنتو راهپیمایی خواهند کرد و در تلاشیم برنامه‌ی ساعت ۴:۰۰ بعدازظهر به طور مستقیم برای شرکت‌کنندگان پخش شود. شرکت در این راهپیمایی برای عموم با رعایت قوانین بیماری کووید آزاد است اما انجمن خانواده‌ها خواهشمند است از آوردن بلندگو، پرچم، پلاکارد یا عکسی به جز عکس جانباختگان خودداری کنید. این روز، روزی سخت و تلخ برای خانواده‌هاست و خانواده‌ها علاقمندند در آرامش و با نظم و ترتیب عزیزان خود را به یاد بیاورند.
 
تهران
  • هشتم ژانویه، ۴:۰۰ عصر (بیستم دی، ۰۰:۳۰ بامداد تهران) - برنامه‌ی اصلی شامل پیام‌های مقامات سیاسی کانادا، اجرای موسیقی، سخنرانی شخصیت‌های دانشگاهی و پیام نماینده‌های انجمن به فارسی و انگلیسی.
 
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

فرانکفورت آلمان
Frankfurt am Main
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
An der Hauptwache
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
Freitag den 08.01.21 - Um 17:00 Uhr
ادمونتون کانادا
 
Edmonton, Canada:
5:30-6:30 MST
Alberta Legislature Ground
تورنتو کانادا 
علاوه بر مراسم ذکر شده فوق در تورنتو، برنامه دیگری نیز بین ساعات ۱۲ تا ۲ در بنیاد پریا با پیام‌ها و حضور سیاسیون کانادایی انجام می‌گیرد. حضور آنلاین با زوم آزاد برای عموم (روی لینک روبرو کلیک کنید؛ در صورت نیاز کُد عبور: 574909 می‌باشد): https://zoom.us/j/91502652970?pwd=ZXo5UWt1dVg2Q0x6UVNyckZ6Wkx5UT09
344 John St.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

Markham, ON L3T 5W6
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, January 7, 2021 - 14:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به