این چهارمین افزایش ماهانه متوالی و بزرگترین جهش ماهانه قیمت خانه‌های جدید از ماه مه ۲۰۱۷ است
ایران استار: مرکز آمار کانادا گزارش و داده‌های مهمی را از دلایل افزایش قیمت خانه‌های نوساز در کانادا را اعلام کرده است و پیش بینی شده این افزایش قیمت دست کم در سال جدید میلادی نیز افزایش پیدا کند.
قیمت خانه‌های جدید در کانادا در ماه گذشته بیشترین میزان افزایش رادر سه سال گذشته تجربه کرده است که دلیل اصلی آن افزایش هزینه‌های مصالح ساختمانی در طول همه گیری بیماری کرونا است. مرکز آمار کانادا روز دوشنبه گزارش داد که شاخص قیمت مسکن جدید که قیمت خانه‌های نوساز را ردیابی می‌کند در ماه آگوست نیم درصد درصد افزایش یافته است. این چهارمین افزایش ماهانه متوالی و بزرگترین جهش ماهانه قیمت خانه‌های جدید از ماه مه ۲۰۱۷ است.

چرا قیمت خانه‌های جدید در کانادا افزایش یافته است؟ قیمت خانه‌های نوساز در شهرهای مختلف کانادا

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
بیماری کرونا که در ماه مارس شروع شد و همچنان در تمام بخش‌های زندگی کانادایی تأثیر می‌گذارد، تأثیر زیادی بر بازار مسکن داشته است. این تاثیر از آنجا شروع شد که ابتدا فروش مجدد خانه‌ها را متوقف کرد، زیرا بسته شدن و نیاز به فاصله اجتماعی، همه را در خانه نگه داشت اما در نهایت تقاضا به طرز چشمگیری دوباره افزایش یافت و به بازار خانه‌های جدید نیز سرازیر شد.
مرکز آمار کانادا اعلام کرده است که در این شرایط صاحبان خانه‌ها قصد کردند خانه‌های خود را نوسازی کنند و این باعث افزایش تقاضا و قیمت موادی مانند چوب، سیم و لوله می شود.

لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

و از طرفی با در نظر گرفتن مساله رعایت فاصله فیزیکی به خاطر کرونا برخی از مالکان خانه تصمیم گرفتند بودجه تعطیلات تابستانی خود را به سمت بازسازی و بهسازی منازل خودشان معطوف کنند.ساخت و ساز خانه‌های جدید نیز از افزایش تقاضای بیشتر برای مصالح ساختمانی متثر شد و در نهایت همین باعث افزایش قیمت خانه شده به طوری که در منطقه‌ای مانند اوشاوا قیمت خانه‌های جدید در یک ماه ۱.۸ درصد افزایش یافت. در نتیجه همه این تغییرات شاخص قیمت خانه‌های جدید ۲.۱ درصد رشد کرده است که این بالاترین افزایش شاخص پس از سال ۲۰۱۸ است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
آمارها می‌گوید سازندگان خانه انتظار دارند قیمت بالای الوار در سال جاری به احتمال زیاد ۵،۰۰۰ تا ۱۰،۰۰۰ دلار اضافی به هزینه یک خانه خانوادگی اضافه کند. در کوتاه مدت هم پیش بینی می‌شود که کمبود چوب و تجهیزات ساختمانی به دلیل افزایش تقاضای خریداران مسکن، افزایش فعالیت‌های نوسازی در آمریکای شمالی و همچنین اثرات طولانی مدت کاهش کار در کارخانه‌های چوب بری در اوایل سال جاری ادامه یابد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, September 21, 2020 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به