آپارتمان یکخوابه+دن با پارکینگ فقط حدود 530 هزار دلار و آپارتمان دو خوابه با زیربنای 70 متری فقط 635 هزار دلار است که فوق‌العاده مناسب به نظر می‌رسد
با سلام و آرزوی اوقاتی خوش برای شما. هفته قبل تماسی از یکی از خوانندگان داشتم که از من در مورد وضعیت آینده و میزان سودآوری احتمالی در پیش‌خرید می‌پرسید. ایشان می‌خواست بداند که با این نوع سرمایه‌گذاری، دو سه سال بعد چقدر سود‌ می‌برد و آیا می‌تواند اگر از طریق ما آپارتمانی را پیش‌خرید کند، آن را قبل از تحویل با استفاده بفروشد یا خیر.
کسانی که نوشته‌های مرا از سال‌ها قبل دنبال می‌کنند بیاد دارند که در سال‌های 2013 و 2014، اینجانب مقالات بسیار زیادی در مورد پیش‌خرید در داون‌تاون و همین‌طور ناحیه Yonge و Eglinton و همچنین‌ Dundeas / yonge و Yonge / Sheppard نوشتم. تمام مقالات من در روزنامه‌های سلام تورنتو و ایران‌استار آن زمان موجود است. در آن هنگام من به مردم توصیه می‌کردم که با توجه به خط Cross town در خیابان Eglinton و نیز افزایش ظرفیت دانشگاه تورنتو، اقدام به پیش‌خرید کنند. در یکسری از مقالات سال 2014 ذکر کردم که قیمت متوسط آپارتمان در پروژه E-condo در حدود 650 دلار برای هر فوت مربع بود. چندین نفر در آن زمان از این فرصت استفاده کردند و اقدام به خرید آپارتمان کردند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
اکنون هر فوت مربع از پروژه E-condo به حدود 1200 دلار رسیده است. پروژ‌ه دیگر Smart condo در خیابان‌University  و Queen‌بود که در آن هنگام آپارتمان یکخوابه حدود 500 هزار دلار داشت که الان به بیشتر از 900 هزار دلار رسیده است.
هم‌اکنون قیمت بسیاری از آپارتمان‌ها در مرکز شهر دان‌تاون، بیشتر از 1100 تا 1400 دلار برای هر فوت مربع است. به عقیده من هم‌اکنون بایستی در انتخاب پروژه دقت زیادی کرد تا خدای ناکرده، برای یک ساختمان قیمت بالاتر از واقعی پرداخت نشود. به همین علت هم هر هفته من یک مورد را از بین ده‌ها پروژه که به دستم می‌رسد، به شما معرفی می‌کنم. تمام پروژه‌های معرفی شده به نظر من قیمت مناسبی دارند و در مقایسه با ساختمانهای مجاور پتانسیل سودآوری بالاتری دارند.
در هفته قبل در مورد دو پروژه با شما صحبت کردم که یکی از آنها تاون‌هاوس‌های بسیار بزرگ با زیربنای حدود 250 متر مربع بود که شرکت سازنده برای مدت کوتاهی برای خریداران، آسانسور Private نصب می‌کند. این تاون‌هاوس‌های مدرن و زیبا که در تقاطع  Bathurst /Rutherford ساخته خواهند شد، نسبت به زیربنا و لوکیشن عالی آن قیمت مناسبی دارند. پروژه‌ دوم هم مربوط به ساختمانی در خیابان Bloor west و در نزدیکی خیابان Dundas بود که با شرایط عالی پیش‌فروش می‌شود و تحویل آن سال آینده است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

شما برای استفاده از این پروموشن‌ها هم‌اکنون می‌توانید با من تماس بگیرید تا قبل از تمام شدن تخفیفات برای شما آنها را بگیرم.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
در این هفته قصد دارم در مورد یک پروژه جدید با شما صحبت کنم که در بهترین منطقه شهر Vaughan در خیابان Highway 7 و در نزدیکی مرکز شهر Vaughan ساخته خواهد شد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
آنچه این پروژه را بسیار مطلوب می‌کند، فاصله چند قدمی آن از متروی جدید این شهر و‌Vaughan Metropolitan Centre است. به طوری‌که در ظرف کمتر از 3-4 دقیقه با پای پیاده می‌‌توان به متروی این شهر رسید. این منطقه شباهت زیادی به وضعیت خیابان Eglinton در سال‌های قبل دارد و پتانسیل سودآوری این پروژه بالا به نظر می‌رسد. علاوه بر آن، قیمت این ساختمان ارزان‌تر از ساختمان‌های مجاور به نظر می‌رسد.
برای مثال آپارتمان یکخوابه+دن با پارکینگ فقط حدود 530 هزار دلار و آپارتمان دو خوابه با زیربنای 70 متری فقط 635 هزار دلار است که فوق‌العاده مناسب به نظر می‌رسد.
تمام واحدهای این ساختمان دارای سقف بلند و لوازم خانه Upgraded Appliance هستند. استقبال از این ساختمان بسیار چشمگیر بوده و بسیاری به دلیل قیمت مناسب و لوکیشن عالی و نزدیکی مترو اقدام به پیش‌خرید کردند. شرکت سازنده هنوز قیمت‌ها را بالا نبرده و من به شما توصیه می‌کنم جهت اطلاعات بیشتر و بازدید از پروژه هر چه زودتر با من تماس بگیرید.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

هفته شما خوش
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, September 4, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به