پروموشن مربوط به آسانسور اختصاصی و نیز بیسمنت تکمیل شده فقط برای مدت کوتاهی به خریداران این تاون‌هاوس‌ها داده می‌شود
با عرض سلام و آرزوی اوقاتی خوش برای شما، در این هفته قصد دارم در مورد دو پروژه با شرایط واقعاً استثنایی با شما صحبت کنم که به شما با هر سلیقه و بودجه‌ای امکان خانه‌دار شدن می‌دهد.

پروژه اول مربوط به یک‌سری تاون‌هاوس شیک می‌باشد که هر کدام یک آسانسور کاملاً اختصاصی دارند. این خانه‌ها در بهترین لوکیشن Thorn hill در خیابان بترست ساخته می‌شوند که در تقاطع خیابان‌های بترست و Rutherford می‌باشد. خیابان Rutherford در حقیقت همان خیابان 16th در غرب یانگ است.
این منطقه یکی از پر طرفدارترین مناطق خیابان بترست است. اگر از این تقاطع عبور کرده باشید، رستوران‌های بسیار شیک، مراکز ورزشی Gym و بسیاری از امکانات و فروشگاه‌ها را دیده‌اید. به همین دلیل هم خانه‌های اطراف این منطقه، به سرعت فروش می‌رود و متقاضی زیادی دارد.

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
همانطور که ذکر شد، این خانه‌ها دارای آسانسور اختصاصی هستند. در هر کدام از خانه‌ها، این آسانسور شما را از طبقه زیرزمین تا طبقه دوم جابجا می‌کند و ظرفیت حمل 3-4 نفر را دارد. این خانه‌ها با آسانسور برای افرادی که دچار درد زانو و یا درد مفاصل هستند بسیار مناسب به نظر می‌رسند. با داشتن آسانسور، شما دیگر لازم نیست روزانه صدها پله را بالا و پایین بروید.
شرکت سازنده این پروژه که یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های ساختمانی تورنتو می‌باشد، جدیداً پنجاهمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت که نشانه تجربه این بیلدر است. این شرکت علاوه بر آنکه در هر کدام از واحدهایش یک آسانسور ویژه نصب خواهد کرد، زیر‌زمین خانه را برای شما تکمیل می‌کند و به شما تحویل می‌دهد. برای مثال یکی از نقشه‌های تاون‌هاوس‌ها، شامل 2200 فوت مربع (حدود 200 متر مربع) فضای مسکونی است. علاوه بر آن بیلدر حدود 310 فوت مربع (حدود 30 متر مربع) زیرزمین آماده و تکمیل به شما می‌دهد.
این پروژه تمام شرایط موفق را دارد، موقعیت مکانی ممتاز آن در تورن‌هیل به همراه زیربنای بزرگ 200 متر مربعی و آسانسور اختصاصی و زیرزمین تکمیل شده، این خانه‌ها را برای خریداران بسیار مطلوب می‌کند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

پروموشن مربوط به آسانسور اختصاصی و نیز بیسمنت تکمیل شده فقط برای مدت کوتاهی به خریداران این تاون‌هاوس‌ها داده می‌شود. بنابراین پیشنهاد می‌کنم از این فرصت استفاده کنید.

پروژه دوم که آنهم در تورن‌هیل و در خیابان بترست قرار دارد، مربوط به آپارتمان‌هایی در نزدیکی مال و مرکز خرید Promanade است. این آپارتمان‌ها که از این هفته پروموشن ویژه آنها شروع شده، شرایط پیش‌خرید منحصر به فردی دارند که در هیچ پروژه دیگری در تورنتو پیدا نمی‌شود. خریداران این واحدها، از حالا تا هنگام سند زدن فقط مبلغی معادل 10% قیمت خانه را به سازنده می‌پردازند. یعنی پیش‌خرید آپارتمان دو خوابه با زیربنای 868 فوت مربع، حدود 80 متر، به دو قسط احتیاج دارد که هر کدام حدود 30 هزار دلار می‌باشد. قسط اول در ظرف یک ماه پس از قرارداد از شما گرفته می‌شود و دومین قسط را 10 ماه بعد به شرکت سازنده خواهید پرداخت. بعد از آن تا سه سال هیج پرداخت یا قسطی نخواهید داشت. این بهترین امکان برای کسانی است که می‌خواهند از دنیای اجاره و مستاجری خارج شوند. این پروژه به کسانی که دنبال آپارتمان شیک در تورن‌هیل هستند، امکان می‌دهد تا با حداقل پول پیش آپارتمان دلخواه خود را پیش‌خرید کنند و سال 2022 آن را تحویل بگیرند.

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
همه هفته اطلاعات پروژه‌های ویژه و منحصر به فرد بدست من می‌رسد. لطفاً بر‌ای کسب اطلاعات و مشاوره صادقانه با من تماس حاصل فرمایید.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
هفته شما خوش
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, July 3, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به