واحدهای یکخوابه این ساختمان تنها حدود 400 هزار دلار قیمت دارند
با عرض سلام و آرزوی اوقاتی خوش برای شما، در این هفته قصد دارم در مورد یک سوالی که مرتبا از من شده است توضیحی داده باشم و در دنباله در مورد دو پروژه، اولی در Aurora و دومی در نیومارکت با شما صحبت می‌کنم.
در این هفته چند تلفن از کسانی داشتم که می‌پرسیدند اگر تاون‌هاوس یا آپارتمانی را پیش‌خرید کنند و اقساط را به سازنده بپردازند، آیا می‌توانند قبل از تحویل نهایی و انتقال سند، آن را بفروشند؟ در جواب این هموطنان بایستی عرض کنم که شما می‌توانید اجازه فروش قبل از تحویل را از سازنده بگیرید. در صورتی که Agent شما آن را از سازنده Builder تقاضا کند. به عبارت دیگر در روزی که برای خرید یا عقد قرار داد‌ با Agent خود به دفتر سازنده می‌روید، او بایستی تمام شرایط و پروموشن‌های سازنده را برای شما درخواست کند و آنها را کتبا به قرار‌داد شما اضافه کند. در این صورت شما می‌توانید قبل از تحویل نهایی، خریدار جدیدی برای آپارتمان یا تاون‌هاوس پیش‌خرید شده خود پیدا کنید و آن را به نفر جدید واگذار کنید.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
به این نوع واگذاری قرارداد شما، اصطلاحا Assignment می‌گویند.
مزیت اصلی Assignment آن است که خریدار جدید وظیفه گرفتن مورگیج و انتقال سند را انجام خواهد داد. خریدار جدید بایستی تمام اقساط‌های شما را به شما برگرداند و علاوه بر آن معادل اختلاف قیمت خرید و قیمت روز را نیز به شما خواهد داد. برای مثال، فرض کنید آپارتمانی را در مرکز شهر تورنتو در سال 2017 به قیمت 500 هزار دلار خریده باشید و الان قبل از تحویل نهایی، قیمت واحدهای مشابه به 650 هزار دلار رسیده باشد در این صورت خریدار جدید تمام مبالغی را که شما به سازنده پرداخته‌اید، به شما برمی‌گرداند و علاوه بر آن معادل اختلاف قیمت خرید اولیه و قیمت روز را نیز به شما خواهد داد که مبلغ 150 هزار دلار می‌شود.
بنابراین اگر Agent شما برای شما حق واگذاری یا Assignment را بگیرد، در آینده شما اجازه خواهید داشت که واحد خود را با سود به نفر بعدی واگذار نمایید و خود را درگیر گرفتن وام بانکی و مورگیج نکنید.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

من تا به حال چندین مورد برای پیش‌خرید‌کنندگان، خریدار جدید پیدا کرده‌ام و خوشبختانه در بسیاری از موارد خرید اولیه با استفاده و سود مناسبی، واحد خود را واگذار کرده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
پس از این توضیح، در این هفته قصد دارم در مورد پروژه تاون‌هاوسی با شما صحبت کنم که در شهر Aurora ساخته خواهد شد. این ساختمان‌ها در فاصله نزدیکی از خیابان یانگ و در نزدیکی خیابان Wellington تکمیل خواهد شد. این تاون‌هاوس‌ها بسیار بزرگ و جادار هستند و زیربنای آنها در حدود 200 متر مربع می‌باشد، در نتیجه برای خانواده‌های فرزند‌دار که می‌خواهند فضای کافی در نزدیکی خیابان یانگ داشته باشند، ایده‌ال به نظر می‌رسد‌.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
کار ساختمان این تاون‌هاوس‌ها از اوایل بهار آغاز خواهد شد و به همین دلیل هم سازنده پروموشن بی‌نظیری را به خریداران می‌دهد‌. آنها می‌توانند با پرداخت ماهیانه 5 هزار دلار، یکی از این تاون‌هاوس‌ها را پیش‌خرید کنند.
این پروموشن فقط برای 15 روز ادامه خواهد داشت و د‌ر نتیجه به شما پیشنهاد می‌کنم که هر چه سریعتر با من برای پیش‌خرید آنها تماس بگیرید.
پروژه ‌دومی که در این هفته با شما صحبت می‌کنم، کاندوهایی در خیابان Davis و در نزدیکی تقاطع خیابان یانگ و Davis واقع شده و یکی از بهترین لوکیشن‌های نیومارکت را دارد.
واحدهای یکخوابه این ساختمان تنها حدود 400 هزار دلار قیمت دارند که شامل یک محل پارکینگ و لاکر می‌باشد. این قیمت مناسب‌ترین قیمت برای یک کاندو نزدیک خیابان یانگ می‌باشد. این کاندو‌ها دسترسی خیلی خوبی به اتوبوس‌های Viva دارند و در ظرف 50-55 دقیقه شما را به فنیچ می‌رسانند.
پروموشن ویژه این سازنده اولا یک پارکینگ و یک لاکر بدون هزینه اضافی و پروموشن دوم آن، پرداخت‌های بسیار طولانی آنست‌. برای آپارتمان یکخوابه شما معادل 20 هزار دلار در یک ماه، 20 هزار دلار در یکسال و 20 هزار دلار در پاییز 2021 (سپتامبر) به سازنده خواهید پرداخت.
این دو پروژه در Aurora و New market هر دو فرصت خوبی را به شما می‌دهد تا با قیمت‌هایی به مراتب کمتر از تورنتو در ریچموندهیل، خانه دلخواه خود را بخرید. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با من تماس بگیرید. و یا به آدرس فیس‌بوک ما مراجعه کنید:
WWW.Facebook.com/BestNewHouses
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

هفته شما خوش
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, February 26, 2020 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به