تاون‌هاوس‌های یک طبقه که مساحتی حدود 1150 فوت مربع (حدود 110 متر) دارند
با عرض سلام و آروزی اوقاتی خوش برای شما، در هفته قبل آمار معاملات مسکن مربوط به ماه اکتبر 2019 منتشر شد که نشان می‌داد، بازار در حال گرم شدن و حرکت رو به بالاست این آمار، بررسی‌کننده تعداد معاملات در ماه اکتبر و همچنین قیمت متوسط خانه‌ها در این ماه بود. در این ماه حدود 8500 خانه در تورنتو و اطراف فروخته شد که 14درصد نسبت به تعداد فروش‌های اکتبر 2018 بالاتر رفته بود. از طرف دیگر تعداد افرادی که خانه خود را در این ماه برای فروش گذاشتند، معادل 9.6 درصد کمتر از سال قبل بود. بالاتر رفتن تعداد فروش و کم شدن فروشندگان باعث شد که قیمت متوسط خانه‌ها در اکتبر 2019 نسبت به اکتبر 2018 معادل 5.8 درصد افزایش یابد که بالاترین میزان افزایش از ابتدای سال 2019 به حساب می‌آید.
در این هفته قصد دارم به معرفی دو پروژه با شرایط مناسب بپردازم.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
‌ساختمان اول در شهر Vaughan و در نزدیک وان‌میلز ساخته خواهد شد. این ناحیه از شهر وان یکی از بیشترین رشد قیمت‌های آپارتمان را در سال قبل شاهد بود و دلیل آنهم وجود متروی جدید است.
متروی جدید شهر وان که در تقاطع خیابان‌های Highway7 و Jane ساخته شده است، شهر وان را به مرکز شهر تورنتو و دانشگاه‌های یورک و دانشگاه تورنتو متصل می‌‌کند. علاوه بر آن این ساختمان در فاصله چند قدمی مال بزرگ Vaughan Mills ساخته خواهد شد که مرکز اصلی خرید شهر وان است.
آنچه پیش‌خرید این پروژه را جالب‌تر می‌کند، قیمت‌های مناسب و شرایط پرداخت طولانی با قسط‌های کم آنست. فرض کنید که شما یک واحد دو خوابه با مساحت 780 فوت را به قیمت 620 هزار دلار خریداری کنید. در این صورت قسط اول شما 30 هزار دلار و در فاصله یک ماه خواهد بود. قسط دوم شما نیز 30 هزار دلار و در فاصله 6 ماه خواهد بود. قسط‌های بعدی شما کمتر بوده و شما تا زمان تحویل تنها به دو قسط 15 هزار دلاری نیاز دارید که هر قسط با قسط بعدی 6 ماه فاصله دارد.‌
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

یعنی اگر ماهیانه 2500 دلار برای خرید خانه دو خوابه کنار بگذارید، در ظرف 6 ماه می‌توانید قسط سازنده را بپردازید و بعد از سه سال صاحب این آپارتمان در بهترین منطقه شهر وان شوید.‌
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
این پروژه به کسانی که مایل به پیش‌خرید در این ناحیه نزدیک به متروی جدید هستند، امکان می‌دهد تا یک واحد بسیار زیبا را با شرایط مناسب خریدار‌ی کنند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
پروژه دوم این هفته در خیابان یانگ و دو کیلومتر پایین‌تر از کینگ قرار دارد. این ناحیه که به آن Oak Ridge می‌گویند، یکی از بهترین نواحی ریچموند‌هیل برای زندگی شناخته شده است. پروژه این هفته در فاصله پنجا‌ه قدمی خیابان یانگ ساخته خواهد شد و متشکل از تاون‌هاوس‌های یک طبقه مانند بنگالو و تاون‌هاوس‌های دو طبقه است.
تاون‌هاوس‌های یک طبقه که مساحتی حدود 1150 فوت مربع (حدود 110 متر) دارند و با قیمتی کمتر از 700 هزار دلار به ‌فروش می‌روند. این بنگالوهای دو خوابه برای افرادی که خانه بدون پله را ترجیح می‌دهند، بسیار مناسب است، در هیچ جای ریچموندهیل نمی‌توان یک خانه بنگالو را با قیمت زیر 700 هزار دلار خریدا‌ری کرد که ایستگاه اتوبوس Viva در فاصله یک دقیقه پیاده از آن باشد. تاون‌هاوس‌های 2 طبقه مجتمع همگی دارای باغچه روی سقف (Roof Terrace) هستند. به قیمت حدود 720 هزار دلار برای اولین بار توسط شرکت سازنده به عموم مردم عرضه شده‌اند.
این دو پروژه که اولی در نزدیکی وان‌میلز و دومی در خیابان یانگ قرار دارند، هر دو برای علاقمندان موقعیت‌های خوبی را برای پیش‌خرید فراهم می‌سازند.
شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و بازدید پروژه‌ها با من تماس بگیرید.‌
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

هفته شما خوش
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, November 13, 2019 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به