این سه نفر شامل صاحب‌خانه و دو مستاجرش می‌شود که صاحب‌خانه توسط پلیس کشته شد
پلیس "همیلتون" در غرب تورنتو می‌گوید سه نفر در پی اختلاف مالک و مستاجری در منطقه "استونی کریک" در روز شنبه کشته شدند.
این سه نفر شامل صاحب‌خانه و دو مستاجرش می‌شود که صاحب‌خانه توسط پلیس کشته شد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
صاحب‌خانه‌ای در غرب تورنتو دو مستاجرش که نامزد هم بودند را در پی دعوای مالک و مستاجری کُشت
گروهبان "استیو برزیوک" گفت که نیروی پلیس همیلتون درست بعد از ساعت ۵:۳۰ بعدازظهر روز شنبه به خانه‌ای در خیابان "جونز" در نزدیکی خیابان "بارتون" فراخوانده شد. هنگامی که آنها به آنجا رسیدند، متوجه شدند که یک زن ۲۷ ساله که دستیار آموزشی بود و یک مرد برقکار ۲۸ ساله که نامزدش بود، در خارج از خانه به ضرب گلوله کشته شده‌اند. شاهدان می‌گویند نامزدان سعی کرده بودند که فرار کنند و زن کشته شده نیز جیغی کشیده بود اما هر دو به ضرب گلوله کشته شدند. پلیس توضیح می‌دهد که با مردی ۵۷ ساله که با اسلحه گرم خود در داخل خانه سنگر زده بود مذاکره را آغاز کرد. استیو می‌گوید که این مرد صاحب‌خانه بوده که در واحد بالای مستاجران زندگی می‌کرده است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

پلیس از ساکنان منطقه خواست تا در زیرزمین‌های خود پناه بگیرند، اگرچه پلیس تلاش می‌کرد تا وضعیت را بطور "مسالمت‌آمیزی حل و فصل" کند اما مشخصا او مسلح و خطرناک بود. پلیس در بیانیه‌ خود افزوده: "در یک نقطه از مذاکرات، مظنون به خودروی زرهی پلیس همیلتون شلیک کرد. مظنون بعدا گلوله‌های دیگری را نیز شلیک کرد که منجر به تعامل با پلیس شد. این وضعیت برای حداقل ۸ ساعت ادامه یافت تا اینکه حدود ساعت ۱ شب، پلیس گفت که کار به جای باریک کشیده شد".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
واحد تحقیقات ویژه، که ناظر بر عملکرد پلیس است و در صورت کشته شدن یا زخمی شدن شدید هر شخصی توسط پلیس به صحنه اعزام می‌شود تا عملکرد پلیس را بررسی کند، می‌گوید که پلیس همیلتون نهایتا به سوی این مرد تیراندازی کرده که وی مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان باخت. این واحد ویژه می‌افزاید که پس از این حادثه بلافاصله به منطقه فراخوانده شده است. نام هیچکدام از قربانیان هنوز اعلان نشده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
استیو می‌گوید که دو مستاجر "قربانیان واقعا بی‌گناهی بوده‌اند" و افزود که او با بستگان آنها صحبت کرده و می‌داند که آنها به طور قابل درکی "کاملا نابود و دچار ضربه روحی سختی شده‌اند". وی افزود که هیچ‌یک از این افراد قبلا پرونده‌ای نزد پلیس نداشته‌اند و چنین توضیح داد: "آنها درگیر هیچ سطحی از جنایت نبودند، سبک زندگی آنها نیز به هیچ‌وجه در ارتباط با حادثه‌ای اینچنینی نبود. آنها واقعاً قربانیانی بی‌گناه، مردمی سخت‌کوش و جوان بودند که برای ازدواج نامزد کرده بودند. این یک حادثه بسیار غم‌انگیز است".
 
منطقه و همسایگان چگونه است؟
استیو بعدا در طی یک تماس تلفنی اضافه کرد که همسایه‌ها نیز از این حادثه دچار شوک شده‌اند. او گفت: "وقتی مجبورید به عنوان یک پلیس به همسایگان نیز بگوئید که بروند در خانه‌هایشان و زیرزمین‌هایشان پناه بگیرند، ترسناک است. و من می‌دانم که شاهدان در منطقه صدای تیراندازی شنیدند. شک ندارم، این احساس همراه با شوک و ترس است".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

وی می‌گوید که این منطقه شرقی استونی کریک در همیلتون منطقه‌ای بسیار آرام است که در آن محیط مسکونی و روستایی‌ست و کسی هرگز انتظار این سطح از خشونت را در هیچ‌کجای این منطقه ندارد، چنین حادثه‌ای در این منطقه هرگز اتفاق نیافتاده بود و احتمالا برای ده‌ها سال بعد هم اتفاق نخواهد افتاد".

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Sunday, May 28, 2023 - 21:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به