این در حالی‌ست که نیکول زمانیکه با گِرگ افسر مافوقش روابط جنسی داشت، هر دو همسر نیز داشتند
خانواده "نیکول چان" یک پلیس سابق ونکووری که پس از افشای روابط صمیمانه با افسران ارشدش خودکشی کرد، از "بریتیش کلمبیا"، غربی‌ترین استان کانادا شکایت کردند. این شکایت شامل دولت این استان، اداره پلیس ونکوور، هیئت مدیره و اتحادیه پلیس استان و نیز افسران مافوق او می‌شود.
این در حالی‌ست که نیکول و حداقل یکی از افسران مافوقش، زمانیکه روابط جنسی داشتند، هر دو همسر نیز داشتند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
شکایت خانواده افسر متاهل پلیس ونکوور که پس از افشای روابطش با افسران متاهل مافوقش خودکشی کرد
تحقیقات دفتر کمیسر شکایات پلیس مشخص کرد که گروهبان "دیوید ون پتن" در حین خدمت به عنوان افسر منابع انسانی رابطه نامناسبی با چان داشت. دیوید یک سال پس از مرگ نیکول به دلیل رفتارش که موجب بی‌اعتباری پلیس شده بود، از کار برکنار شد. به گفته کمیسیون شکایت پلیس، بجز دیوید، افسر دیگر به نام "گِرگ مک‌کالو" نیز در سال ۲۰۱۸ پس از رابطه با نیکول، علیرغم اینکه می‌دانست که نیکول از نظر روحی و روانی در وضعیت آسیب‌پذیری قرار دارد از وی سوء استفاده کرده بود. گِرگ در سال ۲۰۱۸ به تعلیق ۱۵ روزه محکوم شد و وی پس از پایان تعلیقش از نیروی پلیس ونکوور استعفا داد. گِرگ دستیار ویژه وزیر دفاع کانادا بوده است؛ برای خواندن خبر کامل دستیار ویژه وزیر دفاع کانادا هم رابطه نامشروع داشته است، اینجا را کلیک کنید.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

شکایت خانواده نیکول که یک دعوای مدنی‌ست ادعا می‌کند که دیوید و دیگر افسران در زمانی که نیکول به عنوان افسر جوان کار می‌کرد، با استفاده از درجه‌شان، وی را مورد آزار جنسی، تجاوز جنسی و ارعاب قرار داده‌اند. همچنین این شکایت می‌گوید پلیس ونکوور، هیئت مدیره و اتحادیه نیز نتوانستند یک فرهنگ کاری امن همراه با سیاست‌هایی ایجاد کنند که از پلیس‌ها حمایت کافی نماید، بطوریکه سیستم کنونی اجازه می‌دهد "رفتارهای افسران مقصر" علیه افرادی مانند نیکول برای سال‌ها ادامه یابد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
چندین رابطه همزمان عاشقانه
طبق این شکایت‌نامه، هم نیکول و هم گِرگ در سال ۲۰۱۵ با وجود اینکه هر دو با افراد دیگری ازدواج کرده بودند، روابط خود را آغاز کردند. ظاهرا گِرگ به مافوق خود در مورد این رابطه چیزی نگفته و از نیکول نیز خواسته بود که همین کار را انجام دهد. مشخص نیست روابط بین نیکول با گِرگ چه زمانی پایان پذیرفته اما بنظر می‌رسد این روابط تا سال ۲۰۱۸ ادامه داشته است. نیکول هرگز وضعیت خود را از تاهل عوض نکرده و بنظر می‌رسد در تمام این مدت شوهر داشته است. نیکول در ژانویه ۲۰۱۹ خودکشی کرد.
اما نیکول در اوایل سال ۲۰۱۶ زمانی که دیوید برای یک موقعیت شغلی جدید در پلیس ونکوور درخواست داد او را ملاقات کرد و از آنجا روابط، پیامک‌ها و معاشقه‌های آن دو نیز شروع شد. در حالیکه دیوید نتوانست شغل جدید را بگیرد اما آنها در طول یک سفر کاری روابط بسیار نزدیکی با هم پیدا کردند بطوریکه هر دو مجبور شدند روابطشان را از فرماندهانشان مخفی نگاه دارند. در این پرونده آمده که دیوید در اوایل سال ۲۰۱۸ می‌دانست یا باید می‌دانست که نیکول یک فرد آسیب‌پذیر با سابقه ناراحتی روانی مرتبط با روابط با دیگر همکارانش است زیرا پیشتر نیکول در مورد وخامت سلامت روان خود به پزشک مراجعه کرده و پرونده داشت. دیوید اکنون متهم است که نیکول را با شواهدی از رابطه قبلی او با گِرگ و نیز با تهدید افشای رابطه هر دوی آنها با همسرشان، خواستار ادامه رابطه جنسی با نیکول شده بود. هنوز معلوم نیست آیا نیکول فقط با همین دو افسر مافوقش رابطه داشته یا با افسران بیشتری نیز رابطه داشته است.
 
شکایت‌نامه
این دادخواست همچنین ادعا می‌کند که وزارتخانه‌های استان بریتیش کلمبیا سیاست‌های کافی برای محافظت از افسران آسیب‌پذیر مانند نیکول در برابر استثمار مافوق‌هایش را ندارد. شاکیان، که شامل مادر نیکول نیز می‌شود، به دنبال جبران خسارت از جمله از دست دادن لذت زندگی و حمایت از درآمد، آسیب روانی و "شوک عصبی" هستند. این ادعا می‌گوید که "خودکشی نیکول توسط متهمان انجام شده یا در آن نقش داشته‌اند".
"جن چان" خواهر نیکول که این ادعا را به نمایندگی از خانواده مطرح کرده می‌گوید که خواهرش در اواخر سال ۲۰۱۷ به دلیل روابط نامناسب با این دو افسر ارشد به رئیس پلیس شکایت کرد. او در مرخصی استرس قرار گرفت و تحقیقات داخلی در مورد دو افسر دیگر آغاز شد. جن گفت که او معتقد است رفتار افسران نقشی در بدتر شدن وضعیت روحی نیکول و احساس بی‌ارزشی وی ایفا کرده که در نهایت منجر به خودکشی او شد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

این شکایت در ژانویه مطرح شد اما اخیراً فاش شده است. هیچ پاسخی از سوی متهمان ارائه نشده و هیچ یک از ادعاها نیز هنوز در دادگاه ثابت نشده است. این در حالی‌ست که افشای روابط بین افسران پلیس، ارتش و پلیس سلطنتی کانادا ده‌هاست که هر ساله چندین بار تیتر اول اخبار می‌شود و دامان رئیس کل ارتش و بالاترین مقامات نیروها را نیز گرفته و آنها را مجبور به استعفا کرده است. دولت کانادا در نظر دارد پرونده‌های روابط جنسی در این سه نیرو را به دادگاه‌های عمومی بسپارد تا مورد لاپوشانی در خود این نیروها قرار نگیرد.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Sunday, June 26, 2022 - 17:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به