ایالات متحده جاذب سرمایه‌گذاری‌های نفتی از سراسر جهان شده است، زیرا استفاده از تکنولوژی شکستن هیدرولیکی لایه‌های سنگ نفت تولید نفت بسیار زیادی را در مکان‌هایی مانند تگزاس به وجود آورده‌ است
ترجمه ایران استار - تولید ناخالص داخلی کانادا هر ساله افزایش می‌یابد، اما آژانس بین‌المللی انرژی "آی‌ایی‌ای" به طور کامل معتقد نیست که این روند در سال 2019 ادامه خواهد یافت. آی‌ایی‌ای با اشاره به عدم وجود خط لوله صادرات و ظرفیت محدود خطوط راه‌آهن به عنوان عوامل کلیدی و همچنین تصمیم دولت آلبرتا برای کاهش تولید، آن را به عنوان چشم‌اندازی منفی برای صنعت نفت کانادا خواند.
"توریل بوسونی"، تحلیل‌گر نفت آی‌ایی‌ای‌ در کنفرانس بین‌المللی انرژی در "هوستون" به خبرنگاران گفت: "ما انتظار داشتیم در سال 2019 در صنعت نفت کمی رشد داشته باشیم ولی در حال حاضر با کاهش تولید و ظرفیت محدود راه‌آهن خیال راحتی نخواهیم داشت. تاخیر در ساخت خط لوله‌ جدید بسیار نگران‌کننده است و چشم‌انداز نفتی کانادا کمتر از آن است که در مقایسه با سال گذشته پیش‌بینی شده بود".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
بوسونی گفت: "عدم اطمینان قابل توجهی در مورد ساخت خطوط لوله جدید وجود دارد، مانند پروژه‌های "ترانس مانتین اکپنشن" و " انبریج لاین 3"، در نتیجه ما شاهد سرمایه‌گذاری بسیار کمی برای پیشرفت بیشتر در تولید نفت هستیم".
‌در این حال چشم‌انداز کانادا کاملا مخالف با وضعیت آمریکاست که در آن کاهش مالیات، مقررات ساده و تکنولوژی جدید رشد را افزایش داده است. رشد تولید نفت همچنان در آمریکا افزایش می‌یابد و آی‌ایی‌ای انتظار دارد که صادرات نفت آمریکا از روسیه فراتر رود و در پنج سال آینده نزدیک به سطح تولید عربستان سعودی برسد.
"فاتح بارول"، مدیر اجرایی آی‌ایی‌ای‌، گفت: "خانم‌ها و آقایان، موج دوم انقلاب نفتی در حال آمدن است. آمریکا به عنوان یک کشور صادرکننده بزرگ انرژی، ظهور می‌کند و به همین ترتیب از لحاظ جریان تجارت انرژی در سال‌های آینده بسیار تاثیرگذار خواهد بود و پیامدهای متعددی برای ژئوپلیتیک انرژی خواهد داشت".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

ایالات متحده جاذب سرمایه‌گذاری‌های نفتی از سراسر جهان شده است، زیرا استفاده از تکنولوژی شکستن هیدرولیکی لایه‌های سنگ نفت تولید نفت بسیار زیادی را در مکان‌هایی مانند تگزاس به وجود آورده‌ است. این تکنولوژی به آمریکا کمک کرد تا در سال 2018، بالاترین میزان افزایش تولید نفت در هر کشوری را تجربه کند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
آی‌ایی‌ای در گزارش دیدگاه پنج ساله نفت خود اعلام کرد که تولید نفت آمریکا تا سال 2024 از 15.5 میلیون سال 2018 به 19.6 میلیون بشکه در روز افزایش خواهد یافت.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
تحلیل‌گران هنوز هم انتظار دارند که تولید نفت کانادا افزایش یابد، از جمله "کوین بیرن"‌، که گفته است امکان رشد بیش از 100000 بشکه در روز نیز ممکن است. در سال 2018، کانادا حدود 4.3 میلیون بشکه در روز تولید کرده است. مشتری اول و تقریبا مونوپل نفتی کانادا آمریکاست و قیمت نفت را تقریبا نه کانادا بلکه آمریکا تعیین می‌کند که در چندین سال گذشته به حدود یک پنجم نرخ جهانی کاهش یافته است. این کاهش موجب ضرر چند میلیارد دلاری استان آلبرتا و دولت فدرال در سال می‌شود و به همین علت دولت فدرال در پی آن بود که لوله نفتی کیندرمورگان را به هر نحو ممکنه راه‌اندازی کند. این پروژه اکنون مورد جدل میان گروه‌های محیط‌زیست، دولت، شرکت‌های نفتی و دادگاه قرار گرفته و معلق است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

بیرن گفت: "من فکر می‌کنم سردرگمی زیادی در مورد سیاست‌های کانادا در مقابل بحران نفتی وجود دارد و ‌سیاست کاهش وابستگی دولت آلبرتا به این موضوع دامن می‌زند...‌ ظرفیت زیادی در کانادا وجود دارد که در صورت کاهش سیاست‌های کاهش تولید و توسعه پروژه‌های جدید می‌توان از آن استفاده کرد".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, March 13, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به