میزان معاملات بسیار پائین‌تر است اما پس از حدود یکسال و نیم کاهش دوباره از ماه جون امسال شاهد گرم شدن بازار مسکن تورنتو هستیم.
همانطور که پیش‌بینی‌ می‌‌شد روند مثبت بازار مسکن در ماه جولای هم ادامه پیدا کرد. خلاصه‌ای از گزارش تشکیلات املاک تورنتو TREB را در این صفحه برای شما انتخاب کرده‌ام که مربوط به ماه جولای است. تمام ارقام این جدول مثبت هستند البته بجز یکی‌ که کاهش بسیار مختصری دارد که نشان می‌دهد قیمت‌ها و تعداد خرید و فروش در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته بهبود پیدا کرده است. شخصا انتظار روند مثبت‌تر و افزایشی‌ بیشتر در ماه‌های پایان سال دارم. اگرچه در مقایسه با چهارماه اول سال قبل قیمت‌ها و میزان معاملات بسیار پائین‌تر است اما پس از حدود یکسال و نیم کاهش دوباره از ماه جون امسال شاهد گرم شدن بازار مسکن تورنتو هستیم. جدول‌ها را ملاحظه بفرمایید و اگر پرسشی در این زمینه دارید لطفا تماس بگیرید. این ارقام مربوط به معاملات املاک دست دوم است. برای تمام نیاز‌های خود در زمینه مسکن می‌توانید براحتی با ما مشورت کنید.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, August 8, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به