تشخیص بسیاری از عیوب ممکن ‌است ساده باشد و کار ساده‌ای بنظر برسد، در صورتی‌که بسیاری مسائل حتی در بازرسی حرفه‌ای قابل تشخیص نیستند و بازرسی‌‌های تخصصی‌تر می‌طلبند
فروشنده محترم ما آپارتمانی در مرکز شهر تورنتو داشت‌، ایشان این آپارتمان را سال‌ها قبل با پرداخت‌ بیست در صد پیش خرید کرده و از سه سال پیش که آنرا تحویل گرفت اجاره داده بود‌، ایشان هر ماه حدود هزار دلار بابت قسط وام، چهار صد دلار بابت هزینه ماهیانه آپارتمان و دویست دلار هم بابت مالیات ملک می‌پرداخت که جمعا هزینه ماهیانه ایشان را برای نگه‌داری این آپارتمان به مبلغ هزار و ششصد دلار نزدیک می‌کرد، مستاجر ایشان از سه سال قبل ماهیانه هزار و هفتصد دلار به ایشان بابت اجاره می‌پرداخت تا اینکه اخیرا واحد را تخلیه کرد، دوست ما هم که اینطرف آنطرف شنیده بود که که قیمت واحدش در این چند سال افزایش قابل توجهی‌ داشته است تصمیم گرفت این واحد را به فروش برساند، و از سرمایه‌اش در بخش دیگری از بازار که به نظرش سود‌آوری بهتری دارد استفاده نماید.
 به هر حال ایشان واحد را برای فروش به بازار عرضه کرد و منتظر خریدار شد، هر روز تعداد فراوانی بازدید‌کننده داشت، ولی‌ خبری از خریدار نشد، یکبار به توصیه کارگزار املاکش قیمت را کاهش داد و چند روز دیگر صبر کرد تعداد بازدید‌ها بیشتر شد ولی‌ برای خرید کسی‌ قدم جلو نگذاشت، ایشان تصمیم گرفت به موازات امر فروش آپارتمانش را برای اجاره هم آگهی‌ کند که حق انتخاب‌ داشته باشد و تحت فشار تصمیم نگیرد، ولی چون بیشتر تمایل به فروش داشت برای آپارتمانی  که سه‌ سال به مبلغ هزار و هفتصد دلار اجاره می‌داد، هزار و نهصد دلار درخواست کرد، اما هنوز مرکب آگهی‌ خشک نشده بود! که سیل درخواست به سمت ایشان روانه شد، بطوری‌که برخی‌ برای اینکه از دیگران عقب نمانند حتی بدون دیدن آپارتمان مدارک می‌فرستادند تا اینکه صاحب خانه ما آپارتمان را به مبلغ دو هزار دلار به شخصی که شرایط بهتری از بقیه داشت اجاره داد، ناراحت از اینکه چرا آپارتمان را دو سه ماهی‌ برای فروش خالی‌ نگه داشته و خوشحال از اینکه آنرا نفروخته است! حالا مستاجر عزیزش اقساط خانه را براحتی برایش پرداخت می‌کند، در حالیکه می‌توانست براحتی و با مبلغ نسبتاً ناچیزی به عنوان پیش‌پرداخت آنرا بخرد و به جای دو هزار دلار در ماه، هزار و ششصد دلار برای اقساط آپارتمان شخصی‌ خود پرداخت کند، سرگذشت عبرت‌آموزی است! تقاضا برای واحد مسکونی در شهر ما بسیار بالاست، دوستانی هستند که مدت‌هاست این قدرت خرید را دارند اما به جای توجه به توصیه‌ها و مشورت‌های تخصصی به نظرات متفرقه که هیچ مبنای درستی‌ ندارد توجه می‌کنند و سال‌هاست اقساط خانه صاحب خانه‌شان را می‌پردازند، و منتظرند که حباب بترکد و قیمت خانه سقوط کند! دوستان شرکت در سمینار‌های ما رایگان است، هزینه آنرا ما می‌پردازیم شما میهمان ما خواهید بود، این یک فرصت تاریخی برای خریداران است. وام‌های ارزانی‌ که بزودی به تاریخ خواهد پیوست و عرضه فراوان خانه در بازار بزودی صد‌ها اجاره‌نشین را صاحب‌خانه خواهد کرد. در حال حاضر بازاری بسیار با‌ثبات و متعادل هم برای فروشند‌گان و هم برای خریداران فراهم شده است. با شرکت در سمینار‌های رایگان ما از شرایط بازار مطلع شود و خرید خود را آگاهانه انجام دهید.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
هفته پیش خواننده محترمی تماس گرفتند و مطرح کردند که می‌خواهند‌ خانه دوستشان را به طور خصوصی خریداری کنند و پرسیدند با توجه به اینکه می‌دانند این خانه خوب نگاه داشته شده آیا صلاح هست مبلغی را برای بازرسی خانه هزینه کنند؟ خدمتشان عرض کردم به نظر من تحت هر شرایطی اینکار را انجام دهند زیرا تشخیص بسیاری از عیوب ممکن ‌است ساده باشد و کار ساده‌ای بنظر برسد، در صورتی‌که بسیاری مسائل حتی در بازرسی حرفه‌ای قابل تشخیص نیستند و بازرسی‌‌های تخصصی‌تر می‌طلبند، سهل‌انگاری در این زمینه ممکن‌ است برای خریداران بسیار گران تمام شود، بطور مثال اگر سیستم سیم‌کشی‌ و فیوز‌های ساختمان قدیمی‌ باشد، یا برق ملک ۶۰ آمپر باشد در حالی‌که خانه‌های امروزی از برق صد یا دویست آمپر بهره می‌برند برای چنین خانه‌ای‌ حتی خرید بیمه‌ ممکن ‌است کاری بسیار سخت باشد و بدون بیمه‌ اخذ وام از بانک ناممکن خواهد بود. اگر پنجره‌های خانه قدیمی‌ و معیوب باشد یا روکش پشت‌بام احتیاج به تعویض داشته باشد هزینه قابل توجهی‌ روی دست خریداران خواهد گذاشت. فوندانسیون خانه‌های قدیمی‌ در اثر مرور زمان ممکن‌است تغییر شکل داده و باعث نفوذ آب شود، خریدار باید مطلع باشد که سیستم‌های سرد و گرم‌کننده خانه در چه شرایطی به سر می‌برند آیا سرویس‌های لازم برای نگه‌داری آنها انجام می‌شود یا نه. دوستان عزیز، هر هفته تلفن‌هایی دریافت می‌کنم از خوانند‌گان محترمی که تماس می‌گیرند و از خریدی که انجام داده‌اند یا خانه‌ای که برای فروش گذاشته ‌اند ولی‌ از نحوه فروش آن راضی‌ نیستند شکایت می‌کنند و از نگارنده مشورت می‌طلبند، باید خدمت شما عرض کنم هدف از نوشتن این مطالب به هیچ عنوان دخالت در کار دوستانی که در حال حاضر از خدمات  همکار دیگری استفاده می‌کنند نیست. روی سخن ما در این صفحه دوستانی هستند که قصد خرید یا فروش ملکی‌ دارند ولی‌ احتیاج به مشاوره دارند و دنبال منبعی برای جوابگویی به سؤالات خودشان در این زمینه هستند‌، در اینصورت از این دوستان دعوت می‌کنم که ساعتی‌ را در دفتر کارم در خدمتشان باشیم و با کمال میل برای اتخاذ تصمیمی آگاهانه به آنها کمک خواهیم کرد. همانطوری‌که بارها عرض کرده‌ام این روز‌ها بیش از هر زمان دیگری برای خرید، فروش یا سرمایه‌گذاری به یک مشاور املاک آگاه و مطلع احتیاج دارید. ما قادریم به شما کمک کنیم تا آگاهانه‌تر تصمیم بگیرید، به امید دیدار.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, January 16, 2019 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به