قیمت خانه در بازار تورنتو که بیش از پانزده سال به طور مرتب کما بیش بالا می‌‌رفت از اواخر سال ۲۰۱۵ شتاب فزاینده‌ای گرفت بطوری‌که قیمت‌ها در اواخر سال ۲۰۱۶ و اوایل سال ۲۰۱۷ در بعضی‌ محلات روز به روز بالا می‌رفت.
قیمت خانه در بازار تورنتو که بیش از پانزده سال به طور مرتب کما بیش بالا می‌‌رفت از اواخر سال ۲۰۱۵ شتاب فزاینده‌ای گرفت بطوری‌که قیمت‌ها در اواخر سال ۲۰۱۶ و اوایل سال ۲۰۱۷ در بعضی‌ محلات روز به روز بالا می‌رفت. تا جایی که صبر و تحمل دولت انتاریو را لبریز کرد و مجبور به دخالتی دیر هنگام شد تا بلکه آب رفته را به جوی برگرداند و قیمت ملک را کنترل کند، این اقدامات که در اواخر ماه آوریل ۲۰۱۷ اعلام شد نتایجی به بار آورد که تا حدودی خارج از انتظار بود، این اقدامات وقتی‌ که قوانین دیگری مانند سختگیری در پرداخت وام هم به آن اضافه شد ترمز افزایش قیمت خانه‌های ویلایی را کشید و در ابتدا قیمت‌ها در این بخش را کاهشی کرد و در حال حاضر افزایش قیمت این نوع ملک را که سال‌ها مورد علاقه خریداران بود بسیار آهسته کرده است اما دو پیامد دیگر هم داشت که بنظر می‌‌رسد خلاف میل قانون‌گذاران بود یکی‌ افزایش قیمت شدید اجاره و دیگری افزایش قیمت جهشی کاندو آپارتمان که این افزایش همچنان ادامه دارد‌، به گزارش شرکت ما بازار کاندو بیش از یک سوم بازار ملک منطقه را در بر می‌‌گیرد و در واقع بیش از یک سوم بازار ملک تورنتو به تنهایی در برابر اقدامات دولت قبلی‌ انتاریو مقاومت کرد‌، از شروع سال تا آخر ماه اکتبر ۲۵۰۰۰ کاندو آپارتمان که ۳۶.۷ در صد معاملات این منطقه است مربوط به کاندو بوده است. پنج سال پیش این نسبت حدود سی‌ در صد بود. در همین ده ماه قیمت این کالا ۸ در صد یا حدود چهل هزار دلار افزایش داشته و قیمت متوسط یک کاندو از حدود ۵۱۲،۰۰۰ دلار به بیش از ۵۵۱،۰۰۰ دلار رسیده است. علاوه بر خریدارانی که اصولا طرفدار خرید این نوع ملک هستند خریدارانی هم هستند که دیگر با قوانین جدید ملک قدرت خریدشان به آنها اجازه نمی‌‌دهد تا به خانه‌های ویلائی فکر کنند بنابرین تقاضا برای کاندو و در نتیجه قیمت آن افزایش پیدا کرده است. دو منحنی از سایت تشکیلات املاک تورنتو TREB برای شما انتخاب کرده‌ام که یکی‌ آخرین تغییرات قیمت املاک ویلایی را نشان می‌‌دهد و دیگری مربوط به قیمت کاندو است، مطمئن هستم با توضیحاتی‌ که در ابتدای این مطلب ارائه کردم روشن است که آن منحنی که سر حال و قبراق یک ضرب رو به بالا رفته است قیمت کاندو آپارتمان‌های دست دوم را نشان می‌‌دهد و آنکه بعد از یک افزایش شدید و مقطعی سیری نزولی گرفته و در حال حاضر افتان و خیزان در مسیری پر دست‌انداز به سختی و در سطح قیمت‌های سال ۲۰۱۶ به راه خود می‌‌رود مربوط به تغییرات قیمت خانه‌های ویلایی است.البته همانطور که بارها توضیح داده‌ام این منحنی مربوط به متوسط قیمت یک ملک است در بعضی‌ محلات که عرضه کمتر است قیمت‌ها بالاتر و در بعضی‌ مناطق پایین‌تر است. چنانچه گزارشات مفصل‌تری از بخش‌های مختلف بازار یا در محل بخصوصی مورد نظرتان هست می‌‌توانید از طریق ایمیل با ما در تماس باشید و اطلاعات مورد نظر خود را دریافت کنید.
اما اگر اجاره‌نشین هستید چون تصور شما اینست که فعلا چاره ندارید و قدرت مالی‌ شما اجازه خرید به شما نمی‌‌دهد باید عرض کنم که راه‌هایی برای خانه دار شدن شما وجود دارد که احتمالا شما از آن خبر ندارید، در طول سال جاری بارها شاهد بوده‌ام که دوستانی برای اجاره یک آپارتمان هفتاد تا هشتاد متری مبلغی نزدیک به دو هزارو ششصد دلار پرداخت می‌کنند و چون رقابت برای اجاره بالاست برای جلب موافقت صاحبخانه تمام مبلغ یک سال را هم در ابتدا و یکجا پرداخت کرده‌ا‌ند، اما بسیار باعث تاسف است که این عزیزان با چنین قدرت مالی‌ نمی‌توانند تصور خریدن همان آپارتمان را داشته باشند شاید هم یکی‌ دوبار به بانک مراجعه کرده‌ا‌ند و با شنیدن موانع موجود از خرید صرفنظر کرده‌ا‌ند در حالیکه باید عرض ‌‌کنم این دوستان قادر به خرید خانه یا آپارتمان با همان مبلغی که برای اجاره پرداخت می‌‌کنند هستند. همینطور دوستانی که طرفدار خرید خانه هستند و تصورشان این است که با سخت‌گیری‌های موجود بانک‌ها چاره‌ای جز خرید کاندو ندارند خواهش می‌‌کنم تماس بگیرند و قبل از انجام هر کاری در این زمینه با ما مشورت کنند. در بسیاری از محلات این شهر با بودجه خرید یک کاندو می‌توان خانه‌ای خریداری کرد. در هر حال اگر پرسشی در این زمینه دارید لطفا تماس بگیرید تا با هم ملاقاتی داشته باشیم. دفاتر ما در تمام نقاط این شهر بزرگ تا دیر وقت باز هستند، به امید دیدار.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, November 14, 2018 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به