اميدوارم اگر قصد خريد كاندو داريد اين اطلاعات تا حدودى وضعيت قيمت‌ها و شرايط موجود بازار را براى شما روشن‌تر كرده باشد
وقتى كه در اوائل ماه "مى" يعنى تا چند روز ديگر آمار خريد و فروش ملک در كلان شهر تورنتو منتشر شود همگان خواهند ديد كه چطور بازار اين منطقه دوباره در حال اوج گرفتن است ، ميزان معاملات ماه آپريل دست كم ده در صد بيشتر از مدت مشابه سال قبل خواهد بود. اميدوارم هفته آينده وقتى كه ارقام دقيق اعلام شد بتوانم اطلاعات مفصلى در اختيار شما قرار دهم، اما فعلا به گزارشات مربوط به بازار كاندو آپارتمان مى‌پردازم كه اين روزها با قدرت خريد خريداران بيشتر همخوانى دارد‌، هم در بخش پيش‌فروش كه آمارش از طرف Altus group منتشر مى‌شود و هم شامل املاكى است كه در دفاتر فروش بيلدرها معامله مى‌شود و هم در بخش كاندو‌هاى دست دوم كه اطلاعاتش از طرف TREB منتشر مى‌شود و مربوط به معاملات سيستم MLS است.
در بخش پيش‌فروش در حال حاضر بيش از يازده هزار واحد كاندو در پروژه‌هاى مختلف تورنتو بزرگ در دفاتر بيلدرها براى فروش موجود است. انتخاب بهترين آنها از نظر موقعيت، مقايسه قيمت‌ها، نقشه‌ها ، امكانات كاندو و سابقه بيلدر حقيقتا نياز به دانش و تجربه دارد براى همين هم همواره از شما مى‌خواهيم كه از مشورت ما براى انتخاب و خريد استفاده كنيد چون فقط يک انتخاب برتر در بين ده‌ها برجى كه در مراحل مختلف ساخت هستند وجود دارد و انتخاب بهترين واحد در اين ميان به هيچ عنوان كار ساده‌اى نيست.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
در اين رابطه يک گراف از قيمت انواع ملک كه در دفاتر پيش فروش ارائه مى‌شوند براى شما با ذكر منبع انتخاب كرده‌ام. همانطور كه در گراف ملاحظه مى‌فرماييد قيمت خانه‌هاى مجزا يا ويلايى نسبت به اوج خودش در ابتداى سال ٢٠١٧ افت قابل توجهى كرده است و بيلدر‌ها اين محصول را ارزانتر از دو سال پيش عرضه مى‌كنند اما بنظر مى‌رسد دوران افول به سر آمده است و بازار اين محصول به تعادل جديدى رسيده است اما نوعى همگرايى در قيمت كاندو و خانه‌هاى رديفى ديده مى‌شود. اين همگرايى و تعادل جديد بخاطر افزايش قيمت كاندو و كاهش قيمت محصولات ديگر در سال‌هاى اخير بوده است.
از گزارش TREB هم دو نمودار ستونى براى شما انتخاب كرده‌ام كه ارقام مربوط به كاندوهاى دست به دست شده در سه ماهه اول سال جارى را با زمان مشابه سال قبل مقايسه مى‌كند. نمودار ستونى بالا حكايت از تعداد معاملات كمتر دارد و نمودار ستونى پايين  از افزايش قيمت كاندو‌هاى معامله شده خبر مى‌دهد. بطور خلاصه معاملات كمتر با قيمت‌هاى بالاتر‌. در ضمن اگر به اين نمودار‌ها دقت كنيد، يک واحد كاندو، يک تاون هاوس و يک خانه سمى‌ديتچد (‌آنها كه از يكطرف به هم چسبيده‌اند) در دفاتر بيلدر به قيمت متوسطى در حدود نهصد هزار دلار به فروش مى‌رسند در صورتيكه يک كاندوی دست دوم با قيمت متوسطى كمتر از پانصد و شصت هزار دلار در بازار دست به دست مى‌شود. ملاحظه مى‌فرماييد كه حالا انتخاب مشكل‌تر هم شد تازه هر كدام از اين خريدها هزينه‌هاى متفرقه و بخصوص در پيش‌خريد‌ها هزينه‌هاى پنهان و آزاردهنده‌اى وجود دارند كه روز آخر سر و كله‌شان پيدا مى‌شود و ناگهان هزينه‌هاى خريد را افزايش مى‌دهند بنابراين باز هم تاكيد مى‌كنم بدون مشاور املاک خودتان به دفتر خريد بيلدر مراجعه نكنيد، شما در اين بازار بيش از هر زمان ديگرى براى خريد به يک مشاور املاک آگاه و صادق نياز داريد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

اميدوارم اگر قصد خريد كاندو داريد اين اطلاعات تا حدودى وضعيت قيمت‌ها و شرايط موجود بازار را براى شما روشن‌تر كرده باشد اما مطمئن هستم براى تصميم‌گيرى نهايى، شما به يک مشورت حرفه‌اى و مشروح‌تر نياز داريد. سهل‌انگارى در اين امر عواقب وخيم و جبران‌ناپذيرى خواهد داشت. از شما دعوت مى‌كنم كه از مشورت رايگان ما قبل از تصميم‌گيرى نهايى استفاده كنيد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, May 1, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به