با ورود چند پروژه پیش فروش که اخیرا در لوکیشن‌های خوب معرفی‌ شده است پیش‌بینی‌ می‌شود پیش‌فروش آپارتمان با استقبال بیشتر خریداران مواجه شود.
به گزارش Altus Group که آمار مربوط به خانه و کاندو آپارتمان‌های نو را منتشر می‌‌کند در سال گذشته بیش از بیست و یک هزار واحد کاندو آپارتمان‌ پیش فروش شده است‌، با توجه به اینکه تحویل این واحد‌ها از زمان پیش‌فروش تقریباً سه‌ سال طول می‌‌کشد می‌‌توان تصور کرد که در حال حاضر بیش از یکصد هزار واحد کاندو آپارتمان، پیش‌فروش شده و در مراحل مختف ساخت وجود دارد. اگر قصد پیش خرید کاندو آپارتمان دارید پیدا کردن و خرید یک واحد مناسب آنقدر‌ها هم که ممکن‌است تصور شود ساده نیست شما باید قبل از اینکه یک پروژه به بازار معرفی‌ شود در مورد آن بدانید و آماده عمل باشید.
‌التوس گروپ که گزارشش مبنای مطلب این هفته بود خریداران این واحد‌ها را سه‌ دسته نام می‌برد.‌ خریدارانی که به دنبال سر‌پناه ارزانتر و مناسب با قدرت مالی‌ پایین‌تر خود هستند، سرمایه‌گذارانی که واحد‌های اجاره‌ای آینده را برای مستاجران ارائه می‌‌کنند و بالاخره آن دسته خریداران کاندو که زندگی‌ به سبک آپارتمان‌نشینی را ترجیح می‌‌دهند و همواره و به طور سنتی‌ این سبک زندگی‌ را می‌‌پسندند. این گزارش همچنین می‌‌افزاید یکی از هر بیست خانوار در کلانشهر تورنتو حد‌اقل صاحب یک واحد کاندو هستند که آنرا اجاره داده‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
اما به نظر نگارنده دسته چهارمی هم هستند که کم کم به موضوع علاقمند می‌‌شوند‌، اجاره‌نشینانی‌ که با افزایش سرسام‌آور اجاره بها پرداخت اقساط صاحبخانه خود را منطقی‌ نمی‌‌بینند و نحوه پرداخت تدریجی‌ این نوع خرید را با بودجه خود مناسب می‌‌یابند. این گروه خریداران بار اول‌ آینده بیش از همه از قوانین جدید وام و افزایش بهره صدمه دیده‌اند.
در این صفحه دو نمودار از گزارش التوس گروپ برای شما انتخاب کرده‌ام، نمودار ستونی تعداد پیش‌فروش آپارتمان در سال‌های اخیر را نشان می‌‌دهد که در سال گذشته بیش از بیست و یک هزار واحد بوده است. گراف دوم شاخص تغییرات قیمت آپارتمان‌ها وخانه‌های نو‌ساز را نشان می‌‌دهد همانطوری‌که در گراف شاخص قیمت دیده می‌‌شود، قیمت در بخش خانه و ملک نو که معمولا در دفاتر بیلدر پیش فروش می‌‌شوند و منحنی بالایی آنرا نشان می‌دهد اخیراً کمی‌کاهش داشته است، ولی‌ قیمت آپارتمان‌های پیش‌فروش شده که در منحنی پایینی نمایش داده شده است پس از چند سال ثابت ماندن در دو سال اخیر به علت تقاضای روز‌افزون در حال بالا رفتن است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

با ورود چند پروژه پیش فروش که اخیرا در لوکیشن‌های خوب معرفی‌ شده است پیش‌بینی‌ می‌شود پیش‌فروش آپارتمان با استقبال بیشتر خریداران مواجه شود. اگر در مورد پیش‌خرید آپارتمان پرسشی دارید لطفا تماس بگیرید. با کامل میل آماده پاسخگویی به پرسش‌های شما هستم. یکی‌ از دلایلی که باعث فشار روی قیمت هر دو بخش بازار می‌‌شود و بزودی تاثیر خود را روی قیمت ها بیشتر نشان خواهد داد کمبود زمین برای ساخت و ساز بخصوص در نواحی مرکزی تورنتو است، بحث‌های مهم دیگری هم از جمله تناقض سیاست‌های کلان توسعه شهری با قوانین محلی شهرداری‌ها هم هست که مجال طرحش در اینجا نیست، به آن اضافه کنید مشکلات رساندن خدمات شهری مانند سیستم فاضلاب به زمین‌های حومه تورنتو و وجود کمربند سبز که قابل ساخت نیست و... در پایان گزارشات مفصلی از وضعیت بازاردر دفتر کارم آماده است که چنانچه به موضوع علاقمند هستید می‌‌توانم آنها را با شما مرور کنم‌، ما به شما کمک می‌‌کنیم آگاهانه برای آینده خانواده خود تصمیم بگیرید. دوستان و خوانندگانی که در حال حاضر اجاره‌نشین هستید یا قصد فروش ملک خود را در سال جدید دارید یا حتی تمایل به سرمایه‌گذاری در این زمینه دارید با ما تماس بگیرید، مطمئن باشید به نفع شما خواهد بود، به امید دیدار.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, February 13, 2019 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به