این مجتمع به کسانی که به دنبال یک خانه زیبا و آرام در شهر ریچموندهیل هستند امکان می‌دهد که با شرایط عالی صاحب یک منزل با آسانسور اختصاصی ‌‌شوند
با سلام و آرزوی اوقاتی خوب برای شما، در این هفته قصد دارم دو پروژه را به شما معرفی کنم که اولی در بهترین منطقه North York و دومی در شهر ریچموندهیل و در منطقه Oak Ridges و نزدیک دریاچه Lake Wilcox قرار گرفته است. ساختمان اول یک کاندومینیوم‌ زیبا در تقاطع خیابان‌های یانگ و شپرد است و مجتمع دومی تاون هاوس‌های فوق‌العاده شیک و Freehold می‌باشند که برای مدت کوتاهی به خریداران آسانسور اختصاصی می‌دهد.

پروژه اول- آپارتمان‌های Yonge /Sheppard.
‌این ساختمان‌ها توسط یکی از بزرگترین و پُر‌سابقه‌ترین شرکت‌های سازنده در تورنتو ساخته می‌شود. در نتیجه نگرانی‌های ساخته نشدن یا تاخیر وجود ندارد. این آپارتمان‌ها در تابستان سال 2021 تکمیل و به شما تحویل داده خواهد شد و خریداران فرصت کافی برای دادن قسط‌های آپارتمان پیش‌خرید شده را خواهند داشت.

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
در این ساختمان، استخر سرپوشیده زیبایی وجود دارد که در کنار آن یک ویرپول ساخته خواهد شد. در کنار آن اتاق سونا و اتاق Gym به ساکنین اجازه می‌دهد تا انواع فعالیت‌های ورزشی را انجام دهند. علاوه بر این امکانات ساختمانی، هر یک از واحدها نیز لوکس و زیبا طراحی شده‌اند. تمام وسایل آشپزخانه Stainless Steel هستند و تمام کف خانه از چوب پوشیده شده است. نکته خیلی جالب در مورد این ساختمان آنست که در شارژ ماهانه آن تقریبا تمامی هزینه‌ها شامل شده است. برای مثال شارژ یک آپارتمان، هزینه آب و همچنین گاز و نیز بیمه ساختمان و حتی اینترنت را پوشش می‌دهد که برای این همه سرویس، یک آپارتمان یکخوابه فقط ماهی 280 دلار برای شارژ می‌پردازد. شارژ آپارتمان دو خوابه نیز تنها حدود 380 دلار است که تمامی هزینه‌های آب، گاز، A/C و بیمه ساختمان و اینترنت را پوشش می‌دهد. این ساختمان بسیار مناسبی برای کسانی است علاقه دارند محل زندگی‌شان به همه مراکز خرید و ساب‌وی یانگ و همین‌طور خیابان شپرد نزدیک باشد.

پروژه دوم-تاون‌هاوسهای Freehold در زیباترین منطقه ریچموندهیل قرار گرفته‌اند و برای مدتی کوتاه شرکت سازنده تمامی زیرزمین را بدون هزینه اضافه برای شما تکمیل Finish می‌کند و یا آنکه یک دستگاه آسانسور اختصاصی برای خریدار نصب می‌کند.
این تاون‌هاوس‌ها Freehold هستند و زمین ملک به صورت اختصاصی‌ و غیرمشاع می‌باشد موقعیت مکانی آنها در چند قدمی خیابان یانگ در ریچموندهیل واقع شده است و در نتیجه تمام‌ مراکز خرید در فاصله کمی از شما قرار دارد. این تاون‌هاس‌ها واقعاً بزرگ و جادار هستند و حدود 200 مترمربع زیربنا دارند. همانطور که ذکر شد برای مدتی کوتاه، شرکت سازنده بدون شارژ اضافی، یک آسانسور شیک با فضای 4-3 نفر را برای شما نصب می‌کند که با کمک آن می‌توانید از طبقه زیرزمین تا طبقه بالا حرکت کنید اگر شما از افرادی هستید که بالا و پایین رفتن پله‌ها برای شما آسان نیست، وجود این آسانسور مزیت مناسبی به حساب می‌آید و بخصوص برای پدر و مادرانی که در‌د زانو یا پا دارند، کمک بزرگی محسوب می‌شود. همانطور که از عکس روبرو مشخص است، این خانه‌ها به سبک اروپایی و با ظاهری مدرن، طراحی شده‌اند.
این مجتمع به کسانی که به دنبال یک خانه زیبا و آرام در شهر ریچموندهیل هستند امکان می‌دهد که با شرایط عالی صاحب یک منزل با آسانسور اختصاصی ‌‌شوند.

لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

*****
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
همه هفته، اطلاعات بهترین پروژه‌های ساختمانی با شرایط عالی در سراسر تورنتو از طرف شرکت‌های ساختمانی برای من می‌رسد. با من تماس بگیرید تا با اطلاعات بیشتری در خصوص بهترین‌ پیش خریدهای هفته به شما بدهم.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
هفته شما خوش
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, May 8, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به