این پروژه به افرادی که دنبال خرید یک آپارتمان شیک در نزدیکی مترو هستند، امکان می‌دهد تا با شرایط عالی پیش‌خرید خود را انجام دهند
با عرض سلام و آرزوی اوقاتی خوش برای شما، این هفته قصد دارم سوالی را که مرتباً از من پرسیده شده، پاسخ دهم و در دنباله یک پروژه منحصر به فرد و جدید در North York را به شما معرفی کنم.
برای بسیاری از تازه واردین به کانادا، خرید خانه اولویت مهمی است. مهاجرین جدید پس از آنکه اولین آپارتمان خود را در تورنتو اجاره کردند، متوجه هزینه بالای کرایه منزل می‌شوند. اجاره خانه‌ها که از سال 2016 با سرعت بیشتری افزایش یافت، الان در بالاترین حد تاریخی خود به سر می‌برد. اجاره یک آپارتمان یکخوابه در مرکز شهر حدود 2500 در نورت یورک حدود 2300 دلار و در ریچموند هیل حدود 2200 دلار رسیده است. بنابراین خرید خانه، نکته‌ای است که بسیاری از تازه واردین Newcomers به آن فکر کرده‌اند. تا چندی قبل، تمام بانک‌های مهم کانادا به مهاجرینی که کمتر از سه سال در کانادا اقامت داشتند، وام بانکی ویژه‌ای اختصاص می‌دادند. شرایط به آن صورت بود که فرد مهاجر، مبلغی حدود 35% ارزش خانه را از پس‌انداز خود کنار می‌گذاشت و بانک مابقی مبلغ را به او وام می‌داد. برای مثال، اگر قیمت یک آپارتمان 450 هزار دلار است، مهاجر تازه‌وارد حدود 150 هزار دلار آن را از به عنوان "پیش پرداخت" کنار می‌گذارد و 300 هزار دلار باقیمانده را بانک به او وام می‌دهد. مزیت اصلی این وام ویژه برای تازه‌واردین آنست که بانک‌ها در مورد کار و کردیت شخص متقاضی، پرس‌و‌جویی نمی‌کنند. در نتیجه یک تازه‌وارد می‌تواند با گذاشتن 35% ارزش خانه، منزل مورد نظرش را بخرد، حتی اگر هنوز کار و شغلی دست و پا نکرده باشد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
از آنجایی که بیشتر تازه واردین منطقه "نورت‌یورک" را برای زندگی انتخاب می‌کنند، در این هفته قصد دارم در مورد یک پروژه بزرگ در خیابان یانگ با شما صحبت کنم.

این پروژه که به نام M2M شناخته می‌شود، در خیابان یانگ و در حد فاصل خیابان‌های Finch و Steeles ساخته خواهد شد.
فاصله این پروژه تا ایستگاه متروی فینچ، حدود 500 متر خواهد بود و در نتیجه با پای پیاده می‌توان به مترو دسترسی داشت. از سوی دیگر موقعیت این ساختمان‌ها به نحوی است که در ظرف 2-1 دقیقه با اتومبیل می‌توان به تمام فروشگاه‌های پلازای ایرانیان دسترسی داشت.
این ساختمان‌ها که ساختمان اول آن در مدت کمتر از 2 ماه کاملاً Sold out شد، ساختمان دوم پیش‌فروش خود را از این هفته آغاز می‌کند و فروش آن برای اولین بار با شرایط ویژه انجام می‌شود. در این مرحله شرکت سازنده که از اینجانب برای افتتاح ساختمان دوم دعوت کرد، مناسب‌ترین قیمت‌ها را به شما می‌دهد و با گذشت زمان و فروش بیشتر واحدها، ممکن است قیمت خود را بالاتر ببرد. برای مثال واحدهای یکخوابه در این مرحله با زیربنای حدود 500 فوتی، قیمتی معادل 500 هزار دلار دارند که برای این ناحیه از خیابان یانگ با تمام مزایای آن، قیمت مناسبی به حساب می‌آید مقایسه قیمت خرید و مورگیج این ساختمان، مزیت خرید را به خوبی ثابت می‌کند. برای مثال با خرید یک واحد یکخوابه به قیمت حدوداً 520 هزاردلار مورگیج شما بعد از تحویل با بهره 3.6%، ماهانه معادل 1830 دلار خواهد شد. در حال حاضر اجاره آپارتمان یکخوابه نوساز در این منطقه حدود 2300 دلار در ماه است. با در نظر گرفتن سالی فقط 8 درصد افزایش اجاره بها، تا هنگام تحویل در سه سال آینده، اجاره یک آپارتمان به حداقل 2700 تا 2800 دلار در ماه خواهد رسید که حدود 1000 دلار از مورگیج ماهانه آن (1830 دلار) بیشتر است.

لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

حتی پس از اضافه کردن هزینه‌های شارژ ماهانه که حدود 280 دلار می‌شود، هنوز اجاره این واحد بالاتر از مورگیج ماهیانه آن می‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
علاوه بر آن شرکت سازنده به کسانی که در این مرحله اقدام به پیش‌خرید کنند، اجازه می‌دهد تا واحد خود را قبل از تحویل به شخص دیگری بفروشند. همه به فروش آپارتمان قبل از تحویل آن، اصطلاحاً Assignment می‌گویند و اکثر شرکت‌های سازنده مبالغی بین 5 تا  10 هزار دلار برای اجازه Assignment می‌گیرند. افرادی که الان در پیش‌فروش شرکت می‌کنند، می‌توانند به صورت رایگان در آینده واحد خود را به فرد دیگری واگذار نمایند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
این پروژه به افرادی که دنبال خرید یک آپارتمان شیک در نزدیکی مترو هستند، امکان می‌دهد تا با شرایط عالی پیش‌خرید خود را انجام دهند.
این قیمت‌های ویژه VIP هستند و از روز سه‌شنبه تا مدت کوتاهی معتبر هستند و شرکت سازنده در آینده نزدیک قیمت‌ها را تغییر خواهد داد. علاوه بر همه قیمت‌های ویژه و VIP و اجازه واگذاری قبل از تحویل، کسانی که از ما در این مرحله خرید کنند، تا سه هزار دلار تخفیف اضافه‌تر از طرف ما داده می‌شود. لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو مناسب‌ترین واحدها، هم اکنون با من تماس بگیرید.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

روزگار شما خوش
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, March 6, 2019 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به