به اعتقاد من پروژه فوق یکی از خوش‌آینده‌ترین سرمایه‌گذاری‌های در ریچموند‌هیل خواهد بود
با سلام و آرزوی اوقاتی خوش برای شما، در این هفته در مورد دو پروژه با شما صحبت می‌‌کنم که اولی شاید آخرین پروژه تصویب شده در یانگ و ا‌گلینتون باشد و دومی اولین پروژه‌ای که در خیابان Bay‌view و در نزدیکی Elgin Mills ساخته خواهد شد.
بسیاری از افرادی که مقالات مرا در سال‌های2012 و2013 دنبال کرده‌اند، حتماً به‌خاطر دارند که در آن زمان من در مورد بسیاری از پروژه‌های خیابان اگلینتون صحبت کردم و بخصوص اشاره می‌کردم که تقاطع خیابان‌های Yonge/Eglinton آینده بسیار درخشان و روشنی خواهد داشت. قیمت یک آپارتمان یکخوابه در آن هنگام حدود 300 هزار دلار بود و من دقیقاً به‌خاطر دارم که چندین مورد خریدار با پرداخت حدود 400 هزار دلار، آپارتمان دو خوابه را از بیلدر معتبر پیش‌خرید کردند. بسیاری از آن پروژه‌ها اکنون تکمیل شده و خریداران آن زمان استفاده خیلی خوبی را از پیش‌خرید از بیلدر کردند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
همانطور که در مقالات 5 سال قبل خود ذکر کردم، یکی از مهمترین عوامل توسعه این ناحیه و سایر مناطق نزدیک به خیابان اگلینتون، پروژه بزرگ Crosstown LRT است که به کمک آن خط حمل و نقل شهری LRT در طول این خیابان، مسافرین را با سرعتی به مراتب بیشتر به مقصد خواهد رساند. همانطور که در مقالات آن زمان ذکر شد، خط LRT شبیه به مترو عمل می‌کند و ایستگاه‌های متعددی در طول خیابان اگلینتون خواهد داشت و باعث سهولت حمل و نقل بین اسکاربورو تا فرودگاه پیرسون خواهد شد.
اکنون یکی از شرکت‌های سازنده فعال در این ناحیه، پروژه جدید خود را برای پیش‌فروش برای شما عرضه می‌کند. این آپارتمان‌ها که برای اولین بار پیش‌فروش آنها از این هفته شروع می‌شود، دارای واحدهای یکخوابه، یکخوابه با دن، دو خوابه، دو خوابه با دن و سه خوابه هستند و زیر بنایی بین 510 فوت مربع تا 916 فوت مربع دارند و به شما امکان می‌دهد که در حال حاضر با هر سایزی که می‌خواهید آپارتمان دلخواه‌ خود در این ناحیه خوش‌آتیه را پیش‌خرید کنید.
از نظر اجاره در حال حاضر اجاره‌بهای ماهانه یک آپارتمان 600 فوتی بدون پارکینگ در شماره 2191 یانگ (جنوب تقاطع یانگ و اگلینتون)‌ معادل 2050 دلار در ماه، آپارتمان 620 فوتی در خیابان Roehampton (شمال یانگ و اگلینتون)‌ معادل 2350 دلار در ماه، آپارتمان 2 خوابه در اول خیابان اگلینتون شرقی(شماره 43 اگلینتون)‌ معادل 2750 دلار و آپارتمان دو خوابه نوساز در خیابان Broadway معادل 3150 دلار در ماه می‌باشد. آپارتمان‌های بزرگتر در این ناحیه بین 3500 تا 4000 دلار در ماه، اجاره می‌شوند. همانطور که می‌بینید‌، قیمت‌های اجاره‌ بهای نجومی این واحدها به‌طوری است که خرید آپارتمان را به مراتب بهتر از اجاره کردن آن می‌کند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

برای مثال پیش‌خرید آپارتمان یک خوابه در پروژه‌ای که ذکر شد، قیمتی حدود 470 هزار دلار دارد ولی پس از خرید، می‌توان آن را حداقل 2100 دلار اجاره داد. توجه داشته باشید که مبالغ اجاره بالا مربوط به اکتبر 2018 می‌باشد و به ‌طو‌ر قطع تا هنگام تحویل آپارتمان‌های فوق در سال 2022، اجاره‌های فوق به مراتب بالاتر خواهد رفت.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
پروژه فوق در نزدیکی Yonge/Eglinton به شما امکان می‌دهد تا با قیمت‌های مناسبی این پروژه را پیش‌خرید کنید و از رشد و پتانسیل بالای این ناحیه استفاده ببرید.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
ساختمان دومی که در این هفته راجع به آن صحبت می‌کنم، در ریچموند‌هیل و در نزدیکی خیابان"بی‌ویو" قرار دارد. این پروژه به دلیل نزدیکی به یکی از بهترین دبیرستان‌های این شهر به نام‌Richmond Green High School و نیز نزدیکی به بزرگراه 404 و خیابان یانگ، آینده بسیار خوبی دارد. برای آنکه بهتر به موقعیت ممتاز این ساختمان پی ببریم، من فواصل آن را از مراکز مهم ذکر می‌کنم:‌ فاصله تا دبیرستان ریچموند‌گرین 600 متر، فاصله تا خیابان Bay‌view، 300 متر، فاصله تا خیابان یانگ 2 کیلومتر، فاصله تا فروشگاه‌ Costco شهر‌ریچموند‌هیل،‌1200‌متر،‌ فاصله تا بزرگراه 404 دو کیلومتر، فاصله تا‌Richmond Green Library معادل 700 متر. همانطور که می‌بینید این ساختمان به تمام مراکز اصلی شهر ریچموند‌هیل نزدیک است. برای مدت کوتاهی شما می‌توانید واحدهای این ساختمان را تنها با 15% پیش‌‌خرید کنید. علاوه بر آن قیمت‌های این آپارتمان‌ها ‌قابل پرداخت و بسیار مناسب است، به‌طوری که آپارتمان یکخوابه فقط 400 هزار دلار قیمت دارد که شامل یک محل پارکینگ نیز می‌باشد. آپارتمان دو خوابه نیز تنها 525 هزار دلار قیمت‌گذاری شده که بیشتر از 800 فوت مربع می‌باشد.
به اعتقاد من پروژه فوق یکی از خوش‌آینده‌ترین سرمایه‌گذاری‌های در ریچموند‌هیل خواهد بود.
همه هفته، اطلاعات پیش‌فروش پروژه‌های زیادی به دست من می‌رسد. شما می‌توانید با من، تماس بگیرید تا در مورد تخفیفات شرکت‌های سازنده و همچنین پیش‌خرید با کمترین مقدار پیش‌پرداخت صحبت کنیم. همینطور برای مدت کوتاهی به خریدارانی که با من اقدام به پیش‌خرید نمایند تا 3 هزار دلار تخفیف ویژه و کردیت داده می‌شود. که می‌توانید در مورد آن سوال کنید. سال‌ها تجربه من در زمینه مسکن در کانادا و همکاری با شرکتهای سازنده معتبر به شما در امر پیش‌خرید کمک خواهد کرد.‌
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

هفته شما خوش
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, January 23, 2019 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به