این پروژه به کسانی که در جستجوی آپارتمان در نزدیکی مال و دانشگاه و مترو هستند، امکان می‌دهد تا یک واحد با شرایط خوب و در موقعیت مکانی عالی پیش‌خرید نمایند.
با سلام و آرزوی توفیق، در این هفته قصد دارم در مورد پیش‌فروش یک پروژه در تورن‌هیل و در خیابان Bathurst با شرایط مناسب برای شما صحبت کنم.
خیابان بترست بین محدوده خیابان‌های Finch و Highway‌7، یکی از پرطرفدارترین مناطق مسکونی می‌باشد. رشد قیمت‌های خانه ‌و آپارتمان در این ناحیه همواره بالاتر از مناطق مجاور است. برای مثال محدوده بین خیابان‌های استیلز و Center در تورن‌هیل، در ظرف ماه فوریه حدود 3%و در سه سال اخیر(از فوریه 2016 تا فوریه 2019) حدود 43% بالا رفته است. (ماخذ آمار رسمی Toronto Real Estate Board).
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
مردم زیادی علاقه‌مند به خرید در این ناحیه هستند و برای این رشد قیمت دلایل متعددی وجود دارد. این ناحیه نزدیک به مال معروف Promenade است که یکی از مراکز خرید مهم تورن‌هیل به حساب می‌آید. از طرف دیگر، این ناحیه از خیابان بترست به خیابان استیلز نزدیک است و برای کسانی که فرزندشان در دانشگاه York درس می‌خواند، مناسب به نظر می‌رسد.
پیش‌فروش این هفته، در خیابان Bathurst و بالاتر از خیابان Steeles و در چند قدمی مال Promenade واقع شده است. اهالی این ساختمان تنها با یک خط اتوبوس می‌توانند به مترو دسترسی پیدا کنند. در حقیقت رسیدن به متروی Finch با اتوبوس تنها 10 دقیقه زمان لازم دارد. دانشجویان دانشگاه York نیز تنها با یک خط اتوبوس و در ظرف کمتر از 12 دقیقه به دانشگاه یورک دسترسی خواهند داشت.
این ساختمان‌ها بسیار لوکس و با امکانات کامل ساخته خواهند شد. هر ساختمانی دارای دو استخر می‌باشد که یکی داخل ساختمان Indoor و دیگری خارج Outdoor هستند. علاوه بر استخر، این ساختمان دارای اتاق بخار Steam Room و همچنین Hot Tub می‌باشد که ساکنین در تمام مدت می‌توانند از آنها استفاده کنند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

طراحی واحدها و نقشه ساختمان، مناسب و بدون زاویه‌های اضافی می‌باشد. برای مثال واحد یکخوابه و دن که در عکس مشخص می‌باشد، با زیربنای حدود 730 فوت مربع، دارای یک دن بزرگ با سایز 9×9 فوت می‌باشدکه به آسانی قابل تبدیل به یک خواب می‌باشد. علاوه بر آن اتاق خواب آن هم از نظر اندازه، بزرگ و جادار می‌باشد و خانه دو سرویس بهداشتی کامل دارد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
من برای علاقه‌مندانی که در این ماه اقدام به خرید کنند، مزایا و Promotion های خوبی دارم. خریدارانی که در ماه مارس اقدام به پیش‌خرید نمایند، به طور رسمی و کتبی از شرکت سازنده اجازه واگذاری و Assignment دریافت خواهند کرد.‌ این اجازه واگذاری، به خریداران اجازه می‌دهد تا قبل از تکمیل واحد خود، در صورتی که دوست داشتند، آپارتمان را به خریدار دیگری بفروشند. خریدار اول می‌تواند آپارتمان خود را با سود مورد نظرش به نفر دوم واگذار کند و خریدار دوم مسئول تهیه وام و انتقال (closing) خواهد بود. برای خریدارانی که حالا اقدام به خرید کنند امتیاز واگذاری قبل از تکمیل، بدون هزینه اضافی به آنها کتباً داده می‌شود(Free Assignment) شرکت سازنده که تا به حال حدود 60% واحدهای خود را در ظرف مدت کوتاهی فروخته، یک پروموشن بهاره دیگر هم دارد. خریدارانی که قبل از بهار اقدام به پیش‌خرید کنند. پارکینگ اول مجانی و پارکینگ دوم تنها 40 هزار دلار خواهد بود.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
این پروژه به کسانی که در جستجوی آپارتمان در نزدیکی مال و دانشگاه و مترو هستند، امکان می‌دهد تا یک واحد با شرایط خوب و در موقعیت مکانی عالی پیش‌خرید نمایند.
ساختمان فوق، یکی از پروژه‌هایی بود که در هفته قبل بدست من رسید. همه هفته ده‌ها پروژه تاون‌هاوس و آپارتمان در نقاط مختلف شهر تورنتو و حومه بدست من می‌رسد. خوشحال خواهم شد تا با شما در مورد بهترین و مناسب‌ترین پروژه‌های ساختمانی صحبت کنم.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

هفته شما خوش
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, March 13, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به