تاون‌هاوس با 15000دلار پیش پرداخت و اقساط 2500 دلاری
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
با عرض سلام و آرزوی اوقاتی خوش برای شما. برخی از هموطنان ما سال‌ها در کانادا اجاره‌نشین بوده‌اند و شانس‌های متعدد برای خرید خانه را از دست داده‌اند. نداشتن پس‌انداز و پول پیش به اندازه کافی، یکی از دلایل مهمی است که باعث شده بسیاری از ایرانیان فرصت خانه‌دار شدن نداشته باشند. معرفی پروژه‌ای که به شما امکان بدهد با حداقل پول پیش بتوانید یک خانه کاملاً نو را از یک شرکت سازنده قدیمی پیش خرید کنید، هدف مقاله این هفته است.

همانطور که قبلاً و در مقالات سابق ذکر کردم، شرکت‌های سازنده خانه Builder برای پیش‌فروش واحدهای خود مبلغی بین 10% تا 20% قیمت خانه را از پیش‌خرید‌کنندگان می‌گیرد. شما امروز چه در داخل تورنتو، چه در ریچموند‌هیل، تورن‌هیل و یا می‌سی‌ساگا، قصد داشته باشید یک واحد 600 دلاری بخرید، بایستی مبلغی بین 60 هزار (10%) تا 120 هزار دلار (20%) را به شرکت سازنده فروشنده بپردازید تا در ظرف 2 تا 3 سال خانه یا آپارتمان را به شما تحویل دهد. این روال کلی پیش‌فروش خانه و آپارتمان در سطح کل تورنتو است. در موارد نادر، بعضی از شرکت‌های سازنده برای مدت کوتاهی، واحدهای خود را با شرایط ویژه برای فروش عرضه می‌کنند. این Promotion‌‌ها فقط برای مدت کوتاهی پابرجاست و بعد از آن که شرکت سازنده تعداد معینی از واحدهای خود را فروخت، دوباره به شرایط معمولی برمی‌گردد.

در هفته قبل یکی از شرکت‌های سازنده تاون‌هاوس که در شهر" ایجکس"(Ajax) فعالیت دارد، اعلام کرد که پروژه کاملاً جدید خود را فقط برای یک هفته با شرایط بسیار خوبی پیش‌فروش می‌کند. اول بگذارید مختصری راجع به شهر ایجکس توضیح دهم. این شهر که در فاصله 25 کیلومتری شرق تورنتو قرار دارد، با جمعیتی حدود 120 هزار نفر، دومین شهر بزرگ در شرق تورنتو بعد از اوتاوا می‌باشد. دسترسی این شهر به بزرگراه 401 و Go Train و ارزان‌تر بودن خانه‌ها در این شهر باعث شده که بسیاری از مردم امروزه در این ناحیه اقدام به خرید کنند.

پروژه‌ای که راجع به آن می‌نویسم به واقع در مرکز شهر "ایجکس" و نزدیک مال بزرگ آن واقع شده است. از محل این تاون‌هاوس‌ها با پای پیاده می‌توان به تمام فروشگاه‌های بزرگ و معتبر دسترسی داشت. فروشگاه "کاسکو" در فاصله 3 دقیقه پیاده و یک دقیقه با ماشین، فروشگاه "وال‌مارت" در فاصله 3 دقیقه با ماشین، فروشگاه Best Buy، Home depot و تمامی فرشگاه‌های مال Ajax از فاصله کمتر از 5 دقیقه پیاده‌روی قرار دارند. 

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

اما آنچه پیش‌خرید این واحدها را مناسب و جذاب می‌کند، پیش‌فروش فوق‌العاده تاون‌هاوس‌های نوی این منطقه می‌باشد. شرکت فروشنده آنها که به تازگی فاز جدید تاون‌هاوس‌ها را برای فروش عرضه کرده، آنها را با 15000 دلار ‌deposit اولیه می‌فروشد. بعد از آن خریداران باید برای مدت 2 سال، هر ماه فقط مبلغی معادل 2500 دلار به شرکت سازنده پرداخت کنند و حدود 5/2 سال دیگر خانه را تحویل بگیرند. این تاون‌هاوس‌ها 100% به صورت Freehold می‌باشد و دارای حیاط پشتی و گاراژ مستقل هستند. این تاون‌هاوس‌ها به افرادی که مدت‌ها دنبال فرصت مناسب برای خرید خانه بودند، امکان می‌دهد تا با شرایط ایده‌آل در بهترین نقطه این شهر، اقدام به پیش‌خرید نمایند. این پروژه تنها یکی از پروژه‌هایی است که به صورت کاملاً اختصاصی و یا شرایط ویژه به فروش می‌رسد.

همه هفته، اطلاعات پیش‌فروش پروژه‌های زیادی به دست من می‌رسد. شما می‌توانید با من، رامین سیروسی، تماس بگیرید تا در مورد تخفیفات شرکت‌های سازنده و همچنین پیش‌خرید با کمترین مقدار پیش‌پرداخت صحبت کنیم. همینطور برای مدت کوتاهی، به خریدارانی که با من اقدام به پیش‌خرید نمایند تا 3 هزار دلار تخفیف ویژه و کردیت داده می‌شود، که می‌توانید در مورد آن سوال کنید. سال‌ها تجربه من در زمینه مسکن در کانادا و همکاری با شرکتهای سازنده معتبر به شما در امر پیش‌خرید کمک خواهد کرد.

هفته شما خوش
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, October 3, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به