یک دور دیگری از برف سنگین، باران و سرما از سمت اقیانوس اطلس در راه کاناداست
آماده شوید: یک دور دیگری از برف سنگین، باران و سرما از سمت اقیانوس اطلس در راه کاناداست! یک سیستم کم فشار که در سواحل شرقی آمریکا در حال شکل‌گیری‌ست، از اواخر دوشنبه تا سه‌شنبه در استان‌های شرقی و سپس از چهارشنبه تا شنبه در تورنتو، مونترال و کبک ما را میهمان دوباره برف و سرما می‌کند!
اما در ونکوور باید از همین امروز صبح شاهد بارانی باشید که فردا سنگین‌تر خواهد آمد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
موج جدید برف و سرما ۲۷- درجه در راه انتاریو و کبک؛ باران در ونکوور
در حالیکه مسیر این سیستم در شرق کانادا فعلا کمی نامشخص است، اما به نظر می‌رسد که دوباره طوفان‌های زمستانی امسال را در کل شرق احیا خواهد کرد. بارش‌ها احتمالاً در اواخر شب دوشنبه و اوایل صبح سه‌شنبه به صورت برف در سواحل شرقی کانادا آغاز می‌گردند و در نوااسکوشیا در روز سه‌شنبه تبدیل به باران می‌شوند زیرا یک جبهه هوای گرم از سمت آمریکا در حال گسترش به سوی شمال است. اما همین جبهه در انتاریو و کبک که سردتر هستند از روز چهارشنبه با برف آغاز می‌کنند. آماده باشید که از روز جمعه این هفته تا جمعه هفته بعد هرچه در این مناطق ببارد برف خواهد بود و البته سرما، سرمای بین ۱۰- درجه تا ۲۷- درجه.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

اداره هواشناسی می‌گوید اوضاع در نیوبرانزویک و جزیره پرنس ادوارد پیچیده‌تر است که شاهد هم باران و هم برف خواهیم بود. این مناطق شاهد ۳۰ تا ۶۰ سانتی‌متر برف خواهند بود و مونکتون در نیوبرانزویک که هفته گذشته شاهد ۱۱۰ سانتی متر برف روی زمین بوده در روز شنبه ۱۰ سانتی‌متر برف دیگر را نیز خواهد داشت و این برف گسترده از سه‌شنبه تا صبح چهارشنبه به نیوفاندلند نیز خواهد زد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
انتاریو و کبک: برف، سرما:
اما میزان برف در تورنتو و مونترال بین ۵ تا ۱۰ سانتی‌متر خواهد بود و شهر کبک که هم‌اکنون برفی نیز هست باید منتظر بین ۱۳ تا ۱۶ سانتی‌متر برف باشد و اما سرما، دمای صفر درجه چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه تورنتو در سحرگاه یکشنبه آینده به ۲۷- درجه می‌رسد تا دوباره در جمعه تا صفر درجه بالا رود. مونترال هم که دوشنبه تا جمعه صفر درجه خواهد بود بسرعت تا سحرگاه یکشنبه و دوشنبه هفته آینده تا ۲۲- درجه سقوط می‌کند و دوباره تا صفر درجه در پنجشنبه بالا می‌رود. شهر کبک نیز از شنبه از صفر درجه رو به کاهش می‌گذارد تا سحرگاه دوشنبه به ۲۶- درجه برسد و دوباره تا پنجشنبه تا ۵- درجه بالا رود.
 
ونکوور: باران، ۱۲ درجه، باران!
اما در ونکوور وضع خیلی بهتر است. با اینکه پیش‌بینی می‌شود طی امروز و فردا حداقل ۶ میلی‌متر دیگر باران ببارد اما هوا از ۶ درجه این روزها، در شنبه آینده به ۱۲ درجه خواهد رسید، اگرچه این دمای دلپذیر فقط یک روز دوام خواهد داشتو دوباره تا جمعه آن یکی هفته ۱۳ میلی‌متر دیگر باران خواهد بارید!
اداره هواشناسی کانادا با اعلان خطر آبگرفتگی جزئی یا جاری شدن سیل در برخی از مناطقی که شاهد باران و برف و نیز دمای بالای صفر درجه خواهند بود می‌گوید آب‌های روان به سادگی جایی برای فرو رفتن نخواهد داشت و خیابان‌ها، پارکینگ‌ها و حیاط‌ها می‌توانند شاهد جمع شدن آب‌های راکد باشند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

این اداره به مناطق برفی هشدار می‌دهد که پیش از آمدن سری جدید برف حتما سری قبلی را پارو کنند که برف لایه‌لایه یخ‌زده و سنگین نشود.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Sunday, February 6, 2022 - 23:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به