خرید یک دستگاه معمولی گاها ارزانتر از تعمیرات هزینه دارد
سن دستگاه را در نظر بگیرید
تکنسین‌های تهویه مطبوع می‌گویند که سن، یکی از مهم‌ترین عوامل در نظر گرفتن زمان تعمیر و یا جایگزینی تهویه مطبوع است. به این ترتیب که باید تناسبی بین هزینه‌های تعمیر و عمر دستگاه وجود داشته باشد من معمولا از قانون 4000 دلار استفاده می‌کنم به این ترتیب که عمر دستگاه را در میزان هزینه تعمیرات آن ضرب می‌کنم اگر نتیجه بیشتر از 4000 دلار شد زمان تعویض فرا رسیده به عنوان مثال یک واحد 10 ساله با هزینه تعمیر 350 دلار معادل 3500 دلار می‌شود پس خوب است که تعمیرات بر روی آن انجام شود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
به طور متوسط و با توجه به نوع خرابی هزینه تعمیرات در دستگاه‌های جدید معمولا بین 300 تا 700 دلار می‌شود. هزینه تعمیرات در دستگاه‌های قدیمی‌تر بیشتر است و در اکثر موارد هیچ تضمینی هم وجود ندارد. برای بسیاری از افراد چالش این است که در تابستان بدون A / C باقی بماند.
 
میزان مصرف انرژی مهم است
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

پیشرفت‌های اخیر در تکنولوژی A / C باعث بهبود بهره‌وری انرژی شده است. اگر دستگاه کولر مرکزی کنونی شما بیشتر از 10 عمر دارد برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی و پرداخت کمتر هزینه‌های برق مصرفی، بهتر است در فکر یک دستگاه جدید با بازدهی بالا باشید. البته میانگین عمر دستگاه‌های تهویه مطبوع در صورت انجام سرویس‌های منظم حدود 10 تا 15 سال است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
چرا یک‌ دستگاه تهویه مطبوع نیاز به سرویس دارد؟
انجام بازرسی‌های سالیانه به منظور اندازه‌گیری میزان گاز مُبرد(خنک کننده)، همچنین پیدا کردن نشتی احتمالی در سیستم‌، بازرسی سیستم برقی و همچنین پاک‌سازی کویل‌ها است و باید حداقل سالی ‌یکبار انجام گیرد.
در صورتی که دستگاه شما قدیمی است گاز مبرد استفاده شده در آن از نوع R-22 می‌باشد در حال حاضر از این گاز برای دستگاه‌های جدید استفاده نمی‌شود، بنابراین در صورت نیاز به مُبرد باید هزینه زیادی بپردازند. یعنی هزینه تعمیرات اینگونه دستگاه‌ها گاهی تا 2 برابر هزینه تعمیرات دستگاه‌های جدید است. به نظر می‌رسد هزینه کردن در این مورد بی‌معنی باشد. و خرید یک دستگاه معمولی گاها ارزانتر از تعمیرات هزینه دارد. تولید R-22 تا سال 2020 پایان خواهد یافت.
صرف نظر از سن دستگاه تهویه مطبوع‌ چند نشانه دیگر می‌تواند زمان جایگزینی سیستم تهویه مطبوع را مشخص کند. یکی اینکه آیا شما هزینه زیادی برای قبض برق خود پرداخت می‌کنید یا دستگاه شما قادر به خنک کردن منزل شما نیست.
در صورت خرید یک دستگاه کولر "انرژی استار" به صورت تخمینی 20 درصد در هزینه‌های برق منزل خود صرفه‌جویی کرده‌اید.
و در آخر اگر منزل شما در تابستان به قدر کافی خنک است و از پرداخت قبض برق خود شکایتی ندارید هیچ دلیلی برای جایگزینی دستگاه موجود وجود ندارد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

برای ارزیابی وضعیت A / C موجود خود یک بازرسی را با تکنسین تهویه مطبوع برنامه‌ریزی کنید.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, April 11, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به