این خانه که در حال ساخت بود و بیش از ۹۰% آن تمام شده بود سیستم امنیتی و نیز دوربین مدار بسته نداشت
به گفته پلیس، چهار نفر عمدا یک خانه در تورنتو که نزدیک به ۱۴ میلیون دلار برای فروش گذاشته شده بود را آتش زدند. پلیس می‌گوید این افراد با برنامه قبلی آمده و سپس با برنامه هم فرار کرده‌اند.
"دانیال ریحانی" که مشاور املاک این خانه است می‌گوید حدود ۲۰ نفر برای دیدن این خانه برای خریدن آن، از آن بازدید کرده بودند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
تعمیرات خانه، آسفالت
 
این ۴ نفر این خانه لوکس ۱۴ میلیون دلاری برای فروش در تورنتو را به آتش کشیدند و فرار کردند
مقامات پلیس می‌گویند که آتش‌سوزی در پلاک ۲۷ خیابان "دمپسی" حدود ساعت ۶ صبح پنجشنبه آغاز شد. این خیابان در نزدیکی خیابان "یورک میلز" و "بی‌ویو" و در منطقه‌ای گرانقیمت قرار دارد. این خانه به سبک "شاتو" (قلعه) فرانسوی ساخته شده بود و از ماه اکتبر امسال به قیمت ۱۳.۸ میلیون دلار برای فروش در بازار لیست شده بود. خانه دارای گاراژ برای شش اتومبیل، راهروی گرم‌کن، راه‌پله‌های چینی، شومینه‌های متعدد، آشپزخانه تماشایی و سینمای خانگی است.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
سخنگوی آتش‌نشانی تورنتو گفت که پس از دریافت خبر آتش‌سوزی، خدمه این نیرو به محل اعزام شده و با یک خانه بزرگ سه طبقه مواجه شدند که در آتش سوخته بود و سقف آن نیز فرو ریخته بود. ویدئویی که صبح پنجشنبه از این منطقه یورک میلز گرفته شده بود، ابر غلیظی از دود را نشان می‌داد که از این ملک مجلل به بالا رفته بود. به گفته مقامات آتش‌نشانی، خانه‌های دو طرف این خانه مورد بازرسی قرار گرفتند و هیچیک از آنها آسیبی ندیده بودند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
در یک به‌روزرسانی، پلیس تورنتو گفت که این آتش‌سوزی به عنوان یک آتش‌سوزی عمدی تلقی می‌شود. پلیس گفت که چهار نفر با یک "مرسدس بنز" تیره رنگ وارد محله شده و در خیابان پارک کردند. پلیس می‌گوید که همه آنها لباس‌های تیره رنگی که کلاه سرخود داشتند پوشیده، به صورت خودشان ماسک زده، دستکش دست کرده، شلوار و کفش تیره نیز پوشیده بودند. پلیس می‌افزاید: "آنها از ماشین پیاده شدند و در حالی که دبه‌های قرمز رنگی را حمل می‌کردند از کنار خانه، به پشت آن رفتند و سپس طی ۳ دقیقه خانه را آتش زدند".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
توضیح پلیس نشان می‌دهد که این افراد بلافاصله پس از به آتش کشیدن خانه به سمت خودرویی که با آن آمده بودند دویده و سپس با خودرو متواری شدند. پلیس می‌گوید خودرو سپس به سمت نامعلومی رفته و این نیرو هنوز نتوانسته آن را شناسایی کند. پلیس همراه با این اعلامیه، ویدئویی که از این عملیات توسط دوربین‌های مدار بسته ضبط شده را در اختیار رسانه‌ها قرار داده است. در زمان به آتش کشیدن خانه کسی در داخل آن نبود. آتش‌نشانی می‌گوید توانسته در ساعت ۷:۳۰ صبح، آتش را "تحت کنترل" درآورد اما نتوانسته از ورود آسیب جدی به آن جلوگیری کند. مقامات می‌گویند در نتیجه آتش‌سوزی، این خانه که در حال ساخت بود و بیش از ۹۰% آن تمام شده بود، آسیب‌های زیادی را متحمل شده بطوریکه حتی سقف خانه نیز فروریخته است. آتش‌نشانی می‌گوید که هیچ کسی در این حادثه آسیبی ندیده است و پلیس از هر کسی که اطلاعاتی در مورد این حادثه دارد خواسته تا به سرعت با این نیرو تماس بگیرد.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

گزارش "گلوبال نیوز" می‌گوید اخیرا تعداد آتش‌سوزی‌های خانه‌های بزرگ و گران نیمه ساخت در تورنتو و اطراف آن زیاد شده زیرا در وضعیت کنونی اقتصاد، افراد زیادی توانایی خرید یا نگهداری آن را ندارند ولی با آتش‌سوزی می‌توانند از بیمه پول کل خانه را دریافت کنند و سپس در زمانی که بازار خوب است با آن پول کاری انجام دهند. این خانه سیستم امنیتی و نیز دوربین مدار بسته نداشته و تصاویر از دوربین‌های خانه‌های مجاور گرفته شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Tuesday, December 19, 2023 - 07:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به