این شرکت، پروژه‌هایی مانند "آلوارز و مارسال" را در کارنامه خود دارد
شرکت "آیدیل دولوپمنت" که یک سازنده املاک و مستغلات است و ده‌ها خانه بصورت مجتمع مسکونی، خانه‌های شهری و خانه‌های مسکونی مستقل در بزرگ‌شهر تورنتو ساخته، پس از اینکه مشخص شد خانه‌های خود را بدون مجوز و ثبت‌نام مناسب به مردم فروخته، اکنون با مجازات‌های سختی روبرو است.
این شرکت، پروژه‌هایی مانند "آلوارز و مارسال" را در کارنامه خود دارد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
تعمیرات خانه، آسفالت
 
کلاهبرداری عجیب کانادایی: ساختمان‌سازی که ده‌ها خانه را بدون مجوز و ثبت نام فروخته، و بسیاری را لغو کرده، جریمه می‌شود
"سازمان تنظیم مقررات ساخت و ساز خانه" که در سال ۲۰۲۱ برای نظارت بر عملیات سازندگان در استان انتاریو منصوب شده، این شرکت مستقر در "مارکهام" را مجبور می‌کند که در مجموع ۱۵۰,۰۰۰ دلار به خانواده‌هایی که از این شرکت، خرید کرده‌اند، پرداخت کند. طبق بیانیه این سازمان در این هفته، این شرکت "هرگز مجوزی برای ساخت یا فروش خانه‌های جدید در انتاریو نداشته است"!!! این سازمان می‌افزاید: "این شرکت به‌طور غیرقانونی صدها هزار سپرده برای پیش‌خرید خانه‌های جدید در ریچموندهیل از خریداران ناآگاه دریافت کرده و اکنون با بیش از ۱۵,۶۲۵ دلار جریمه برای فروش غیرقانونی مسکن، مواجه است".
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
علاوه بر این، دو شرکت تابعه "دبلیوسی" و "ام‌ام" که زیر مجموعه این شرکت هستند نیز مجاز به تمدید مجوزهای موجود خود نخواهند بود. طبق این حکم، این شرکت به‌طور کلی "به ساخت و فروش خانه‌ها ادامه نخواهد داد"، مگر اینکه پروژه واحدی را که قبلا (به طور قانونی) در محل ثبت خود یعنی مارکهام در حال انجام است، تکمیل کند. این شرکت با ۱۰ مورد شکایت از فروش خانه در "باستویک کرسنت" در ریچموندهیل، در حالیکه هیچ مجوزی نداشته، و در عین حال بدون اینکه این خانه‌ها را در شرکت گارانتی "تاریون" ثبت کرده باشد، مواجه است، که در تضاد با قانون صدور مجوز ساخت خانه جدید استان می‌باشد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
این سازمان در نظر دارد کل این مبلغ را به‌طور مساوی بین این خریداران آسیب دیده‌ای که قبلا سپرده‌گذاری کرده بودند تقسیم کند، اگرچه گزارش‌ها نشان می‌دهد که قربانیان زیادی وجود دارند که بسیاری از آنها با لغو کل پروژه‌هایشان مواجه هستند و مجموعا میلیون‌ها دلار از سرمایه خود را از دست رفته می‌بینند. بیانیه این سازمان به وضعیت این افراد هم اشاره مختصری کرده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
این سازمان درباره این حکم خود می‌گوید: "چنین حکمی این پیام ما را به مردم می‌دهد که هر کسی که خانه‌های جدید می‌سازد و می‌فروشد باید مجوز معتبر از سازمان ما داشته باشد. این قانون است. در حالی که این بازپرداخت فقط شامل حال بخشی از افراد ضرر دیده رسیدگی می‌کند و به کاهش بخشی از ضررهای مالی آنها کمک می‌کند، اما به خریدارانی که سپرده‌هایشان از دست رفته غرامت نمی‌دهد".
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

بسیاری از افراد مبالغی بین ۲۰۰,۰۰۰ تا ۲۵۰,۰۰۰ دلار را بین سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ در اختیار این شرکت با دو زیر مجموعه‌اش گذاشته‌اند که با لغو پروژه‌ها، روی هوا مانده‌اند. برای مثال پروژه "میجر مک" و "لناکس" سال‌هاست که لغو شده و مردم حتی نتوانسته‌اند پول‌های پیش پرداختی خود را پس بگیرند.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, December 20, 2023 - 20:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به