این تاون‌هاوس‌های زیبا، همانطور که از عکس‌ مشخص است، سه طبقه هستند و هر کدام دارای زیرزمین مستقل می‌باشند
با سلام و آرزوی اوقاتی خوش برای شما، اگر شما این سلسله مقالات هفتگی را دنبال کرده باشید، حتماً متوجه شده‌اید که هر هفته یک پروژه پیش‌فروش با شرایط ویژه را به شما معرفی می‌کنم.
مقاله این هفته در مورد دو پروژه جالب تاون‌هاوس است که اولی دارای آسانسور مخصوص است که نیاز شما به استفاده از پله را برطرف می‌کند و پروژه دوم در نزدیکی بیمارستان بزرگ شهر وان ساخته خواهد شد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
برای بسیاری از افرادی که در سنین بالاتر هستند، خانه‌های امروز چندان خوشایند نیستند. منازلی که امروز ساخته می‌شوند، اکثراً دو یا سه طبقه هستند و ساکنین بایستی مرتباً برای بالا و پایین رفتن از پله استفاده کنند. در یک بررسی توسط یکی از شرکت‌های معتبر سازنده خانه در آمریکا به عمل آمد، مشخص شد که در یک خانه دو طبقه ساکنین به‌طور متوسط روزانه بیشتر از 280 پله بالا و پایین می‌روند و اگر خانه زیر‌زمین تکمیل شده داشته باشد، تعداد پله‌هایی که در روز افراد طی می‌کنند به بیشتر از 340 پله می‌رسد. این مسئله ‌برای افرادی‌ که درد دست و پا دارند ناراحت کننده است. این افراد مرتباً مجبورند برای رفتن به اتاق خواب‌ها در بالا و آشپزخانه در طبقه اول از پلکان استفاده کنند و اگر کسی درد زانو یا مفصل داشته باشد، از نظر سلامتی استفاده مرتب از پله مناسب به‌نظر نمی‌رسد.
پروژه اولی که در این هفته راجع به آن صحبت می‌کنم، یک مجتمع مسکونی است که در آن هم خانه‌های تاون‌هاوس یافت می‌شود و هم خانه‌های مستقل و Detached. نکته ویژه‌ این‌که در مورد این خانه‌ها تا 19 فوریه دارای Promotion جالبی هستند. با پروموشن شرکت سازنده، کسانی که از حالا تا تاریخ 19 فوریه، اقدام به خرید یک تاون‌هاوس یا خانه Detached بکنند، خانه آنها دارای آسانسور خواهد بود. شرکت سازنده طی تماسی که با آنها داشتم اعلام کرد که برای مدت کوتاهی بدون هزینه اضافی یک آسانسور در داخل واحد خریداران نصب می‌کند که از طبقه زیر‌زمین تا طبقه سوم حرکت می‌کند. با کمک این آسانسور، شما می‌توانید بدون استفاده از پله، از طبقه همکف به زیر زمین یا اتاق خواب‌ها بروید و یا آنکه با آسانسور وسایل خود را جابه‌جا کنید. هر واحد تاون‌هاوس آسانسور خود را مستقلاً خواهد داشت که مخصوص همان خانه است و کس دیگری از آن استفاده نمی‌کند.
لازم به ذکر است که شرکت سازنده پله‌ها را باقی می‌گذارد و در کنار آنها این آسانسور را خواهد ساخت.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

نکته دیگری که پیش‌خرید این تاون‌هاوس‌ها را جالب می‌کند، موقعیت عالی آنها در نزدیکی خیابان یانگ در شمال ریچموند‌هیل است و از محل این تاون‌هاوس‌ها تا خیابان یانگ 2-3 دقیقه و تا دریاچه زیبای‌Lake Wilcox در شمال ریچموند‌هیل حدود 5-6 دقیقه با اتومبیل راه است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
در نتیجه برای افرادی که به دنبال محل آرام و زیبا در نزدیکی مراکز خرید Oak Ridges هستند، بسیار ایده‌آل می‌باشد. تصور کنید خانم و آقای بازنشسته‌ای که در این ناحیه در نزدیکی‌ خیابان یانگ هستند و برای استراحت برای دیدار دریاچه زیبای Wilcox می‌روند و در داخل خانه نیز برای جابه‌جایی‌، لازم نیست مرتبا از پله‌ها بالا و پایین بروند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
این تاون‌هاوس‌های زیبا، همانطور که از عکس‌ مشخص است، سه طبقه هستند و هر کدام دارای زیرزمین مستقل می‌باشند و همانطور که ذکر شد، آسانسور بین سه طبقه و همچنین زیر‌زمین حرکت خواهد کرد. این خانه‌ها دارای سقف بلند 10 فوتی و کف چوبی هستند و بسیار دلباز طراحی شده‌‌اند این پروژه برای افرادی که به دنبال یک تاون‌هاوس یا خانه مستقل در نزدیکی خیابان یانگ هستن بسیار ایده‌آل به‌نظر می‌رسد.
پروژه دوم که مختصراً از آن صحبت می‌کنم، در خیابان Major و در نزدیکی بزرگراه 400 قرار دارد و توسط بیلدر دیگری با شرایط ویژه ساخته می‌شود. این پروژه دوم‌، برای مدت کوتاهی فقط با 40 هزار دلار پول Deposit قابل خرید است و در ظرف 6 ماه به شما تحویل خواهد شد. پروژه دوم در فاصله نزدیکی از بیمارستان جدید Vaughan قرار دارد در نتیجه موقعیت مناسبی برای پزشکان و پرستاران فراهم می‌کند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

همه هفته اطلاعات پروژه‌های جدید با شرایط ویژه به دست من می‌رسد که بسیاری از آنها فقط برای مدت کوتاهی توسط شرکت‌های سازنده بیلدر عرضه می‌شود. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر همین حالا با من تماس بگیرید. هفته شما خوش.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, February 6, 2019 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به