کلیه برنامه‌های عمومی شامل رژه‌ها، جشن‌ها، مراسم‌هایی مانند عروسی، اجتماعات مردمی، خدمات عمومی، و اماکن عبادی نیز شامل این دستور است
دولت انتاریو در یک دستور اضطراری دیگر اعلان کرد که تجمع بیش از پنج نفر در این استان ممنوع است. داگ فورد، نخست وزیر در کنفرانس مطبوعاتی روز شنبه‌اش گفته بود که کابینه‌اش در مورد اقدامات جدید با هدف مبارزه با بیماری همه‌گیر کرونا، از جمله ممنوعیت تجمع بیش از پنج نفر، جلسه خواهد داشت.
شنبه شب دولت انتاریو عزم خود را جزم کرده و طبق قانون "مدیریت اضطراری و حفاظت مدنی" دستورالعمل اضطراری جدید "ممنوعیت برگزاری رویدادهای عمومی و اجتماعات بیش از پنج نفر" را تصویب کرد که بلافاصله لازم‌الاجراست. این دستورالعمل فقط برای خانوارهای پنج یا بیشتر، یا مراکز مراقبت از کودکانی که فرزندان کارکنان مراقبت‌های پزشکی - بهداشتی را نگهداری می‌کنند در صورتیکه بیش از 50 نفر نداشته باشند، لازم الاجرا نیست. در ضمن این دستور همچنین بدان معنی است که در مراسم تدفین نیز حداکثر 10 نفر بطور همزمان اجازه حضور خواهند داشت. بنا به این قانون کلیه برنامه‌های عمومی شامل رژه‌ها، جشن‌ها، مراسم‌هایی مانند عروسی، اجتماعات مردمی، خدمات عمومی، و اماکن عبادی نیز شامل این دستور می‌شوند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
فورد پیش از این گفته بود كه مشاغل ضروری، تسهیلات مراقبت از كودکان و خانواده‌های بیش از پنج نفر از این دستور معاف خواهند بود اما وی در بیانیه شنبه شب خود گفت: "من همه را به انجام مسئولیت و در خانه ماندن تشویق می‌کنم، خروج مردم فقط زمانی مجوز می‌یابد که کاملاً ضروری باشد".
در 16 ماه مارچ، دکتر "دیوید ویلیامز"، رئیس ارشد پزشکی استان انتاریو ممنوعیت تجمع بیش از 50 نفر را توصیه کرده بود. مدت کوتاهی پس از این توصیه دولت فورد دستور تعطیلی رستوران‌ها، کافه‌ها، مهدکودک‌ها، کلیساها و سایر مراکز تجمع مردمی را صادر کرده بود. بدنبال این دستور پلیس نیز مجازات و جریمه‌هایی را برای قانون‌شکنان در صورت عدم رعایت دستورات، تصویب کرد.
در همین حال، انتاریو روز شنبه با اعلان 151 مورد ابتلاء جدید کرونا، تعداد کل مبتلایان را 1111 نفر اعلان کرد، تعداد کشته‌ها 19 نفر و بهبود یافتگان 8 نفر، در حال آزمایش 8690 نفر و آنهایی که جواب آزمایش آنها منفی است 33231 نفر بوده است.

اعلان جنگ

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

فورد در کنفرانس مطبوعاتی خود به کلیه محتکران و گرانفروشان گفت آنهایی که در این شرایط، ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی‌کننده، وسایل تسهیل تنفسی و غیره را یا احتکار کرده یا می‌کنند، و یا گرانتر از قیمت معمول می‌فروشند بدانند که من دنبالشان خواهم رفت، گیرشان خواهم انداخت و کارشان را ساخته و مجازاتشان خواهم کرد (They are done). فورد گفت که یک محموله جدید از این وسایل در حال ورود و پخش در انتاریوست که به بیمارستان‌ها تحویل داده خواهد شد و انتظار دارد که مدیریت بیمارستان‌ها آنها را با مسئولیت‌پذیری کامل میان کارمندان تقسیم کنند بطوریکه کارمندان هرگز بدون محافظت نمانند. فورد گفت که طی دو روز گذشته با ده‌ها کارمند بیمارستان تلفنی تماس گرفته و شخصا از آنها تشکر کرده و گفت که نه تنها از یکایک آنها سپاسگزار است بلکه از هرآنچه در توان دارد در کمک به آنها مضایقه نخواهد کرد. وی از مردم نیز خواست که با مسئولان بهداشت و پزشکی کمال همکاری را داشته باشند. وی نهایتا چندین بار از مردم خواهش کرد که به توصیه‌ها عمل کنند و جامعه را به خطر نیاندازند و به مردم گفت که فقط با همکاری با یکدیگر است که می‌توانیم از این بحران عبور کنیم.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Saturday, March 28, 2020 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به