میانگین هفت روزه انتاریو امروز به ۱۴,۴۴۳ مورد رسید که با رکورشکنی به وضوح نشان داد وضعیت کرونا در این استان صعودی و خطرناک است
انتاریو امروز دوشنبه با گزارش ۱,۴۸۷ مورد دیگر از ابتلا به بیماری کوید-۱۹ که میانگین هفت روزه را به بالاترین حد افزایش داد، می‌گوید مناطق بیشتری را حالت قرمز می‌برد.
در عین حال وزیر بهداشت انتاریو امروز گفت که کارگروهی برای واکسیناسیون کرونا آماده کرده است. با نشر اخباری مبنی بر موثر بودن ۹۴.۵ درصدی واکسن کوید-۱۹ شرکت آمریکایی مدرنا، که پس از موثر بودن ۹۰ درصدی واکسن شرکت فایزر، اکنون دولت استانی انتاریو می‌گوید برای توزیع عادلانه واکسن‌ها آماده می‌شود. کانادا با هر دوی این شرکت‌های رقیب قرارداد خرید واکسن امضاء کرده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
ادامه رکوردشکنی کرونا در انتاریو در عین آماده شدن برای واکسن
"کریستین الیوت"، وزیر بهداشت انتاریو امروز گفت: "ما یک تیم کامل در وزارت بهداشت داریم که روی طرح توزیع کار می‌کنند". وزیر بهداشت افزوده: "ما در کارگروه خود اخلاق‌شناسان را نیز داریم تا اطمینان حاصل کنیم که این کارگروه به صورت عادلانه و منصفانه به توزیع واکسن خواهند پرداخت".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

کارشناسان خاطرنشان کرده اند که کانادا هنوز موانع بزرگی برای واکسن‌زدن دارد ، از جمله چالش‌های لجستیکی و کمبود داده‌های دولت فدرال و استانی در مورد منابع مورد نیاز.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
رکوردشکنی میانگین ۷ روزه و مناطق قرمز
میانگین هفت روزه انتاریو امروز به ۱۴,۴۴۳ مورد رسید که با رکورشکنی به وضوح نشان داد وضعیت کرونا در این استان صعودی و خطرناک است. هم اکنون در حدود ۱۲,۸۳۰ مورد تایید شده و فعال کوید-۱۹ در سراسر استان وجود دارد که این نیز خود یک رکورد جدید به شمار می‌رود. این آمار نتیجه ۳۳,۳۵۱ تست کرونای تحویلی امروز می‌باشد در حالیکه ظرفیت تست روزانه استان حداکثر ۵۰,۰۰۰ آزمایش است که قرار است تا اواسط دسامبر به ۱۰۰,۰۰۰ نفر در روز افزایش یابد. آمار امروز به شرح زیر است:

  • تورنتو ۵۰۳ مورد
  • ۳۹۲ مورد در پیل
  • ۱۷۰ مورد در منطقه یورک
  • منطقه واترلو: ۶۷
  • اتاوا: ۵۱
  • منطقه هالتون: ۴۶
  • منطقه دورهام: ۴۵
  • سیمکو مسکوکا: ۳۵ ساله
  • همیلتون: ۳۵
  • نیاگارا: ۱۹
  • ویندزور: ۱۴
  • ولینگتون‌دافرین‌گوئلف: ۱۴

این استان همچنین ۱۰ مورد مرگ مرتبط با این بیماری را نیز ثبت کرده که بدین ترتیب ۱۱۱ انتاریویی طی هفته گذشته با کوید-۱۹ فوت کرده‌اند. هشت مورد از مرگ‌های تازه گزارش شده امروز مربوط به سالمندان می‌شود. تعداد افراد کرونایی بیمارستان‌های استان نیز به ۵۰۰ نفر رسیده است.
 
مقررات سختگیرانه امروز آغاز می‌شود
در همین حال ، اقدامات سختگیرانه قرمز بهداشت عمومی در مناطق همیلتون، یورک و هالتون از امروز اعمال می‌شود. تورنتو از روز شنبه به منطقه قرمز پیوست و مانند منطقه پیل شد. شش منطقه دیگر مانند دورهام و واترلو به سطح هشدار نارنجی منتقل می‌شوند و شش منطقه دیگر از جمله ویندزور‌اسکس و سادبری به سطح هشدار زرد پیوستند.
 
تعطیلات و کرونا
وزیر بهداشت امروز قول داد که در مورد معاشرت با خانواده و دوستان برای فصل تعطیلات پیش رو حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهد داشت و گفت که می‌داند مردم می‌خواهند کنار عزیزانشان باشند اما افزود که "شاید لازم باشد امسال کمی متفاوت‌تر به این دورهمی نگاه کنیم".
نخست وزیر داگ فورد نیز در همان کنفرانس خبری گفت که وزیر آموزش و پرورش در حال آماده‌سازی طرحی برای تعطیلات امسال مدارس است که به زودی اعلان می‌شود. فراخوانهایی برای طولانی شدن تعطیلات زمستانی و یا انتقال موقتی مدارس حضوری به مدارس آنلاین وجود دارد. پیشتر چنین موضعی را کبک اعلان کرده بود.

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

در یک کنفرانس خبری جداگانه، دکتر دیوید ویلیامز دکتر ارشد پزشکی بهداشت انتاریو گفت: "اگر همه ما بخواهیم و انجامش دهیم خواهیم توانست آمار را پایین بیاوریم... تا قبل از زمان کریسمس همه مناطق سبز باشند". اما دکتر "مایکل وارنر"، رئیس مراقبت‌های ویژه بیمارستان "مایکل گارون"، می‌گوید از اینکه دکتر ویلیامز فکر می‌کند فقط در عرض شش هفته می‌توان همه مناطق را سبز کرد، شوکه شده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, November 16, 2020 - 19:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به