فورد: ما بایستی به فکر خانواده، همشهری‌ها، سالمندان ودوستان باشیم. آنچه مهم است عمل بموقع و بدون تاخیر و با دقت می‌باشد
نخست وزیر انتاریو یک روز پس از سخنرانی اضطراریش، و 15 ساعت پس از آنکه جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا مرزهای کشور را بست، طی مصاحبه‌ی مطبوعاتی در 8:30 روز سه‌شنبه 17 مارچ اعلان وضعیت اضطراری کرد. با افزوده شدن بر تعداد کشته‌های کرونا (4 نفر و همگر در استان بریتیش کلمبیا) و رشد شدید مبتلایان (اکنون 441 نفر)، "داگ فورد" مجددا به سرعت و خارج از برنامه، و با حمایت مجلس یک مصاحبه مطبوعاتی ترتیب داد و گفت که بنا به قانون " مدیریت اضطراری" و "حمایت از مردم" قصد دارد تا جایی که ممکن است جلوی بحران در استان را بگیرد. وی که با "سیلویا جونز" دادستان عمومی، "کریستین الیوت" وزیر بهداشت به همراه دکتر "ویلیامز"، "راد فیلیپس" وزیر دارایی همراهی می‌شد پس از اتمام اعلامیه دولت انتاریو به پرسش‌های خبرنگاران نیز پاسخ داد.
داگ فورد گفت: "این وضعیت کنونی خطرناک است. ما با اعلان خبر وضعیت اضطراری اجازه می‌دهیم که از گسترش عمومی جلوگیری کنیم تا بیمارستان‌ها بهتر عمل کنند. اکنون انتاریو اعلان می‌کند که کلیه رستوران‌ها و بارها (بجز شکل غذارسانی)، مدارس خصوصی (تا 6 اپریل)، مهدکودک ها، تئاترها، مساجد، کلیساها، کنیسه‌ها و مراکز دعای انتاریو، مکان‌های عمومی، سینماها، کتابخانه‌ها، از همین الان تعطیل هستند. هیچ اجتماع بیشتر از 50 نفری نبایستی باز باشند. به مردم می‌گویم که وحشت نکنید، تنها راه موفقیت ما همراهی مردم با ماست. . ما در حال جلوگیری از بالا رفتن منحنی مبتلایان و همزمان خواباندن آن هستیم و برای این منظور از استفاده از هیچیک از منابع خود فروگذاری نمی‌کنیم".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
وی در ادامه مشخص کرد کدامیک از واحدها باز خواهند بود: "این به معنای تعطیلی استان نیست. همه سرویس‌های عمومی این استان باید به کار ادامه دهند. حمل و نقل، دفاتر، فروشگاه‌ها، کارخانه‌ها و بقیه واحدهای تجاری بایستی کار کنند تا مایحتاج مردم تامین شود. پاساژها بسته نمی‌شوند و کارهای روزمره مردم برای زندگی ادامه خواهد داشت".
فورد شرایط مالی جدید استان را بدین شکل توضیح داد: "این اعلان وضعیت اضطراری به ما اجازه خواهد داد تا منابع خود را به سوی خدمات بهداشتی و پزشکی انتقال دهیم. ما با ذخیره مالی که قبلا کرده‌ایم اکنون توانسته‌ایم 300 میلیون دلار به این شرایط ویژه اختصاص دهیم.
ما سه گروه کمک مالی خاص خواهیم داشت: خدمات بهداشتی، مردم و بیزینس‌ها که با هماهنگی با دولت فدرال کمک های مالی را ارائه خواهیم کرد. ما می‌دانیم که افراد خوداشتغال در معرض مشکلات مالی زیادی قرار می‌گیرند و من تاکید می‌کنم که با کمک دولت فدرال آنها را فراموش نخواهیم کرد. ما از دولت فدرال می‌خواهیم که باید به بیمه بیکاری بپردازد و شرایطش را بهبود ببخشد. ما به زودی به بیزینس‌ها کمک و میزان آنرا اعلان خواهیم کرد. من قول می دهم به آنها کمک می‌کنم.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

ما الان بیشتر در حال بررسی و انتقال منابع به مسائل بهداشتی هستیم تا هر چیز دیگری. ما جمعه گذشته چندین بند و تبصره را در قانون تغییر دادیم تا بتوانیم در شرایط ویژه دستمان باز باشد. ما مرتبا در حال همکاری و هماهنگی با بهترین‌های دنیا هستیم تا بتوانیم بر شرایط چیره شویم".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
او گفت که در حال تماس مرتب با نخست وزیر کانادا و دیگر نخست وزیران استانی و قلمروهای کانادا در این زمینه است و اشاره کرد که هر استان می‌تواند بنا به شرایط خاص خودش تصمیمات دیگر و متفاوتی داشته باشد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
فورد افزود: "ما بایستی به فکر خانواده، همشهری‌ها، سالمندان ودوستان باشیم. آنچه اکنون بسیار بسیار مهم است آنست که به موقع و بدون تاخیر و با دقت عمل کنیم؛ به همین علت ما امروز در انتاریو اعلان وضعیت اضطراری اعلان می‌کنیم، تصمیم سخت ولی لازم بود که صبح زود امروز بر اساس نظرات مسئولان بهداشت انتاریو گرفته شده است. ما همه قدم‌های لازمه برای حمایت از شما را بر می‌داریم. ما از پرداخت هیچ هزینه‌ای برای کمک به انتاریویی‌ها کوتاهی نمی‌کنیم".
او همراه وزیر بهداشت گفت: "ما اکنون در حال افزایش تخت‌های اضافی و مراکز رسیدگی به بیماران هستیم و در عین حال لوازمی مانند دستکش، ماسک، مواد ضدعفونی را تهیه می‌کنیم. ما برای استخدام هزار پرستار، هزار کمک‌کننده بیمارستانی و هزاران کار دیگر بودجه تخصیص داده‌ایم".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

فورد در انتهای اعلانش افزود: "انتاریو در جهان از بهترین‌هاست، ما مجموعه‌ای از بهترین انسان‌های دنیا را اینجا داریم؛ همه با هم تلاش می‌کنیم و ما همگی با هم از این بحران خارج می شویم".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, March 16, 2020 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به