انتاریو بنا دارد تا آخر ماه مه همه ساکنان این استان را مشمول واکسیناسیون کند
امروز پنجشنبه، انتاریو برنامه کامل هر هفته واکسیناسیون این استان را در ماه مه اعلان کرد. افرادی که واجد شرایط هر یک از این گروه‌ها و زمان‌ها هستند، پس از واجد شرایط شدن می‌توانند با استفاده از سیستم رزرواسیون استانی وقت واکسن زدن خود را رزرو کنند.
طبق این برنامه، انتاریو بنا دارد تا آخر ماه مه همه ساکنان این استان را مشمول واکسیناسیون کند. تا کنون حدود یک سوم کانادایی‌ها واکسینه شده‌اند و سرعت واکسن زدن در انتاریو نیز همراه با بالا رفتن شدید ابتلاهای روزانه، بالا رفته است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
برنامه کامل واکسیناسیون هفته به هفته انتاریو اعلان شد
وزیر بهداشت انتاریو می‌گوید در طی این ماه واحدهای بهداشت عمومی، کلینک‌ها، داروخانه‌ها، بیمارستان‌ها و سایر مکان‌ها نیز فرصت‌های رزرو را در اختیار مردم بگذارند. در چند هفته اخیر واحدهای سیاری نیز در مناطق پُرشیوع شروع به واکسیناسیون کلیه کسانی که بیشتر از ۱۸ سال سن دارند کرده‌اند که با استقبال و صف طولانی مردمی روبرو شده‌اند. این واحدها که اکثرا واکسن کرونای آسترازنکا می‌زنند اعلان کرده‌اند که بزودی انبارشان خالی از واکسن خواهد شد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

استان می‌گوید کسانی که در واحدهای بهداشت عمومی از رزرو آنلاین استانی استفاده نمی‌کنند می‌توانند با دیگر سیستم‌های محلی خود، اعم از آنلاین یا مراجعه به واحد بهداشتی و یا تلفن ثبت نام کرده و واکسن خود را دریافت نمایند. برنامه هفتگی اعلان شده استان به قرار زیر است:
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
هفته ۲۶ آوریل
  • افراد ۵۵ سال که با وب‌سایت استان ثبت نام کرده‌اند.
  • افراد ۴۵ سال به بالا در نقاط پُرشیوع.
  • بهیاران دارای مجوز مراقبت از کودک.
  • افرادی که در معرض خطر بالایی برای سلامتی قرار دارند. این افراد شامل گیرندگان پیوند اعضا، گیرندگان پیوند سلول‌های بنیادی خونساز، بیماری‌های عصبی، تشخیص بدخیمی هماتولوژیک، بیماری کلیوی، بارداری و مراقبان ضروری هر فردی با این شرایط می‌شود.
 
هفته ۳ مه
  • افراد ۵۰ سال به بالا.
  • افراد ۱۸ سال به بالا در نقاط پُرشیوع.
  • آنهایی که شرایط سلامتی‌شان پُرخطر تشخیص داده می‌شود. این شامل افرادی با شاخص توده بدنی بالای ۴۰ سال، کسانی که تحت درمان‌هایی هستند که باعث سرکوب سیستم ایمنی بدن می‌شود و افراد دارای ناتوانی‌های ذهنی یا رشد باشند، می‌گردد.
  • گروه اول کسانیکه نمی‌توانند از خانه کار کنند. این گروه شامل کارمندان و کارگران مدارس ابتدایی و متوسطه، کارمندانی که به وقایع بحرانی پاسخ می‌دهند، افراد در اجرای قانون، بازرسی و رعایت قانون نقش دارند، کارمندان و کارگران مراقبت و نگهداری از کودکان، کارگران کشاورزی و مزرعه‌داران و کارگران مراسم تشییع جنازه و کفن و دفن می‌شود.
 
هفته ۱۰ مه
  • افراد ۴۰ سال به بالا.
  • افرادی که شرایط سلامتی آنها در معرض خطر تشخیص داده می‌شود. این لیست طولانی شامل افرادی است که دارای نقص ایمنی، سکته مغزی یا بیماری عروق مغزی، زوال عقل، دیابت، بیماری کبدی، سرطان، بیماری تنفسی، بیماری قلبی، فشار خون بالا با آسیب اندام انتهایی، اختلال روانی، بیماری خونی با سلول داسی، تالاسمی، نقص ایمنی و نیز آنهایی که شرایط بهداشتی خاص و یا سایر معلولیت‌ها را دارند، می‌شود.
  • گروه دوم کسانیکه نمی‌توانند از خانه کار کنند. این شامل کارگران اساسی و ضروری، خرده فروشان تامین کننده مایحتاج ضروری، کسانی که در صنایع تولیدی هستند و مستقیماً در پشتیبانی از عدم شیوع کرونا کار می‌کنند، سایر مشاغل و خدمات ضروری در رابطه با کنترل کرونا، مددکاران اجتماعی، کارگران حمل و نقل، انبارداران و توزیع کنندگان، اعضاء دادگاه و کارمندان سیستم قضائیه، برقکاران، کارگران زیرساخت ارتباطات، کارگران مدیریت آب و فاضلاب، کارگران خدمات مالی، تیم‌های دامپزشکی، کارگران مدیریت پسماند، کارگران نفت و گاز، کارگران معدن و کارگران فرآوری اورانیوم را شامل می‌شود. البته کارگران خرده‌فروشی شامل هر کسی که در فروشگاه‌های مواد غذایی، بانک‌های مواد غذایی، داروخانه‌ها، خدمات دولتی استانی و فدرال کانادا کار می‌کنند، عمده فروشان و فروشندگان کالاهای عمومی، افرادی که در رستوران‌ها و مشروب‌فروشی‌ها کار می‌کنند نیز جزو این گروه هستند.
 
هفته ۱۷ مه:
  • افراد ۳۰ سال به بالا
 
هفته ۲۴ مه
  • افراد ۱۸ سال به بالا
 
تکلیف کارمندان و کارگران آموزش و پرورش و مراقبت از کودکان چه می‌شود؟
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

کارکنان آموزش و پرورش که از دانش‌آموزان با نیازهای ویژه مراقبت می‌کنند، کارمندان کارگران آموزش و پرورش در نقاط پُرشیوع و یا مراقبان کودکان در محیط‌های دارای مجوز، همگی از همین امروز مجاز به رزرو واکسن زدن هستند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, April 29, 2021 - 19:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به