بیانکا با اعتماد به نفس فوق‌العاده، تمرکز بالا، و استفاده از تکنیک عالی با "فورهند‌های مرگبار" و "بک‌هندهای کم خطا و قوی" جام را به کانادا می‌آورد
پیروزی
پدیده جوان کانادایی با شکست سرنا ویلیامز قهرمان مسابقات اوپن آمریکا شد. بیانکا آندرسکو، تنیس باز ۱۹ ساله کانادایی روز شنبه با پیروزی در دو ست و با نتایج ۶ بر ۳ و ۷ بر ۵ بر قهرمان پیشین مسابقات تنیس آزاد آمریکا غلبه کند. سرنا ویلیامز امیدوار بود که با پیروزی بر بیانکا بتواند برای بیست و چهارمین بار فاتح مسابقات گرند اسلم شود ولی هرچه کرد نتوانست جام قهرمانی را در خاک آمریکا نگاه دارد. بیانکا آندرسکو در حالی در مسابقه فینال بر سرنا ویلیامز غلبه کرد که در سال ۱۹۹۹ و هنگام اولین قهرمانی سرنا ویلیامز در مسابقات تنیس آزاد آمریکا هنوز متولد نشده بود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
تعمیرات خانه، آسفالت
 
رکوردها
بیانکا آندرسکو اولین بازیکن کانادایی از سال ۱۹۶۸ میلادی است که در مسابقات گرند اسلم به قهرمانی دست می یابد. او با قهرمانی در این مسابقات به رده پنجم برترین بازیکنان تنیس جهان صعود کرد. وی امسال در پی کسب عنوان قهرمانی در ایندین ولز و تورنتو که در اولی با برتری مقابل آنجلیک کربر آلمانی و در دومی با انصراف سرنا ویلیامز در حین مسابقه فینال بعلت مجروحیت بدست آمد نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
بیانکا پیش از این سه بار در رقابت های گرند اسلم شرکت کرده بود اما هرگز موفق نشده بود از دور دوم صعود کند. او در سال ۲۰۱۷ در ویمبلدون پیش از رقابت های دور دوم حذف شد. وی سال جاری میلادی در اوپن استرالیا و تورنمنت بین المللی تنیس فرانسه شرکت کرد و در هر دو تورنمنت در دور دوم مسابقات به کار خود پایان داده بود. ۱۲ ماه پیش آندرسکو که با مصدومیت‌های متوالی روبرو بود، در دور اول مسابقات انتخابی اوپن آمریکا باخت و نامش از فهرست ۲۰۰ نفر اول تنیس جهان هم خارج شده بود. او اولین بازیکن زیر ۲۰ سال در بیش از یک دهه اخیر است که قهرمان یک گرنداسلم شده؛ بازیکن قبلی ماریا شاراپووا بود که در سال ۲۰۰۶ قهرمان اوپن آمریکا شد. این تنیس‌باز ۱۹ ساله همچنین با رکورد مونیکا سلز نیز مساوی کرد و تبدیل به دومین بازیکنی شد که با این سن در دوران اوپن (از سال ۱۹۶۸ به این سو که بازیکنان حرفه‌ای هم می‌توانند در گرنداسلم‌ها شرکت کنند)، پس از تنها چهار بار حضور در جدول اصلی گرنداسلم‌ها، در این تورنمنت‌ها قهرمان می‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
جام قهرمانی
بیانکا پس از پیروزی در حالیکه رو به جمعیتی که در طول مسابقه به شدت به تشویق هموطنشان سرنا پرداخته بودند می‌گفت معذرت می‌خواهم، روی زمین مدتی دراز کشید؛ سپس از روی سکوها به سوی مربی و پدر و مادرش که اصلیتا از رومانی هستند رفت و آنها را در آغوش گرفت. او پس از دریافت جام مسابقات با لبخند ‌گفت: "من هرگز به مشهور شدن فکر نکرده بودم و البته الان هم شکایتی ندارم. هدف من این بود که بیشترین گرنداسلم ممکن را ببرم و شماره یک دنیا شوم. ولی تبدیل شدن به چهره‌ای مشهور از ذهنم هم نگذشته بود. سالی دیوانه‌وار داشتم اما بدون شک می‌توانم خودم را با شرایط تطبیق دهم".
 
چک بی‌محل برای خودش
سه سال پیش بود که بیانکا آندرسکو برای خودش یک چک تقلبی نوشت. این چک ماکتی بود از چکی که به قهرمانان اوپن آمریکا داده می‌شود. حالا تنیس‌باز کانادایی در فینال آخرین گرنداسلم فصل توانسته پرافتخارترین زن شاغل در تنیس جهان را شکست دهد و می‌تواند چک واقعی را به مبلغ ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار، نقد کند.
 
خانواده
بیانکا که در شهر می‌سی‌ساگا در غرب تورنتوی کانادا بزرگ شده، دختر خون‌گرم نیکو (مهندس) و ماریا (مدیر ارشد یک شرکت تجاری) است؛ نیکو و ماریا، والدین رومانیایی بیانکا در دهه ۱۹۹۰ به کانادا مهاجرت کردند و بیانکا تنها فرزند این خانواده است؛ مادر بیانکا او را این گونه توصیف می‌کند: "با حال‌ترین آدمی که می‌شناسم و الگوی زندگی‌ام". خود بیانکا ذهنیت انعطاف‌پذیرش را به مادرش مدیون است، ذهنیتی که موجب شد بتواند از پس تماشاگران پُرشوری که یکصدا سرینا ویلیامز را در خاک آمریکا تشویق می‌کردند، برآید و هرگز امیدش را از دست ندهد. وی می‌گوید: "من از ۱۲ یا ۱۳ سالگی همراه با مادرم برای این کار تمرین و تمرکز می‌کردیم. به نظرم اگر شما بتوانید ذهنتان را کنترل کنید، موفق به کنترل خیلی چیزها می‌شوید. برای من که این ترفند خیلی خوب جواب داد و بازهم از آن استفاده می‌کنم. وقتی که در زمین تنیس مقابل این جمعیت عظیم هستم، خیلی خوب می‌توانم همه چیز را کنار بگذارم و فقط به فکر کارم باشم".
 
ورود به کانادا
بیانکا با اعتماد به نفس فوق‌العاده، تمرکز بالا، و استفاده از تکنیک عالی با "فورهند‌های مرگبار" و "بک‌هندهای کم خطا و قوی" جام را به کانادا آورد، جایی که تورنتویی‌ها از هم‌اکنون پس از قهرمانی تیم فوتبال و سپس بسکتبال شهر، بی‌صبرانه منتظر دیدنش بودند. با ورود بیانکا با هواپیما به تورنتو و عزیمت به ساختمان کلوپ تنیس، او در محاصره رسانه‌ها قرار گرفت و در انتهای مصاحبه‌اش گفت که جیمز لوبران با او تماس گرفته و از این بابت بسیار خوشحال شده، بعلاوه اینکه از "درک" خواننده رپ نیز تکس گرفته است.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, September 11, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به