لاس‌وگاس و دنور توانستند با غلبه بر دو فینالیست دیگر که هر دو از فلوریدا بودند فصل را به پایان ببرند
شوالیه‌های طلایی لاس‌وگاس دیشب جام قهرمانی هاکی را به خانه برد و از سوی دیگر دنور ناگتز پریشب جام قهرمانی ان‌بی‌ای را تصاحب کرد و بدین ترتیب مسابقات این فصل دو ورزش پُرطرفدار در آمریکای شمالی به پایان رسید.
در دو شب پیاپی، دو تیمی که از ایالت فلوریدای آمریکا در فینال دو جام هاکی و بسکتبال حضور داشتند، دو باخت پیاپی، آن هم هر دو در بازی پنجم را متحمل شدند تا جام را به رقبای خود ببازند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
تعمیرات خانه، آسفالت
 
شوالیه‌های طلایی لاس‌وگاس و دنور ناگتز هر دو با برد در پنجمین دور، برای اولین بار قهرمان هاکی و بسکتبال آمریکای شمالی شدند
دیشب و در هاکی روی یخ، در بازی پنجم، سرانجام شوالیه‌های لاس‌وگاس ۹ بر ۳ بر پنترزهای فلوریدا غلبه کردند تا اولین عنوان قهرمانی جام استنلی را به دست آورند. در لاس وگاس بازی‌های شوالیه‌های طلایی همیشه مانند هر نمایش دیگری در زمین خودش پُر زرق و برق بود، اینبار آنها با طلسم شمشیربازی و لژیونی از بازیکنان که از ورودی آینه یخی آن بیرون می‌آیند و به سمت جمعیت می‌روند، آغاز کردند. اگر این تیم قرار بود جام استنلی را ببرد، باید این نمایش خیره کننده را انجام می‌داد.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
شوالیه‌ها دقیقا همان پاس‌های خیره‌کننده خود را در مسابقه دیشب خود به نمایش گذاشتند تا به هت تریک "مارک استون" بیانجامد و جشنی تمام‌عیار از گُل را در این مسابقه به هوادارانش تقدیم کند. "بروس کسیدی" مربی شوالیه‌ها در اشاره‌ای به تاریخچه کوتاه این تیم، پنج بازیکن اصلی معروف به "میسفیتز" را در ابتدا به روی یخ فرستاد و نفر ششم را در شیفت دوم قرار داد. بروس یک روز قبل از بازی مطمئن بود که تیمش خوب بازی خواهد کرد، و البته این کار را در عمل هم انجام داد و بازی را با یک گل را در وقت دوم آغاز کرد و سپس ۶ بر ۱ پیش افتاد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
شوالیه‌ها با ۹ گل رکورد بیشترین تعداد گل در فینال جام را به خود اختصاص دادند. زدن ۹ گُل در یک مسابقه هاکی یکی از پُرگُل‌ترین نتایجی‌ست که می‌تواند تماشاگران را مرتبا به وجد بیاورد و استادیوم را منفجر کند. وگاس این سری از بازی‌های خود در فینال را طی پنج بازی به پایان رساند تا جام را در مقابل ۱۹,۰۵۸ تماشاگرش در "تی‌موبایل آرنا" به‌پایان برساند که از ابتدا تا انتهای بازی، جاناتان مارچسو و دروازه‌بان آدین هیل را مرتبا تشویق می‌کردند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
 
ناگتس با شکست هیت، اولین قهرمانی ان‌بی‌ای خود را به‌دست آورد
اما پریشب در مسابقات بسکتبال نیز، دنور ناگتس با نتیجه ۹۴ بر ۸۹ مقابل میامی هیت در بازی پنجم پیروز شد تا این تیم نیز اولین عنوان قهرمانی خود در مسابقات ان‌بی‌ای را کسب کند. ناگتس در یک بازی پُر از رقابت و دیوانه‌وار که در آن هیت از هیچ کاری برای منحرف کردن نیکولا جوکیچ کوتاهی نکرد، پیروز شد. او با ۲۸ امتیاز و ۱۶ ریباند توانست تیمش را در شرایطی قهرمان کند که به نظر می‌رسید هیچ چیز دیگری جز کارآیی او کارساز نبود. دنور برای اولین بار در ۴۷ سال حضور خود در لیگ ان‌بی‌ای توانست این جام ان‌بی‌ای به نام "لری اوبراین" را به خانه ببرد.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

ناگت‌ها که به سد غیر قابل نفوذ هیت در این شب پایانی برخورد کرده بودند، ۲۰ پرتاب از ۲۲ پرتاب ۳ امتیازی اول خود را از دست دادند. آنها ۷ پرتاب از ۱۳ پرتاب آزاد اول خود را نیز از دست دادند. سرانجام ناگت توانست به هر زوری که بود هفت امتیاز پیش افتد، قبل از اینکه جیمی باتلر از میامی به میدان برود و ۸ امتیاز متوالی را به حساب هیت واریز کند تا در فاصله ۲:۴۵ باقی مانده به پایان بازی، ناگت فقط یک امتیازی پیش باشد. قبل از این فصل، دو تیم این شهر یعنی ناگتز و کلیپرز که هر دو از سال ۱۹۸۰ تاسیس شده‌اند، هرگز به فینال ان‌بی‌ای نرسیده بودند چه برسد به قهرمانی.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, June 14, 2023 - 07:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به