این سازمان غیرانتفاعی می‌گوید تورنتو باید به اولویت‌های فوری خود رسیدگی کند، از نظر مالی در مقابل شهروندان این شهر مسئولیت پذیر باشد و پیشنهاد میزبانی جام جهانی در این شهر را پس بگیرد
"فدراسیون مالیات دهندگان کانادا" (CTF) طی یک درخواست رسمی از "اولیویا چاو" شهردار جدید چپ‌گرای تورنتو که جایگزین "جان توری" راست‌گرا شده، خواست تا بیش از ۱۰۰ میلیون دلاری که قرار بود این شهر برای میزبانی بین ۵ تا ۸ بازی در طول مسابقات ۳۹ روزه هزینه کند، لغو کند.
میزبانی بازی‌های جام جهانی تقریبا همیشه، اگر نه همیشه، برای شهرهای برگزار کننده ضرر مالی داشته است. اگر هزینه‌های هر سه سطح دولتی را در این مسابقات حساب کنیم می‌بینیم این هزینه‌ها حداقل ۳۰۰ میلیون دلار خواهد بود که تقریبا یک سوم آن بابد توسط شهرداری تورنتو هزینه گردد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
تعمیرات خانه، آسفالت
 
برخی از شهروندان تورنتویی از اولیویا چاو شهردار شهر خواستند تا میزبانی جام جهانی در تورنتو را لغو کند
این سازمان غیرانتفاعی می‌گوید تورنتو باید "به اولویت‌های فوری خود" رسیدگی کند، "از نظر مالی در مقابل شهروندان این شهر مسئولیت پذیر باشد و پیشنهاد میزبانی جام جهانی در این شهر را پس بگیرد"، مگر اینکه حمایت و مشارکت‌های کافی از بخش خصوصی برای جبران کمبودهای مالی را بطور تضمینی دریافت نماید. بجز تورنتو، شهر ونکوور در استان بریتیش کلمبیا نیز میزبان جام جهانی مشترک میان آمریکا، کانادا و مکزیک است. پیشتر شهر کلگری از استان آلبرتا، درخواست میزبانی خود را پس گرفته بود.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
"جی گلدبرگ" مدیر موقت بخش انتاریو و اقیانوس اطلس این سازمان می‌گوید: "با لغو این مسابقات در تورنتو، شهرداری و چاو می‌توانند هم از بالا بردن مالیات‌ها جلوگیری کنند و هم بیش از ۹۰% کسری بوجه ساخت خانه‌های مقرون به‌صرفه برای یک سال را تامین کنند". زمانی که شهر تورنتو در ابتدا برای میزبانی مسابقات جام جهانی سال ۲۰۱۸ ابراز علاقه کرد، هزینه مالیات‌دهندگان این شهر بین ۳۰ تا ۴۵ میلیون دلار برآورد شد. اما این هزینه‌ها از آن زمان به بعد مرتبا افزایش یافته بطوریکه انتظار می‌رود تورنتو اکنون مجبور باشد بیش از ۷۷.۱ میلیون دلار بطور مستقیم و ۲۴ میلیون دلار دیگر برای خدمات غیرمستقیم هزینه کند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
گلدبرگ گفت وعده‌های انتخاباتی چاو "صدها میلیون دلار" است و باید راهی برای تامین مالی آنها بیابد، به ویژه در شرایطی که تورنتو به دلیل تاثیرات مداوم همه‌گیری کووید-۱۹ با کسری بودجه ۹۳۳ میلیون دلاری مواجه است و هر ساله از دولت انتاریو به رهبری "داگ فورد" برای کسری بودجه سالیانه خود پول می‌گیرد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
طبق برآوردها، تورنتو باید ۱۵ میلیون دلار برای ارتقاء زمین‌های ورزشی در پارک‌های "سانی بروک" و "سنتنیال" برای تمرین تیم‌های مهمان جام جهانی و همچنین ۲۵ میلیون دلار دیگر برای افزایش ظرفیت در استادیوم "بی‌ام‌او" هزینه کند، که این ارقام می‌شود ۶۴۴,۰۰۰ دلار هزینه برای شهروندان این شهر به ازای هر دقیقه حضور یک تیم در استادیوم. این طرح، نشان می‌دهد که بیش از ۲۰۰ میلیون دلار هزینه اضافی دیگر نیز وجود دارند که هنوز نه استان انتاریو و نه دولت فدرال کانادا تعهد مالی رسمی برای تامین بودجه‌های آن نداده‌اند.
طبق این سند، درآمد خالص حاصل از بازی‌ها (اگر وجود داشته باشد) قرار است بین هیئت فوتبال آمریکای شمالی و شهر تورنتو تا حداکثر ۱۰ میلیون دلار تقسیم شود. هر پولی که بیش از آن به دست بیاید ۶۰/۴۰ به نفع شهرداری تقسیم می‌شود. هیئت فوتبال آمریکای شمالی گفت که انتظار دارد فقط هزینه‌های عملیاتی برای ارتقای استانداردهای ورزشگاه و رساندن آن به استانداردهای فیفا را بپردازد اما درآمد حاصل از حمایت مالی از این رویداد را با شهر تقسیم خواهد کرد. انتظار می‌رود این بازی‌ها ۳۰۷ میلیون دلار تولید ناخالص داخلی داشته باشد، ۳,۳۰۰ شغل ایجاد کند و ۱۷۴,۰۰۰ بازدیدکننده و توریست را برای شهر به ارمغان آورد، اما سر آخر احتمالا به ضرر می‌انجامد.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

گروه‌های مردمی می‌گویند، مردم شغل‌های خود را از دست داده‌اند، ۲۰% از کانادایی‌ها حداقل یک وعده غذایی خود را حذف می‌کنند زیرا توانایی پرداخت هزینه‌های آن را ندارند و تورم و نرخ بهره بالا مردم را تحت فشار سنگینی قرار داده است. با این اوضاع، بعلاوه کسری بودجه مرتب و نیز مشکلات و کمبودهای هر ساله شهر تورنتو، صرف این همه پول برای جام جهانی که احتمالا منجر به ضرر مالی می‌شود، یک اولویت کاملا اشتباه به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, July 10, 2023 - 19:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به