فیفا در حال بررسی تغییرات گسترده‌ای در قوانین، قبل از جام جهانی ۲۰۲۶ در آمریکای شمالی به ویژه در زمان‌هایی‌ست که در صورت تساوی بازی‌های گروهی، ضربات پنالتی تعیین کننده امتیاز هستند
طبق گزارش‌ها، فیفا در حال بررسی تغییرات گسترده‌ای در قوانین، قبل از جام جهانی ۲۰۲۶ در آمریکای شمالی به ویژه در زمان‌هایی‌ست که در صورت تساوی بازی‌های گروهی، ضربات پنالتی تعیین کننده امتیاز هستند.
پس از پایان مسابقات جاری سال ۲۰۲۲ در قطر، توجهات به مسابقات مقدماتی جام جهانی بعدی که قرار است در تابستان ۲۰۲۶ برگزار شود، معطوف خواهد شد. این مسابقات در ایالات متحده، کانادا و مکزیک برگزار خواهد شد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
تعمیرات خانه، آسفالت
 
فیفا تغییرات گسترده‌ای در جام جهانی اعمال می‌کند، از جمله تغییر در ضربات پنالتی
اولین تغییر مهم در جام جهانی بعدی اینست که فیفا می‌خواهد تعداد تیم‌های شرکت کننده به جای ۳۲ تیم کنونی به ۴۸ تیم باشد. همین تغییر تعداد می‌تواند تفاوت‌های گوناگونی را بوجود آورد چنانچه انتظار می‌رود که دسته‌بندی تیم‌ها به جای هشت گروه چهار تیمی، شامل شانزده گروه سه تیمی باشد و دو تیم برتر هر گروه برای شرکت در بین ۳۲ تیم اصلی واجد شرایط خواهند شد و به این معنی است که یک دور حذفی اضافی نسبت به دسته‌بندی‌های فعلی نیز وجود خواهد داشت.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
پس از رای‌گیری‌هایی که قبلا انجام گرفته و می‌گوید که در دسته‌بندی گروه‌ها هر گروه شامل سه تیم خواهد بود، هنوز هم احتمال باقی ماندن گروه‌ها با چهار تیم امکان‌پذیر است زیرا فیفا می‌تواند نظرش را بنا به صلاحدیدهای پشت پرده تغییر دهد، مضافا اینکه اخیرا رئیس فیفا از مردم خواست تا نظرات خود را به فیفا ارسال نمایند. اگر فیفا گروه‌های سه تیمی خود را تایید کند، در این صورت احتمال تساوی دو تیم در همه حالات افزایش می‌یابد بطوریکه صعود برخی تیم‌ها به مرحله بعد با تفاضل گل، گل زده بیشتر و غیره، غیرممکن شود.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
در این شرایط احتمال دارد تا در مرحله گروهی و در صورت تساوی بعد از ۹۰ دقیقه، ضربات پنالتی برنده را تعیین کند و تیم‌ها با ضربات پنالتی "یک امتیازاتی" بگیرند که وضعیت صعود آن‌ها را نسبت به تیم دیگر مشخص‌تر کند. به گفته "دِ اتلتیک"، این ضربات می‌تواند قبل از شروع بازی یا در زمان اتمام تایم بازی زده شود. با این حال، اگر بعد از اتمام بازی انجام شود، ریسک دستکاری و اعمال نفوذ افزایش می‌یابد. به عنوان مثال، زمانی که یک نتیجه خاص به نفع هر دو تیم باشد و تیم سوم گروه را حذف کند.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
در سال ۲۰۱۷، "فان باستن" مدیر ارشد توسعه فنی فیفا و مهاجم سابق هلند به ضرورت ضربات پنالتی در مراحل گروهی اشاره کرد و به "اسپورت بیلد" گفت: "ضربات پنالتی برای تورنمنت‌هایی با گروه‌های سه تیمی که در آن با دو حریف بازی می‌کنید واقعا می‌تواند یک گزینه باشند زیرا شرایط می‌تواند خیلی پیچیده گردد. به عنوان مثال اگر یک تیم در یک مسابقه ۰-۰ مساوی کند و در دیگری ۱-۰ برنده شود، ریسک زیادی وجود دارد که در نهایت هر سه تیم در امتیازات و گل‌ها با هم برابر باشند".

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Sunday, December 18, 2022 - 08:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به