این مقام سومی در حالی بدست آمد که راه‌یابی کانادا به جمع هشت تیم برتر این مسابقات، این تیم توانسته بود مجوز حضور در المپیک آینده را نیز کسب کند
"دیلون بروکس" با برتری ۱۲۷ بر ۱۱۸ در وقت اضافه مقابل ایالات متحده در بازی روز یکشنبه با کسب مدال برنز، کانادا را به اولین مدال خود در جام جهانی بسکتبال مردان فیبا رساند.
این مقام سومی در حالی بدست آمد که راه‌یابی کانادا به جمع هشت تیم برتر این مسابقات، این تیم توانسته بود مجوز حضور در المپیک آینده را نیز کسب کند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
تعمیرات خانه، آسفالت
 
امروز صبح، کانادا در وقت اضافه آمریکا را شکست داد و اولین مدال برنز جام جهانی فیبا را به‌دست آورد
"شای گیلجوس الکساندر" با ۳۱ امتیاز، ۶ ریباند و ۱۲ پاس منجر به گل برای کانادا، امتیازآورترین بازیکن کانادا شد. "آر جی بارت" نیز توانست با نمایشی بسیار موفق ۲۳ امتیاز و ۷ ریباند به دست آورد. "آنتونی ادواردز" نیز با کسب ۲۴ امتیاز و "آستین ریوز" با ۲۳ امتیاز در جایگاه‌های بعدی امتیازآورترین‌ها ایستادند.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
این برد برای کانادایی‌هایی که رتبه پانزدهم رنکینگ جهانی را به خود اختصاص داده‌اند، یک روند تاریخی را برای این تیم در این مسابقات رقم می‌زند. این برای اولین بار بود که کانادا از سال ۱۹۹۸ کانادا به دور دوم مسابقات راه یافت و برای اولین بار در مرحله گروهی اول شد. بسیاری از متخصصان از تیم کنونی کانادا بعنوان افسانه‌ای‌ترین تیم این کشور در کل تاریخ نام می‌برند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
پیروزی کانادا در دور دوم برابر اسپانیا، مدافع عنوان قهرمانی، جواز حضور در بازی‌های پاریس ۲۰۲۴ را به دست این تیم داد و به حذف‌های پیاپی و نرسیدن به المپیک که آخرین حضورش در سال ۲۰۰۰ بود، پایان داد. همچنین از سال ۱۹۹۴ این اولین بار بود که کانادا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
باخت کانادایی‌ها در نیمه‌نهایی مقابل صربستان در روز جمعه، باعث شد تا این تیم نتواند به فینال برود و ناگزیر باید برای مدال برنز با پرآوازه‌ترین تیم جهان یعنی آمریکا مبارزه می‌کرد. این دو تیم با دو شکست به دیدار برای مقام سومی رفتند، کانادا با نتیجه ۸۶ بر ۹۵ مغلوب صربستان شد و تیم آمریکا با نتیجه ۱۱۱ بر ۱۱۳ مغلوب آلمان گشت.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

کانادا در طول این مسابقات توانسته بود تیم‌های اسلوونی، اسپانیا، لتونی، لبنان، فرانسه، ونزوئلا، پاناما را شکست دهد اما مقابل برزیل و آرژانتین شکست خورد. آخرین رویارویی آمریکا و کانادا در سپتامبر ۲۰۲۲ و برای مقام سومی در مسابقات "آمری‌کاپ" بود که در آن آمریکا با پیروزی ۸۴ بر ۸۰ بر کانادا غلبه کرده و مدال برنز دریافت کرده بود.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Sunday, September 10, 2023 - 08:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به