رکورد شیوع کرونا در انتاریو طی دو هفته گذشته چهار بار شکسته شده است
گزارشات رسیده حاکی از آن است که مشاوران بهداشتی و پزشکی استان انتاریو نسخه اصلاح شده از محدودیت‌های مرحله ۲ را برای نقاط پُر شیوع کوید-۱۹ توصیه می‌کنند و از دولت داگ فورد خواسته‌اند آن را سریعا بررسی نماید.
امروز جمعه ۹ اکتبر، انتاریو با ثبت ۹۳۹ مورد جدید روزانه کرونا رکوردشکنی کرد و فورد از کابینه خواست تا فورا جلسه‌ای اضطراری برگزار شود تا اقدامات سختگیرانه‌تری را برای جلوگیری از ویروس کرونا بررسی و به اجرا بگذارد. بدین ترتیب رکورد قبلی ۷۹۷ موردی کرونا که روز پنجشنبه ثبت شده بود، دوباره شکست، این رکورد طی دو هفته گذشته چهار بار شکسته شده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
جلسه اضطراری انتاریو برای بازگشت به مرحله دوم با بیش از ۹۰۰ مورد جدید کرونا
این رکوردشکنی‌ها با مدل‌سازی اپیدمیولوژیست‌ها که ماه گذشته پیش‌بینی کرده بودند موج دوم شیوع کرونا در انتاریو با شتاب زیادی در راه است و این استان تا اواسط ماه اکتبر به ۱,۰۰۰ مورد جدید در روز می‌رسد، مطابقت دارد. پس از اعلان ساعت ۱۰ صبح جلسه اضطراری کابینه ساعت ۱۱ صبح آغاز شده است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

توصیه‌های اصلاح شده محدودیت‌های مرحله ۲ بدین قرار است:
  • تعطیلی سرویس‌های غذایی و نوشیدنی سرپوشیده در رستوران‌ها، بارها، کلوپ‌های شبانه و مراکز غذایی
  • تعطیلی سینماها، کازینوها و مکان‌های کنفرانسی
  • تعطیلی باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی
همچنین مقامات بهداشتی از هیأت وزیران خواسته تا محدودیت‌هایی را روی نشان دادن خانه‌ها برای فروش، تورها، اتوبوس‌های تور داخل شهری، نمایشگاه‌‌ها و دیگر جاذبه‌های گردشگری مانند موزه‌ها بگذارد. ورزش‌های گروهی فقط به فعالیت‌های تمرینی محدود شوند، بدون اینکه بازی و هیاهویی انجام گیرد. این زد و بندها به مدارس، مراکز نگهداری کودکان، کالج‌ها، دانشگاه‌ها یا دادگاه‌ها گسترش نمی‌یابد. توصیه شده اقدامات سختگیرانه‌تری در تورنتو، اتاوا و منطقه "پیل" اعمال شود. طی هفته‌های اخیر شیوع کرونا همراه با مرگ و میر در خانه‌های مراقبت طولانی مدت (سرای سالمندان) بوده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
شهردار تورنتو: باید بسته شود؛ پزشکان: برنامه داده‌ایم
"جان توری"، شهردار تورنتو، افزايش تعداد اخير مبتلایان روزانه کرونا را "نگران كننده" خواند و گفت: "وضعیت موجود قابل قبول نیست. ما واقعاً باید وارد یک مرحله {بستن} دیگر شویم".
برای مرحله ۲ طرح بازگشایی انتاریو ، که در ماه مه و ژوئن اجرا شده بود ، ممنوعیت نشستن بارها و رستوران‌ها در داخل خانه برای مشتریان ، سینماها و سالن‌های ورزشی تعطیل شد و مدارس تعطیل شدند.
دکتر "دیوید ویلیامز"، رئیس ارشد پزشکی استان، بعدازظهر پنجشنبه در یک کنفرانس خبری اظهار داشت که طرح محدودیت‌های بیشتری در استان را به کابینه توصیه کرده اما از ارائه جزئیات خودداری کرد. دکتر "آیلین دو ویلا"، پزشک بهداشت تورنتو در طی هفته گذشته از استان خواسته بود تا دستور تعطیلی ۲۸ روزه سرویس‌های داخلی رستوران‌ها، باشگاه‌های ورزشی و مراکز تفریحی سرپوشیده را در شهر تورنتو تجویز کند.
 
سیستم تحت فشار
بیمارستان‌ها نیز اخیرا تعداد کم تخت‌های موجود را گزارش می‌دهند و انجمن بیمارستان انتاریو در ۲۸ سپتامبر از استان خواست تا چند منطقه در اتاوا را به مرحله ۲ برگردانده، محدودیت‌هایی را در رستوران‌ها و بارها، مکان‌های عبادی، عروسی‌ها، سالن‌های ورزشی، سالن‌های سینما و سایر مشاغل غیر ضروری برقرار کند. سیستم تست کوید-۱۹ نیز تحت فشار است، مراکز دیگر مراجعه بدون وقت قبلی را نمی‌پذیرند و حدود یکصد هزار تست انجام شده هنوز جوابشان آماده نیست.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

تقریباً یک دهم از ۴,۸۰۰ مدرسه با بودجه دولتی انتاریو موارد شیوع کوید-۱۹ را گزارش کرده و حدود ده درصد ۶۳۰ خانه مراقبت طولانی مدت استان نیز با شیوع کرونا در حال مبارزه است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Friday, October 9, 2020 - 10:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به