پزشکان معتقدند که برای زنده ماندن از این بیماری همه گیر تا رسیدن به سطح مصونیت عمومی، بدون توجه به محل زندگی خود، و تا زمانیکه واکسیناسیون گسترده به نتیجه نرسیده از ماسک استفاده کنید، فاصله اجتماعی را رعایت نمائید، دور هم جمع نشوید، دستان خود را خوب بشورید و سرانجام اینکه در اولین فرصت واکسن بزنید
با ورود واکسن‌های کرونا به کشورها و آغاز واکسیناسیون گسترده مردم، دکتر "فاوسی" رئیس بهداشت فدرال آمریکا می‌گوید مصونیت گسترده مردم در مقابل کرونا زمانی امکان‌پذیر است که ۹۰ درصد مردم واکسن زده باشند. این آمار زمانی اهمیت می‌یابد که بدانیم شرط اصلی موفقیت صددرصدی یک واکسن در ایمن کردن افراد واکسینه شده هم هست.
ارقام نجومی ۱۸.۸ میلیون کرونایی و مرگ ۳۲۶,۰۰۰ نفر بعلت آن در آمریکا همراه با درصد زیادی از آمریکایی‌ها که اصلا باوری به کرونا ندارند چه برسد به واکسن، مهار کرونا را نه تنها در این کشور بلکه در جهان مشکل می‌کند. وضعیت وقتی پیچیده‌تر می‌شود که دکتر "آنتونی فاوچی" بزرگترین متخصص بیماری‌های عفونی کشور و مدیر انستیتوی ملی آلرژی و آمریکا بر اساس مصاحبه جدیدش رقم بسیار حیرت‌انگیز ۹۰٪ واکسیناسیون را مطرح می‌کند تا سطح ایمنی به حالت طبیعی قلبی بازگردد. آمریکا با ۳۲۸ میلیون جمعیت اکنون باید حداقل ۲۹۵ میلیون نفر از جمعیتش را واکسینه کند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
متخصصان: برای مصونیت کرونا ۹۰ درصد مردم باید واکسن بزنند
فاوسی قبلاً گفته بود ۷۰٪ کافی خواهد بود اما اکنون فاوسی اعتراف کرد که او هدفمندانه این درصد را کم اعلان کرده بود تا ترس بیجا میان مردم را برنانگیزد! دکتر فاوچی به نیویورک تایمز گفت: "وقتی نظرسنجی‌ها می‌گفتند که تقریباً نیمی از آمریکایی‌ها واکسن می‌زنند من می‌گفتم که ۷۰ تا ۷۵ درصد باید واکسن بزنند تا ایمنی عمومی بوجود آید، وقتی نظرسنجی‌های جدید گفتند ۶۰ درصد واکسن می‌زنند منهم این درصد را به ۸۰ تا ۸۵ درصد رساندم"! وی در ادامه افزوده: "ما در اینجا باید مقداری فروتنی داشته باشیم و بگوئیم واقعاً نمی‌دانیم که درصد واقعی چیست اما فکر می‌کنم بین ۷۰ تا ۹۰ درصد باشد؛ اگرچه نمی‌خواهم بگویم ۹۰ درصد"!
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

فاوسی که سخنگوی سیستم بهداشتی آمریکاست توضیح داد که تعریف مصونیت یا ایمنی عمومی سطحی‌ست که عفونت در جامعه بسیار پایین است به طوری که تعداد انتقال بیماری دیگر تهدیدی برای ابتلا برای شخص وجود ندارد. این سطح انتقال را اکنون با استفاده از ماسک و دیگر اقدامات پایین می‌آورند تا مردم بتوانند به خرید و رستوران و سر کارهایشان بروند اما تا زمانی که با واکسیناسیون بخش قابل توجهی از افراد، سطح وجود ویروس واقعاً کم نشود، هنوز هم همه مجبور خواهند بود تا اقدامات بهداشت عمومی را انجام دهند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
پزشکان: چه کنیم؟
پزشکان می‌گویند: "ما نمی‌توانیم اجازه ادامه شیوع این ویروس مرگبار را بدهیم به این امید كه سرانجام روزی خودش از میان خواهد رفت. سریع‌ترین گزینه برای رسیدن به مصونیت عمومی بدون داشتن مرگ‌های بی‌مورد واكسیناسیون گسترده است". پزشکان امیدوارند که مردم قانع شوند بطور گسترده واکسن بزنند؛ اگرچه در میان مردم همواره گروه‌هایی هستند که با واکسن مخالفند، برخی هرگز نظرشان را تغییر نمی‌دهند اما برخی نیز بعلت داشتن اطلاعات غلط با واکسیناسیون مخالفت می‌کنند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

اما همه پزشکان معتقدند که برای زنده ماندن از این بیماری همه گیر تا رسیدن به سطح مصونیت عمومی، بدون توجه به محل زندگی خود، و تا زمانیکه واکسیناسیون گسترده به نتیجه نرسیده از ماسک استفاده کنید، فاصله اجتماعی را رعایت نمائید، دور هم جمع نشوید، دستان خود را خوب بشورید و سرانجام اینکه در اولین فرصت واکسن بزنید!
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, December 24, 2020 - 22:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به