طی دو هفته‌ای که ترودو در حال تصمیم‌گیری لغو پروازهای هند و پاکستان بود ۱۶۵ پرواز با حداقل یک نفر کرونایی وارد کانادا شده است
امروز مقامات بهداشت عمومی در تورنتو می‌گویند که آنها یک هتل تایید شده برای قرنطینه اجباری ۳ روزه مسافران بین‌المللی هوایی که بیش از ده نفر از کارکنان آن کرونایی شده‌اند را به طور کامل تعطیل نمی‌کنند. آنها می‌گویند این هتل توصیه‌های بهداشت عمومی را اجرا کرده و بازرسان پایبندی زیادی به اقدامات بهداشت عمومی در آن دیده‌اند.
از سوی دیگر آخرین آمار مسافران ورودی به کانادا نشان می‌دهد که از ماه فوریه تاکنون بیش از ۵,۰۰۰ مسافر کرونایی وارد کانادا شده‌اند که تقریبا همه نسخه‌های جدید کرونا را نیز با خود وارد کرده‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
آخرین آمار فرودگاه: یک هتل با ۱۳ کارمند کرونایی تعطیل نمی‌شود؛ ۵,۰۰۰ مسافر کرونایی از فوریه
طبق گزارش اداره بهداشت عمومی انتاریو ۱۳ کارمند هتل "کراون پلازا" در فرودگاه تورنتو امروز سه‌شنبه، کرونا داشته‌اند. این هتل یکی از هتل‌هایی‌ست که دولت کانادا آنرا برای قرنطینه مسافران بین‌المللی به کانادا معرفی کرده بود. بهداشت عمومی تورنتو در بیانه‌اش در اینباره می‌گوید در بازرسی‌های روز سه‌شنبه مشخص شد که وضعیت برخی از مناطق این هتل بهبود یافته برای مثال محدودیت‌های بیشتری در ناهارخوری اجرا شده و علامت‌گذاری‌های بیشتری در سراسر هتل انجام گرفته و غربالگری متمرکزتری نیز صورت می‌گیرد. قانون کنونی بسته شدن محل‌های کار در انتاریو می‌گوید که در صورت وجود ۵ مورد کرونایی، آن مکان باید تعطیل شود اما اداره بهداشت عمومی می‌گوید چون هتل جزو خدمات اساسی در زمینه کروناست، ممکن است فقط با تعطیلی جزئی روبرو شود.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

این در حالیست که در گزارشات امروز آمده در این مدت تعدادی از کسانیکه وارد مونترال و کلگری شده‌اند بدون رفتن به هتل و یا دریافت آزمایش دوم، مستقیما به خانه رفته‌اند و تاکنون نه تنها جریمه نشده‌اند بلکه حتی کسی با آنها تماس هم نگرفته است. در این گزارش اشاره‌ای به وضعیت هتل‌های این دو شهر نشده اما گفته است که تمرکز اصلی پلیس و قانون بیشتر روی فرودگاه‌های دو شهر تورنتو و ونکوور بوده و بیش از هفتاد درصد پروازهای بین‌المللی به این دو شهر انجام می‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
از ماه فوریه بیش از ۵,۰۰۰ مسافر ورودی به کانادا هوایی کرونا داشته‌اند
از زمان شروع قانون قرنطینه اجباری در هتل‌های مشخص شده دولتی، آزمایش کوید-۱۹ پس از پرواز بیش از ۵,۰۰۰ نفر که وارد کانادا شده‌اند مثبت بوده است. نتایج آزمایشات نشان می‌دهد که تاکنون یک سوم این اشخاص حتما با خود یک نسخه جدید کرونا (بجر کرونای چینی و شامل کرونای انگلیسی، کرونای برزیلی، کرونای هندی، کرونای نیجریه‌ای و کرونای آفریقای جنوبی) را وارد کشور کرده‌اند. داده‌های ارائه شده توسط آژانس بهداشت عمومی کانادا می‌گوید که ۳,۷۴۸ نفر از همین افراد نتیجه آزمایش ۳ روز پیش از پروازشان که به شرکت‌های هواپیمایی ارائه کرده بودند، منفی بوده است. این آمار نشان می‌دهد که مجموع افرادی که پس از ۱۰ روز قرنطینه باز هم تست کرونایشان مثبت بوده به ۱,۴۱۱ نفر می‌رسد. حدود ۱.۵ درصد از مسافران هوایی بین‌المللی با کرونای مثبت وارد کشور شده‌اند.
از میان افراد با کرونای مثبت، ۱,۵۶۶ نفر مبتلا به یک نسخه جدید کرونا بوده‌اند که ۱۳۴ مورد آنها مبتلا به نسخه‌های نگران کننده بوده‌اند. ۹۵ کل این افراد کرونای انگلیسی (ب.۱.۱.۷) داشته‌‌اند که اکنون با کنار زدن کرونای چینی، تبدیل به نوع غالب در کانادا شده است. در این فاصله تعداد کل کرونایی‌های کشور به ۳۴۲,۰۰۰ مورد رسیده است.
همه مسافران هوایی بین‌المللی لازم است در زمان فرود تست کرونا دهند و سپس حداکثر ۳ روز را بطور اجباری در یک هتل قرنطینه‌ای تعیین شده نزدیک یکی از فرودگاه‌های مجاز در تورنتو، ونکوور، مونترال و کلگری بگذرانند و پس از دریافت نتیجه آزمایش منفی کرونای فرودگاه برای قرنطینه دو هفته‌ای خود به خانه بروند، اما باید در خانه نیز آزمایش دوم کرونای خود را انجام دهند. در ابتدا آزمون دوم در روز دهم انجام می‌شد اما اکنون این آزمایش باید در روز هشتم صورت گیرد.
کانادا در پی افزایش کرونا در هند و پروازهای لبالب آن به کانادا، در ۲۳ آوریل پرواز از هند و پاکستان را ممنوع کرد؛ اما طی دو هفته‌ای که ترودو در حال تصمیم‌گیری در این زمینه بود ۱۶۵ پرواز با حداقل یک نفر کرونایی وارد کانادا شده، از جمله ۴۳ پرواز از هند.
 
اعتراضات پیاپی فورد و رد آنها توسط ترودو
داگ فورد نخست وزیر انتاریو، امروز پس از اطلاع از آخرین آمار مسافران ورودی گفت: "من به شدت نگران نسخه‌های جدید کوید برای ورود به انتاریو هستم. بیش از ۹۰ درصد موارد جدید در انتاریو را نسخه‌های جدید کرونا تشکیل می‌دهد. ما جوانان بیشتری را در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان‌ها می‌بینیم. واضح است که اقدامات مرزی قوی‌تری نیاز داریم". پزشکان ارشد کانادا روز جمعه گفتند که تمرکز روی فرودگاه‌ها زیاد است اما کافی نیست و نمی‌تواند جلوی ورود کرونا و گسترش آنرا در داخل کشور بگیرد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

اما ترودو می‌گوید آمار ورود کرونا به کانادا از طریق مرز هوایی کم است و درخواست فورد را دیروز رد کرد و گفت: "به نظر می‌رسد که علاقه زیادی برای بستن فرودگاه‌ها وجود دارد اما اگر به آمار نگاه کنید می‌بینید که خطر واقعی در عبور از مرزها نیست بلکه در داخل جوامع استان‌هاست، فکر می‌کنم تمرکز نباید در فرودگاه بلکه باید در استان‌ها باشد".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Tuesday, May 4, 2021 - 20:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به