ترودو گفت دولت برای هر کار و شغلی در هر استان و قلمروی از کانادایی‌ها پشتیبانی می‌کند
نخست وزیر کانادا اعلان کرد به مبارزه با کرونا صندوقی با بیش از 1 میلیارد ‌دلار بودجه اختصاص خواهد داد. "جاستین ترودو" با اعلان اینکه بیماری "کوید 19" یک چالش در حال پیشرفت جهانی‌ست گفت که برای به حداقل رساندن تأثیرات بهداشتی‌، اقتصادی و اجتماعی آن در کانادا و سراسر جهان در حال همکاری نزدیک با همگان است: "ما با متخصصان بهداشت عمومی و پزشکان آموزش‌دیده کانادایی همکاری نزدیکی داریم تا برنامه‌ها‌، زیرساخت‌ها و منابع مورد نیاز برای حفاظت از سلامت و ایمنی همه کانادایی‌ها را تامین کنیم. این رویکرد شامل اقداماتی کنونی‌ و نیز سرمایه‌گذاری‌های جدید برای محدود کردن شیوع و آمادگی در مقابل اثرات گسترده {احتمالی} آن بر مردم، ‌اقتصاد و مشاغل کوچک می‌باشد".
یک روز پس از این اعلان و در حالیکه جاستین ترودو برای دیدار با نخست وزیران استان‌ها و قلمروهای کانادا آماده می‌شد اعلان شد که سوفی، همسرش که از سفر به انگلستان بازگشته علائمی را از خود بروز داده است. این اعلان باعث شد که هم سوفی و هم ترودو تست کرونا دهند و به قرنطینه داوطلبانه رفته و جلسه با نخست وزیران هم لغو شود. البته ترودو گفت که تلفنی با نخست وزیران صحبت می‌کند زیرا موضوع کرونا برای کانادا بسیار مهم و حیاتی‌ست. ترودو به جلسه پرسش و پاسخ مجلس هم نرفت، جایی که "اندرو شییر" رهبر مخالفان برایش آرزوی سلامت کرد. رهبر نیودموکرات نیز اگرچه حالش خوب نیست، اما بنا به گفته پزشکان کرونا ندارد ولی بایستی ارتباطش را با مردم کم کند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
سرمایه‌گذاری‌های جدید شامل اقدامات زیر است:
‌- تخصیص 50 میلیون دلار به آژانس بهداشت عمومی کرونا کانادا تا بتواند از آن در جهت آموزش عمومی ‌به کانادایی‌ها و حمایت از سلامتی آنها اقدامات لازم را انجام داده تصمیمات مناسب اتخاذ نماید.  
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

- تخصیص 500 میلیون دلار به استان‌ها و مناطق برای رفع نیازهای مهم مراقبتی و حمایت از تلاش‌ها در بهبود بهداشت عمومی شامل دسترسی به آزمایشات‌، دستیابی به تجهیزات و نظارت بیشتر.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
- حذف زمان انتظار یک‌هفته‌ای برای گرفتن بیمه بیکاری "ایی‌آی" برای کارگرانی که باید به قرنطینه بروند و یا بصورت داوطلب خود را قرنطینه ‌کنند. این افراد از همان هفته اول حقوق خواهند گرفت؛ و بررسی اقدامات اضافی برای حمایت از کانادایی‌های آسیب‌پذیری ‌که واجد گرفتن بیمه بیکاری نیستند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
- کمک به کارگران و کارمندانی که بعلت کرونا ساعات کارشان کاهش می‌یابد.
- کمک 100 میلیون دلاری به بهداشت عمومی بومیان.
- تصویب 275 میلیون دلار بودجه اضافی علاوه بر 27 میلیون دلار اخیر برای تأمین بودجه تحقیقات در خصوص ویروس کرونا در تحقیق و ساخت آنتی ویروس‌ها‌، تولید واکسن و پشتیبانی از آزمایش‌های بالینی‌.
- 50  میلیون دلار برای استان‌ها و قلمرو‌ها برای‌ رفع نیازهای شخصی مانند ماسک های جراحی‌، محافظ صورت و لباس‌های ایزوله.
-‌ 50‌ میلیون دلار برای حمایت از کشورهای آسیب‌پذیرتر و حمایت از تلاش‌های سازمان بهداشت جهانی برای مبارزه با این ویروس.
-‌ تقویت سرمایه‌گذاری در آژانس‌های وام‌دهنده مانند بانک توسعه تجارت کانادا و توسعه صادرات کانادا برای تحرک اقتصاد.
ترودو افزود: "پیام ما به کانادایی‌ها واضح است: ما برای هر کار و شغلی در هر استان و قلمروی از شما پشتیبانی می‌کنیم تا با هم از این بحران عبور کنیم. مبانی اقتصاد ما قوی است و ما در موقعیت خوبی برای پاسخگویی به هرگونه چالش اقتصادی کانادا و دنیا قرار داریم".
 
اقدام‌های دولت کانادا تاکنون
- ارسال حدود 16 تن تجهیزات محافظت شخصی به چین از 4 فوریه 2020.
- اعطای 2 میلیون دلار به سازمان بهداشت جهانی در 11 فوریه سال 2020‌ برای کمک به کشورهای آسیب‌پذیر.
- تاسیس کمیته موقت کرونا در 5 مارس 2020‌ با معاون نخست وزیری، وزیر خزانه‌داری و تعدادی از دولتمردان برای ایجاد هماهنگی‌های لازم در محدود کردن تأثیرات بیماری.
- تامین 27 میلیون دلار بودجه تحقیقات ویروس کورونا در 6 مارس 2020‌ تا  47 تیم تحقیقاتی از سراسر کانادا با تمرکز بر تسریع در توسعه‌، آزمایش و اجرای اقدامات لازم برای مقابله با ویروس کرونا بسیج شوند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

* این مطلب مستقیما از دفتر نخست وزیر به ایران استار ارسال شده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, March 11, 2020 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به