بریتیش کلمبیا، آلبرتا، مانیتوبا، انتاریو و کبک همه در ماه سپتامبر شاهد افزایش رشد کرونا بوده‌اند و در نتیجه برخی از برنامه‌های بازگشایی شده خود را متوقف کرده و یا به عقب برده‌اند
امروز پنجشنبه در کبک، "کریستین دوب" وزیر بهداشت، و دکتر "هوراسیو آررودا" مدیر ارشد بهداشت عمومی یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کردند تا مردم را تشویق کنند تا با نزدیک شدن به تعطیلات آخر هفته، فاصله اجتماعی را بیشتر رعایت کنند. دوبه گفت این آخر هفته زمان بیرون رفتن یا مهمانی رفتن نیست، اینگونه حرکات خطر بالا بردن کرونا در منطقه را بشدت افزایش می‌دهد.
با اعلان ۶۶،۳۵۶ مورد کرونای تایید شده در کبک، دوبه به مردم یادآوری کرد که بارها، حتی اگر مواد غذایی بفروشند، بعد از نیمه شب نمی‌توانند مشروبات الکلی بفروشند و این شامل رستوران‌ها و کارخانه‌های آبجوسازی نیز می‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
قوانین جدید فورد در انتاریو: ده هزار دلار جریمه و اجتماعات کمتر از ۱۰ تا ۲۵ نفر در انتاریو
در همین حال، داگ فورد نخست وزیر انتاریو از مجموعه اقدامات جدید برای جلوگیری از گسترش کوید-۱۹، از جمله محدودیت در اجتماعات در سه منطقه با گسترش زیاد کرونا و جریمه‌های سنگین نقض قوانین جدید رونمایی کرد. او بعدازظهر پنجشنبه در کنفرانس خبریش گفت که افزایش تعداد موارد تأیید شده کوید-۱۹، که امروز هم بالغ بر ۲۹۳ مورد جدید بوده "نگران کننده" است و این استان تصمیم گرفته است "از روز جمعه" (فردا) محدودیت‌های بیشتری را در سه منطقه اعمال کند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

بدین ترتیب اجتماعات در مناطق تورنتو، اتاوا و پیل، به ۲۵ نفر در فضای باز و ۱۰ نفر در فضای بسته محدود می‌شود، البته این محدودیت‌ها شامل مکان‌هایی مانند رستوران‌ها، سالن‌های سینما، باشگاه‌ها، سالن‌های ورزشی و مراکز همایشی نمی‌شود. وی همچنین اعلام کرد که انتاریو "بالاترین جریمه عدم رعایت موازین کرونا در کانادا را از این پس با حداقل مبلغ ۱۰،۰۰۰ دلار برای برگزارکنندگان اجتماعات غیرقانونی، و ۷۵۰ دلار جریمه برای افرادی که "قوانین را نقض کرده و در این مهمانی‌ها حاضر می‌شوند" خواهد تعیین کرده است". فورد دیروز گفته بود که در حال بررسی اعمال قانون جدیدی در این رابطه است.
جان توری، شهردار تورنتو نیز روز پنجشنبه گفت كه از بازگشت محدودیت‌های استانی به تورنتو حمايت می‌كند اما او افزود كه نگرانی‌هایی هم از اینکه قرار نیست این قوانین در باشگاه‌ها اجرا شود، دارد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
دکتر "دیوید ویلیامز"، مدیر ارشد پزشکی انتاریو نیز در یک کنفرانس خبری گفت که این استان شاهد پیشرفت کرونا در محل کار، بارها و رستوران‌ها بوده اما او اشاره کرد که اکثر موارد مطروحه از طریق انتشار "کارمندان به کارمندان" رخ داده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
در همین اثنا پس از مثبت شدن آزمایش سومین کارمند، مقامات بهداشتی یک مدرسه دبیرستانی را در دره اتاوا تعطیل کردند. این اولین مورد تعطیلی مدارس از زمان شروع سال تحصیلی جدید می‌باشد و بدین ترتیب همه کلاس‌های حضوری دبیرستان "فللوس" در "پمبروک – اونت" بسته شدند. چهارشنبه در پی مثبت شدن نتیجه کرونای دو کارمند، دو کلاس مربوط به این کارمندان تعطیل شده بود.
 
افزایش در آلبرتا
دکتر "استفانی اسمیت"، متخصص بیماری‌های عفونی دانشگاه آلبرتا در ادمونتون گفت: آلبرتا با دیدن رشد کرونا در انتاریو و کبک نگران شده زیرا کنترل کرونا در این استان با جمعیتی پخش در دشت‌ها مشکل‌تر از دو استان دیگر است. طی ۱۵ روز اول ماه سپتامبر در این استان به طور متوسط روزانه ۱۳۷ مورد جدید با کوید-۱۹ گزارش شده در حالی که در همین ماه اوت گذشته تعداد موارد جدید روزانه به طور متوسط ۸۸ مورد بوده، به این معنی که روند رشد کرونا در آلبرتا حدود ۵۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.
 
کرونا در کانادا
بریتیش کلمبیا، آلبرتا، مانیتوبا، انتاریو و کبک همه در ماه سپتامبر شاهد افزایش رشد کرونا بوده‌اند و در نتیجه برخی از برنامه‌های بازگشایی شده خود را متوقف کرده و یا به عقب برده‌اند. در مجموع در کانادا تا پنجشنبه عصر ۱۴۰،۵۵۶ مورد ویروس کرونا تایید شده که بهبود یافتگان ۱۲۲،۸۴۲ نفر بوده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

گسترش اخیر کرونا در کشور در افراد زیر ۴۰ سال بوده و در انتاریو، مقامات بهداشتی اجتماعات کوچک و سرپوشیده را به عنوان کانون رشد معرفی کرده‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, September 17, 2020 - 19:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به