ایران استار: وزیر آموزش انتاریو می‌گوید این استان با هدف ایمن نگه داشتن دانش‌آموزان و محدود کردن گسترش کرونا تعطیلات ماه مارس را به هفته ۱۲ آوریل موکول می‌کند.
استفان لچی در یک نشست خبری گفت که به تعویق انداختن به جای لغو تعطیلات "روش مهمی" است كه مدارس می‌توانند برای کمک به ممانعت از انتقال ویروس کرونا به جامعه کمک کنند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما
 
تعطیلات ماه مارس مدارس انتاریو به تعویق افتاد و به آوریل منتقل شد
لچی سپس گفت: "این كه ما در این زمان به مسافرت نرویم از اهمیت فوق‌العاده ای برخوردار است" و به این موضوع اشاره کرد که استان نمی‌خواهد در مواردی مانند وقفه تعطیلات دسامبر شاهد جهش دیگری باشد. وی در کنار وزیر بهداشت کریستین الیوت و دکتر دیوید ویلیامز، رئیس ارشد پزشکی انتاریو این اظهارات را مطرح کرد. دانش‌آموزان در انتاریو طی چند هفته گذشته به تدریج برای کلاس‌های حضوری به مدارس بازگشته‌اند و قرار است مدارس در تورنتو، پیل و یورک نیز در ۱۶ فوریه بازگشایی شوند.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
اخبار مربوط به تعطیلات ماه مارس همزمان با رونمایی از مدل سازی استانی جدید درباره ویروس کرونا منتشر شد. مقامات استانی هشدار می‌دهند که اگرچه تعداد ابتلا به کرونا انتاریو به طور مداوم در حال کاهش است اما اگر انواع نوظهور کرونا گسترش پیدا کند این استان ممکن است در معرض موج سوم ویروس کرونا قرار بگیرد. این تصمیم دولت استانی در حالی اتخاذ شده که حزب نیودموکرات انتاریو از دولت خواست بود که طبق برنامه پیش‌بینی شده تعطیلات را پیش ببرد با این استدلال که دانش‌آموزان و مربیان از فشارهای ناشی از یادگیری آنلاین و پیمایش پروتکل‌های بهداشتی خسته شده‌اند. بزرگترین اتحادیه معلمان استان نیز خواسته بود تا تعطیلات مارس برقرار باشد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
لچی گفته است که تصمیم وی تعویق تعطیلات ماه مارس در مورد مدارس دولتی اعمال می‌شود اما وی در حال ارسال "پیام قوی" به مدارس خصوصی برای پیروی از این امر است. وی گفت: "ما از همه افراد در فضای آموزش و پرورش می‌خواهیم با ما کار کنند".

آخرین آمار ابتلا به کرونا در انتاریو

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
انتاریو صبح امروز ۹۴۵ مورد دیگر از بیماری کرونا را ثبت کرده است. اگرچه مشکلات داده‌ها به این معنی بود که بهداشت عمومی تورنتو تعداد آلودگی‌های تازه تأیید شده را کمتر گزارش می کند. این اداره فقط ۱۱۲ مورد اضافی ابتلا به کرونا را ثبت کرده است که بسیار کمتر از میانگین روزانه آن در هفته‌های اخیر است.
موارد جدید همچنین شامل ۲۵۸ مورد در منطقه پیل و ۱۱۶ مورد در منطقه یورک است. این آمار برای سایر واحدهای بهداشتی انتاریو عبارت است از:
  • اتاوا: ۶۳
  • همیلتون: ۴۶
  • واترلو: ۴۱
  • سیمکو مسکوکا: ۳۴ ساله
  • منطقه دورهام: ۳۳
  • منطقه هالتون: ۳۱
  • ولینگتون‌دافرین‌گلف: ۲۹
  • منطقه نیاگارا: ۲۵
  • ویندزور‌اسکس: ۲۵
  • میدلکس‌لندن: ۲۰
  • انتاریو شرقی: ۱۵
  • خلیج تندر: ۱۲
  • جنوب غربی: ۱۱
  • سودبری: ۱۱
با کاهش موارد کرونا محدودیت‌های همه گیری در سراسر کشور از جمله در انتاریو در حال کاهش است اما نگرانی در مورد انواع مختلف کرونا همچنان وجود دارد. این استان گفت که روز گذشته ۱۴,۷۱۷ دوز دیگر واکسن کرونا در این استان تجویز شده است. سرعت واکسیناسیون پس از وقفه در اوایل فوریه در نیمه آخر این هفته افزایش یافته است. بر اساس استان، در مجموع ۱۳۶,۹۹۸ نفر هر دو واکسن فایزر و مدرنا را دریافت کرده و کاملاً واکسینه شده‌اند.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

صبح امروز وزارت مراقبت طولانی مدت در بیانیه‌ای اعلام کرد که هدف خود را برای دادن اولین دوزها به همه ساکنان مراقبت‌های طولانی مدت، خانه‌های بازنشستگی با خطر بالا و مراقبت از سالمندان اول و بومیان کانادا تا ۱۰ فوریه هدف قرار داده است. این وزارتخانه اعلام کرد این موضوع شامل دوزهای اولیه برای ۶۲ هزار نفر است در حالی که حدود ۳۴ هزار نفر نیز دوز دوم را دریافت کرده‌اند.


اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, February 11, 2021 - 18:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به