هرگونه مسافرت غیرضروری کانادایی‌ها در ورود به کشور یا خروج از آن ممنوع است
اداره حمل و نقل کانادا می‌گوید ۲ مسافر را هزاران دلار جریمه کرده زیرا درصدد بوده‌اند با آزمایش‌های جعل شده منفی کوید-۱۹ وارد کانادا شوند. در بیانیه امروز آژانس حمل و نقل آمده که هر دو مورد این اشخاص پس از دریافت نتیجه مثبت آزمایش کرونا چند روز قبل از پرواز، آگاهانه در ۲۳ ژانویه از مکزیک به کانادا پرواز کرده بودند.
محدودیت‌های وضع‌شده فعلی سفر برای افرادی که وارد کانادا می‌شوند، مسافران را ملزم می‌کند که در طی ۷۲ ساعت قبل از سوار شدن به پرواز، نتیجه آزمایش منفی کوید-۱۹ خود را ارائه دهند. محدودیت‌های دیگری که قرار است از ۲۲ فوریه اجباری شود می‌گوید مسافران پس از ورود به کانادا اجبارا ۱۴ روز به قرنطینه بروند. این برنامه معرفی شده در ژانویه می‌گوید هر مسافر وارد شده به کانادا پس از فرود نیز اجبارا آزمایش "پکر" کرونا می‌دهند و سپس برای حداقل سه روز یا تا زمان مشخص شدن نتیجه آزمایش کرونا منفی کرونای خود در هتلی که قبلا خودشان رزرو کرده‌اند خودشان را قرنطینه کنند. هزینه این اقامت سه روزه آنها بیش از ۲,۰۰۰ دلار است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
جریمه ۱۰,۰۰۰ دلاری مسافری که تست منفی کرونا را جعل کرده بود
در این بیانیه همچنین گفته شده كه این دو نفر "به دلیل ارائه آزمایش كذب یا گمراه كننده کوید-۱۹" و همچنین اظهارات "كذب در مورد وضعیت سلامتی" خود به ترتیب ۱۰,۰۰۰ و ۷,۰۰۰ دلار جریمه شدند. آژانس چنین توضیح داده که هر دوی این مسافران که از مکزیک پرواز کرده بودند در فرودگاه "پیر الیوت ترودو" در مونترال به زمین نشستند، اما آژانس حاضر نشده جزئیات بیشتری در مورد نام این افراد یا موارد دیگر پرونده آنها ارائه دهد. در بیانیه‌ای به این موضوع اکتفا شده است: "آژانس حمل و نقل کانادا به تحقیق در مورد موارد گزارش شده (از این قبیل) ادامه خواهد داد و در صورت لزوم از انجام اقدامات لازمه درنگ نخواهد کرد".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

هفته گذشته نیز، پلیس منطقه‌ای پیل (در غرب تورنتو که فرودگاه پیرسون تورنتو در حیطه آن است) فردی را متهم کرد که نتایج آزمایشات جعلی کرونا را به ماموران فرودگاه ارائه کرده است. به گفته پلیس، دو افسر که آزمایش منفی کوید-۱۹ این مرد را بررسی کرده بودند متوجه "جعلی بودن" آن شده و از این فرد تست سریع کرونا می‌گیرند که نتیجه تست مثبت بوده است. سپس این افسران از پلیس برای رسیدگی به وضعیت کمک می‌گیرند.
هفته گذشته، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا اعلام کرد که اقدامات سخت‌گیرانه جدید برای رفتن به هتل برای حداقل سه روز با هزینه ۲,۰۰۰ دلار پرداخت شده توسط مسافر و سپس قرنطینه ۱۴ از ۲۲ فوریه اعمال می‌شود، اما تصریح کرد که استثناهایی نیز در این زمینه وجود دارد، به ویژه برای کارگران مراقبت‌های بهداشتی و کامیونداران و افزود: "ما نمی‌خواهیم مردم را مجازات کنیم، بلکه سعی داریم مردم را ایمن نگه داریم. این اقدامات مرزی به جلوگیری از گسترش کوید-۱۹ و ورود انواع جدید کرونا کمک خواهد کرد".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
از سوی دیگر گزارش می‌رسد که برخی از افراد قصد دارند برای دور زدن این قانون با هواپیما به فرودگاهی در آمریکا بروند که به مرز کانادا بسیار نزدیک است و سپس از طریق مرز زمینی وارد کانادا شوند. لازم به توضیح است که هرگونه مسافرت غیرضروری کانادایی‌ها در ورود به کشور یا خروج از آن ممنوع است اگرچه کانادا قانونا نمی‌تواند جلوی ورود و خروج شهروندانش را بگیرد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, February 18, 2021 - 22:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به