ایران استار: افزایش ابتلا به کرونا در اونتاریو باعث شده داگ فورد در تماس با جاستین ترودو دوباره احتمال قرنطینه دوباره را مطرح کند. روز جمعه ۲۱۳ نفر در اونتاریو به کرونا مبتلا شدند که ۷۱ مورد آن در تورنتو بوده است.
روزنامه تورنتو سان در گزارشی نوشته که موارد جدید ابتلا به اونتاریو نگران کننده است و یک روند افزایشی داشته که سبب نگرانی‌هایی شده است. در روز جمعه اعلام شد که تعداد ابتلا به کرونا در اونتاریو به ۲۱۳ مورد جدید افزایش یافته است که بالاترین میزان ثبت شده از ماه ژوئن است و البته هنوز بسیار کمتر از ۵۰۰ مورد گزارش شده در دوران شیوع کرونا در آوریل ۲۰۱۹ است.

گفتگوی داگ فورد و ترودو درباره قرنطینه مجدد

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
دکتر دیوید ویلیامز، مدیر ارشد پزشکی انتاریو، به صراحت اعلام کرده که ۲۰۰ مورد ابتلاء روزانه برای تصمیم‌گیری درباره اقدامات و تعطیل کردن عمومی یک عدد مهم است اگرچه تنها عاملی نیست که باید لحاظ شود. از ۲۱۳ مورد جدید که روز جمعه اعلام شده ۷۱ مورد مربوط به تورنتو، ۳۸ مورد در پیل، ۱۵ مورد در واترلو، ۱۴ مورد در یورک، ۹ مورد در دورهام، شش مورد در هالتون، شش مورد در همیلتون، پنج مورد در ویندزور‌اسکس و چهار مورد در نیاگارا بوده است.
کریستین الیوت، وزیر بهداشت اونتاریو گفته که ۶۷ درصد موارد جدید ابتلا به افراد زیر ۴۰ سال مربوط است. ترزا می، رئیس ارشد بهداشت کانادا نیز امروز گفت که بالا رفتن آمار را به دقت زیر نظر دارد و اگر لازم باشد اقدامات مقتضی را بعمل خواهد آورد.
داگ فورد، نخست وزیر دولت اونتاریو هم از مردم خواسته است که در عروسی‌ها و مهمانی‌های بزرگ که در آنها تلاش زیادی برای فاصله گرفتن از اجتماع یا پوشیدن ماسک انجام نمی‌شود، شرکت نکنند. وی گفته است: "لطفا سعی كنید از حضور اجتماعات بزرگ خودداری کنید. لطفا سعی كنید از حضور در عروسی كه شنیدم ۱۵۰-۱۷۰ نفر بوده است، خودداری كنید. اگر فقط دستورالعمل‌ها را دنبال كنید، همه چیز خوب خواهد شد".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

سخنگوی فورد تأیید کرد که وی در تماس این هفته با نخست وزیر، جاستین ترودو موضوع اجرای قرنطینه را مطرح کرده است. سخنگوی فورد روز جمعه در نامه‌ای الکترونیکی گفت: "(ترودو) گفته كه وی در تلاش برای افزایش اقدامات است تا مردم قرنطینه اجباری ۱۴ روزه را با جدیت بیشتری دنبال کنند".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
در انتاریو تاکنون ۴۴ هزار و ۶۸ مورد ویروس کرونا تأیید شده است. با مرگ گزارش شده در روز جمعه، تعداد جان باختگان این بیماری همه گیر را به ۲۸۱۳ نفر رسانده است. بیشترین تعداد موارد ابتلا به کرونا بین ۲۰ تا ۳۹ ساله و به دنبال آن ۴۰ تا ۵۹ ساله است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Friday, September 11, 2020 - 21:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به