ایران استار: پس از تعطیل شدن کلوپ شبانه موقت در پنت هاوس خیابان ریچاردز در مرکز شهر ونکوور هفتاد و هفت نفر جریمه شدند و یک مرد ۴۲ ساله به نام محمد موثقی نیز دستگیر شده است. این دومین بار در طی دو هفته دومین هفته است که پلیس ونکوور به این کاندو فراخوانده می شود تا جلوی یک گردهمایی را بگیرد.
پلیس ونکوور اوایل روز یکشنبه ۱۷ هزار دلار جریمه نقدی برای افراد حاضر در این کلوپ صادر کرد و گفت که این پنت هاوس ۱,۱۰۰ فوت مربعی را مملو از مردم بدون ماسک پیدا کرده است. پلیس گفت به نظر می‌رسید این رویداد در یک کلوپ شبانه و سالن نما شامل منوها، میزها و پایانه‌های فروش برگزار شده است. از قرار معلوم در داخل این آپارتمان سه طبقه هیچکس ماسک نداشته است.

دستگیری محمد موثقی در ونکوور به جرم راه اندازی کلوپ شبانه ۷۷ نفری برای دور زدن قوانین کرونا، جریمه ۱۷ هزار دلاری برای گروه

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
در تاریخ ۲۳ ژانویه نیز پلیس پس از دریافت گزارشی مبنی بر مهمانی بیش از ۱۰۰ نفر در داخل یک واحد پنت هاوس سه طبقه با ۱,۸۰۰ فوت مربع به موضوع رسدگی کرد. پلیس گفت که این مجموعه توسط دربان محافظت می‌شده درحالی که جلیقه محافظ بر تن و یک دستگاه شمارش و یک مشت پول نقد در دست داشته است.
پس از آنکه مالک / مستاجر پنت هاوس از باز کردن درب امتناع ورزیدند پلیس ونکوور گفت که آنها طبق قانون برنامه اضطراری دو جریمه صادر کردند؛ جریمه ۲,۳۰۰ دلاری برای میزبانی یک گردهمایی و جریمه ۲۳۰ دلار  به دلیل عدم استفاده از ماسک توسط دربان.
محمد موثقی

به هرحال صبح زود روز یکشنبه، پلیس مسلح با یک دستور بازرسی به پنت هاوس حمله کردند. گروهبان سخنگوی پلیس ونکوور گفت: "افسران ما ۷۸ نفر را در داخل آپارتمان سه طبقه پیدا کردند و هیچ یک از آنها ماسک نداشتند". پلیس به ازای شرکت در یک مهمانی غیرقابل قبول ۲۳۰ جریمه برای هر طرف مهمانی صادر کرد در حالی که میزبان مهمانی، محمد موثقی ، دستگیر و به زندان منتقل شد. البته موثقی میزبانی از مهمانی را رد کرد و حتی شکایتی را علیه پلیس ونکوور مطرح کرد و ادعا کرد که مأموران در تماس ۲۳ ژانویه درب وی را خراب کرده‌اند.

لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

موثقی یک مشاور مالی و سرمایه گذاری است که پس از دستگیری به اتهام جعل امضای مشتری گواهینامه خود را از دست داد. او مجموعه پنت هاوس شماره ۷ را در ماه نوامبر با فروش نقدی به قیمت تقریبا ۳ میلیون دلار خریداری کرد. پلیس می‌گوید از آن زمان این پنت هاوس محل مهمانی‌های زیادی بوده است. گفته می‌شود که این کلوپ / باشگاه موقت در پنت‌هاوس شماره ۷ به نام "تلاس گاردن گرنیز" نامیده می‌شود و طبق گفته شخصی از وقایع داخل پنت هاوس اطلاع داشته دعوت نامه‌های مهمانی از طریق برنامه پیام رمزگذاری شده تلگرام به مهمانان دعوت شده تحویل داده می‌شده است.

در اوایل این هفته پست مدیا با موثقی تماس گرفت اما او هرگونه اطلاع از برنامه "مادربزرگ" را که نام مستعار دوست دخترش است، انکار کرد. محدودیت‌های جدید برگزاری هر گونه اجتماعات اجتماعی را به هر اندازه در داخل اقامتگاه ممنوع می‌کند اما افرادی که تنها زندگی می‌کنند اجازه دارند میزبان دو نفر باشند که به طور منظم با آنها معاشرت می‌کنند.

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
استیو آدیسون افسر روابط عمومی پلیس ونکوور درباره این اتفاق گفت: "بگذارید این درس عبرتی برای هر کسی باشد که فکر می‌کند این قوانین در مورد آنها اعمال نمی‌شود.اگر در هنگام شیوع بیماری به میزبانی یا شرکت در یک مهمانی گرفتار شوید و قوانین را زیر پا بگذارید، می‌توانید با جریمه‌های سنگین روبرو شوید و یا به زندان بیافتید". آدیسون در حال تکرار اظهارات هفته گذشته نخست وزیر جان هورگان بود که از تبدیل یک پنت‌هاوس به کلوپ شبانه و بی‌توجهی به دستورات بهداشت استانها خشمگین شده بود.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
به هرحال آقای موثقی به دو فقره عدم رعایت دستور مأمور بهداشت استان متهم شده است. موثقی روز یکشنبه از طریق وکیل و برادرش بابی موثقی گفت فعلا در مورد هیچ یک از ادعاها اظهارنظر نخواهد کرد. بابی موثقی در بیانیه‌ای از طریق ایمیل گفت: "او به سادگی از شما می‌خواهد که به خاطر داشته باشید که در این برهه از زمان این ادعاها اثبات نشده است و مانند هر کس دیگری که در کانادا به جرمی متهم می‌شود از فرض برائت برخوردار است".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

موثقی قرار است در ۲۲ فوریه در دادگاه حاضر شود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Sunday, January 31, 2021 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به