دو زن، 34 و 51 ساله و یک مرد 69 ساله مبتلایان امروز بوده‌اند
امروز (شنبه) سه مورد جدید از ویروس کرونا در انتاریو اعلام شد که بدین ترتیب تعداد مبتلایان این استان را به 11 مورد رسانده است. مقامات وزارت بهداشت انتاریو با اعلان این اطلاعیه در شنبه بعدازظهر گفتند که دو مورد این مبتلایان اخیرا به ایران رفته بودند، و نفر سوم نیز شوهر یکی از این مبتلایان است.
یک زن 34 ساله که روز چهارشنبه گذشته (3 روز پیش) وارد تورنتو شده بود، روز پنجشنبه (فردای رسیدنش) با مقامات بهداشتی بیمارستان مکنزی در ریچموندهیل تماس گرفت تا با هماهنگی قبلی به آنجا مراجعه کند. وی که سابقه مسافرت به ایران را داشته و سرفه خشک، آبریزش بینی، تنگی نفس و سردرد داشت با ماسک به بیمارستان مراجعه کرد ولی در نهایت به دلیل "شدت پایین علائم" در بیمارستان بستری نشد اما به او گفته شده که به منزل رفته و خودش را قرنطینه کند. این زن با کلاس تجاری پرواز هواپیمایی قطر و ایرکانادا ( QR 483و QR 163  و AC 883) و یک ایست در دانمارک وارد تورنتو شده و حدود ساعت 3:55 بعدازظهر با اتوبوس شماره 40 GO از فرودگاه پیرسون به سمت شرق و شهر ریچموندهیل رفته است. مقامات می‌گویند هرکسی که در قسمت بالایی اتوبوس یا در نزدیکی این زن در هر یک از این پروازها نشسته باشد، ممکن است در معرض ویروس قرار داشته باشد و از آنها خواسته شده تا با بهداشت عمومی منطقه یورک تماس بگیرند. این زن همراه با شوهر و فرزند کوچکش مسافرت می‌کرده، شوهر وی نیز مورد آزمایش کرونا قرار گرفته است. هر 3 هواپیما بعلاوه اتوبوس، بشدت ضدعفونی شده‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما
بعلاوه، وزارت بهداشت اعلام کرد که پرونده دوم کرونای امروز مربوط به یک زن 51 ساله است که در 22 فوریه از ایران به تورنتو بازگشته و روز جمعه با علائم سرفه، لرز و درد بدن به کلینیک آژاکس رفته است. اداره بهداشت منطقه دورهام (آژاکس) سپس در هماهنگی با بیمارستان منطقه زمانی را برای این زن كه ماسک زده بود ترتیب داد تا وی به بیمارستان مراجعه کند. این زن نیز بعداً مرخص شد و به قرنطینه رفت. هیچ گزارشی در مورد تاریخ سفر این زن وجود ندارد. و اما مقامات می‌گویند، همسر این زن که مردی 69 ساله‌ست که او را به کلینیک و بیمارستان آورده بود، نیز مورد آزمایش قرار گرفت که مشخص شد او نیز مبتلا به کروناست، اگرچه وی سابقه سفر به ایران در گذشته نزدیک را نداشته، بنظر می‌رسد که وی این بیماری را از همسرش (انتقال انسان به انسان) گرفته باشد، او هنگام آوردن همسرش به بیمارستان سرفه می‌کرد و در بیمارستان به او ماسک داده شد؛ او نیز به قرنطینه در خانه خود رفته است.
اواخر جمعه شب نیز استان انتاریو خبر از هشتمین مورد ابتلا به کرونا را اعلام کرد که این مورد مردی حدود 80 ساله با سابقه سفر به مصر بود که به بیمارستان اسکاربرو مراجعه کرده بود. او نیز بعداً به قرنطینه خانگی رفت.
در همین حال ، مقامات این استان اعلان کردند که تا کنون از 11 مورد بیمار کرونایی انتاریو، سه مورد اول تشخیص داده شده بهبودی کامل یافته‌اند و هیچ فوتی نیز حادث نشده است. وزارت بهداشت در به روز رسانی روز شنبه مجددا تاکید کرد که در حال حاضر ویروس کرونا شیوع محلی ندارد.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
مسئولان استان بریتیش کلمبیا نیز گفتند که یک زن حدود 60 ساله که اخیرا از ایران آمده با مراجعه به بیمارستان ساحلی ونکوور، مبتلای کرونای هشتم این استان کانادایی را تشکیل داده است. مسئولان بهداشت استان می‌گویند این زن در اوایل هفته وارد ونکوور شده و علائم خفیفی را از خود نشان داده بود که مورد قرنطینه در خانه خود قرار گرفته و این زن با توجه به گسترش کرونا در ایران از برخورد با مردم پرهیز کرده، در خانه مانده، ماسک زده و پیش از رفتن به بیمارستان با کلینک هماهنگ کرده است. بریتیش کلمبیا 20 مبتلای کرونایی، و کبک یک مبتلا دارد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
در همین حال مایک پنس معاون ترامپ در یک کنفرانس خبری گفت که محدودیت‌هایی را بعلت احتمالات خطرات ناشی از ورود ویروس کرونا بر مسافران ایرانی و هر شخصی که در ۱۴ روز گذشته از این کشور بازدید کرده اند، اعمال می‌کند. وی توضیحی و یا آماری در رابطه با اینکه آیا هیچ ایرانی تاکنون این ویروس را به آمریکا برده است ارائه نکرد اما او از مردم خواست که از سفر به بخش‌هایی از ایتالیا و کره‌جنوبی که این بیماری در آن کشورها گسترش شدید یافته، خودداری کنند.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
این اعلان پس از آن اتفاق افتاد که اولین مورد مرگ از میان ۵۹ بیمار، که مردی‌ست در ایالت واشنگتن آمریکا گزارش شده است. علاوه بر این مرد سه مورد دیگر ابتلا به کرونا گزارش شده که چگونگی ابتلاء بیماران نامشخص زیرا آنها در اورگان و کالیفرنیا زندگی می‌کنند و هیچ یک نیز با کشورهایی که آمار ابتلا در آنها بالاست ارتباطی نداشته‌اند.


اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Friday, February 28, 2020 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به