موج دوم کرونا در اتاوا و بین سیاستمداران و کارمندانشان رواج یافته است
امروز شنبه ۱۹ سپتامبر اعلان شد که آزمایش کرونای "ارین اوتول" رهبر جدید محافظه‌کار فدرال کانادا مثبت شده است. او قبلا خودش را قرنطینه کرده بود و طبق بیانیه حزب وی "حالش خوب است".
دیروز جمعه نیز اعلان شده بود که " ایو‌فرانسوا بلانشت " رهبر حزب کبک فدرال مبتلا به کرونا شده است. وی نیز از به قرنطینه رفته بود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
کرونا در میان رهبران احزاب کانادا: محافظه‌کاران و کبک‌ها
حزب محافظه‌کار جمعه شب در بیانیه‌ای گفت: "ارین اوتول نتیجه آزمایش مثبت کوید-۱۹ را دریافت کرد. او از اینکه نتیجه آزمایش کرونای همسر و فرزندانش منفی بوده بسیار خوشحال است. اوتول همچنان در قرنطینه خود خواسته بسر می‌برد و حالش خوب است". پس از اینکه خانواده وی روز چهارشنبه ساعت‌ها در صف آزمایش دادن کرونا در اتاوا منتظر ماندند و نوبت به وی نرسید، وضعیت فعلی آزمایش کوید-۱۹ در کانادا را محکوم کرد. سپس او همسر و دو فرزندش روز پنجشنبه در مکان ویژه آزمایش کرونا برای نمایندگان مجلس و خانواده‌های آنها در "گاتینو" در استان کبک، مورد آزمایش قرار گرفت؛ كه نتیجه این آزمایش مثبت اعلان شده است. وی پس از قرار گرفتن در معرض ویروس کرونا از طریق یکی از اعضای ستاد خود که کرونایی شده بود، به کرونا گرفتن مشکوک و از روز چهارشنبه به قرنطینه رفته بود. آخر هفته گذشته و تا روز دوشنبه، اوتول با این کارمندش به کبک سفر کرده بود.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
رهبر حزب کبک نیز کرونا گرفت
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
روز جمعه نیز تایید شده بود که رهبر حزب کبک فدرال بلانشت و همسرش نانسی دزیل مبتلا به کرونا شده‌اند. آنها اعلان کردند که تا ۲۶ سپتامبر در محل زندگی خود در "شووینگان" استان كبک بصورت قرنطینه خواهند ماند. بلانشت روز چهارشنبه پیش به قرنطینه خود خواسته رفته بود و پس از مثبت شدن آزمایش کوید-۱۹، با همسرش قرنطینه خود را کامل کرد. بسیاری از اعضای ستاد و کارمندان کمیسیون وی همچنین پس از اعلان کرونای مثبت وی و نیز یکی از کارکنانش، به عنوان احتیاط به قرنطینه رفته‌اند.
 
نخست وزیر کبک نیز به قرنطینه رفت
و اما اندکی پس از اعلام خبر کرونایی شدن رهبر حزب محافظه‌کار فدرال، "فرانسوا لوگو" نخست وزیر کبک نیز می‌گوید که بعلت دیدار روز دوشنبه‌اش با اوتول، به قرنطینه می‌رود.
لوگو روز جمعه در اتاوا با داگ فورد نخست وزیر انتاریو، جیسون کنی نخست وزیر آلبرتا و برایان پالیستر نخست وزیر مانیتوبا دیدار داشته و شام صرف کرده است. این چهار نخست وزیر به اتاوا رفته بودند تا جاستین ترودو نخست وزیر کانادا و دولت فدرال را برای دریافت ۲۸ میلیارد دلار بودجه اضافی برای تأمین هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی استان‌هایشان تحت فشار قرار دهند. ترودو گفته بود که به سخنان آنها گوش می‌دهد و توجه می‌کند اما چیزی در مورد اختصاص بودجه اعلان نکرده است.
به روز شده: ساعت ۶ عصر روز شنبه اعلان شد که نتیجه آزمایش کرونای نخست وزیر کبک منفی است.
 
موج دوم کرونا در اتاوا
امروز، افسر پزشکی اتاوا اعتراف کرد که این شهر در موج دوم کوید-۱۹ قرار دارد. دکتر "ورا اچچ" گفت که میانگین پنج روزه مبتلایان این شهر که تقریباً ۵۵ نفر می‌شود بالاتر از حد قبلی در اواخر آوریل است و بدین ترتیب این شهر بصورت رسمی در حال طی موج دوم کروناست.
وی گفت: "این سرعت افزایش است که ما را نگران می‌کند. ما نمی‌توانیم رشد سریع ابتلا را کنترل کنیم". وی افزود که آمار و اعداد نشان می‌دهند که ساکنان این شهر در ماه آگوست مراعات کرده بودند و گفت که انتظار دارد مجددا شاهد همکاری مردمی باشد و اطمینان دارد که شهر می‌تواند دوباره موارد ابتلا را پایین بیاورد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

در همین حال طبق گزارش‌ها صف‌های آزمایش کرونا در اتاوا به چندین کیلومتر می‌رسد و تقریبا همه روز تعداد زیادی از افراد بدون اینکه نوبت به آنها برسد به خانه‌هایشان می‌روند. در بسیاری از روزها تعداد آزمایش‌دهندگان به حداکثر رسیده و اجبارا مرکز آزمایش تعطیل می‌شود و از مردم می‌خواهند که فردا برگردند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Saturday, September 19, 2020 - 10:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به