اشخاص و بیزینس‌هایی که مجبور به بسته شدن شده‌اند می‌توانند یک یارانه خاص دیگری را نیز دریافت کنند
ده‌ها هزار مشاغل کوچک کانادایی که در طی ۱۰ ماه گذشته مجبور شده‌اند درهای خود را بعلت کرونا ببندند اکنون واجد شرایط دریافت پول از دولت هستند. کریستینا فریلند امروز دوشنبه گفت: "این حمایت اکنون برای جلوگیری از بسته شدن این بیزینس‌هاست".
یارانه اجاره اضطراری کانادا که از امروز دوشنبه ارائه می‌شود ، جایگزین مدل اولیه یارانه اجاره است که در ابتدای شیوع کرونا اعلام شد. در مدل قدیمی، موسوم به کمک اضطراری تجاری کانادا، به مالکان اجازه می‌داد تا آنها مستقیما از دولت تا ۷۵ درصد اجاره بها را دریافت کنند. با این حال، این طرح با استقبال مالکان مواجه نشد و بسیاری از مشاغل کوچک به دلیل عدم تمایل مالکان نتوانستند از این کمک دولتی استفاده کنند. اکنون دولت می‌گوید در طرح جدیدش صاحبان مشاغل کوچک می‌توانند مستقیماً این یارانه اضطراری اجاره کانادا را درصورتی که مستقیماً مجبور به تعطیلی شده‌اند دریافت کنند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
شرایط و چگونگی دریافت مبلغ اجاره بیزینس‌ها از دولت کانادا اعلان شد
صاحبان مشاغل متقاضی یارانه اجاره اکنون باید مراحلی مشابه یارانه دستمزد اضطراری کانادا را طی کنند که در آن ساختار یارانه براساس مقیاسی از میزان درآمد افراد طبقه‌بندی شده است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

در کاهش درآمدی ۷۰ درصدی یا بیشتر (محاسبه شده به همان روشی که برای یارانه دستمزد محاسبه می‌شود) به شرکت تجاری، موسسه خیریه ثبت شده، یا غیرانتفاعی اجازه می‌دهد تا ۶۵ درصدی اجاره بها را دریافت نماید. در صورتیکه کاهش درآمد آنها بین ۵۰ تا ۶۹ درصد باشد، یارانه اجاره ۴۰ درصد می‌شود و در صورت افت درآمد به زیر ۵۰ درصد، سطح یارانه به تدریج کاهش می‌یابد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
در واقع طبق این طرح، بیزینس‌هایی که کاهش درآمد بسیار کمی دارند کمک کمتری نیز دریافت می‌کنند و آنهایی که بیشترین ضربه را خورده‌اند بیشترین یارانه را دریافت خواهند کرد. البته حداکثر رقم یارانه اجاره در هر مکان از یک واحد واجد شرایط معادل ۷۵,۰۰۰ دلار می‌باشد و آنهایی که بیش از یک مکان دارند به حداکثر ۳۰۰,۰۰۰ دلار برای همه مکان‌هایشان محدود خواهند شد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
این یارانه شامل هزینه‌های اجاره املاک تجاری، مالیات بر ملک، بیمه ملک و برخی از سود وام‌های تجاری می‌شود اما شامل مالیات فروش، املاک مسکونی یا تفریحی متعلق به متقاضی نیست. وام‌های ملکی بصورت مستقیم یا غیرمستقیم، درآمد حاصل از اجاره نیز شامل این یارانه نمی‌شود.
 
چه کسی واجد شرایط یارانه اجاره است؟
واجد شرایط بودن تا حد زیادی شبیه برنامه یارانه دستمزدهاست. این بدان معناست که افراد، شرکت‌های مشمول مالیات و اعتبارات، سازمان‌های غیرانتفاعی و موسسات خیریه ثبت شده واجد شرایط یارانه اجاره هستند. انجمن‌های ورزشی آماتور کانادایی ثبت شده، سازمان‌های روزنامه‌نگاری ثبت شده، مدارس هنری، آموزشگاه‌های رانندگی، آموزشگاه‌های زبان، مدارس پرواز، شرکت‌های دولتی و مشارکت‌های بومی نیز واجد شرایط هستند. شرکت‌های مشارکتی که حداکثر ۵۰ درصد آنها متعلق به یک نهاد غیر واجد شرایط هستند نیز واجد شرایط هستند.
برای تشکیل پرونده، آنهایی که واجد شرایط هستند باید از تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۲۰، یا دارای حساب کاربری لیست حقوقی با اداره مالیات باشند، یا از ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۰ بیزینس خود را ثبت کرده باشند.
این برنامه بین ۲۷ سپتامبر امسال تا ژوئن ۲۰۲۱ دارای اعتبار می‌باشد.
 
یک یارانه اضافه دیگر: یارانه بسته شدن
اشخاص و بیزینس‌هایی که مجبور به بسته شدن از طرف مقامات بهداشت شهری یا منطقه‌ای، و یا تعطیلی به سبب شیوع کرونا به واسطه اعلان استان یا قلمروشان شده‌اند، به شرط آنکه واجد شرایط دریافت یارانه اجاره باشند، "یارانه بسته شدن" می‌گیرند که ۲۵ درصد پول اضافی از درآمدشان را خواهند گرفت، صرف نظر از اینکه درآمد آنها یک درصد افت کرده یا حتی بیشتر از ۷۰ درصد.
استثناهای این طرح شامل "بارها" با ساعات محدود کار، رستوران‌ها محدود شده به افرادی کمتر، متل‌های خواب و صبحانه که با کاهش مشتری روبرو هستند، و یا هر بیزینسی که مجبور به محدود کردن تعداد مشتری خود هستند، واجد شرایط نیستند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

آن مشاغل که به دلیل نقض محدودیت‌های بهداشت عمومی تعطیل شده‌اند نیز صلاحیت دریافت یارانه بسته شدن را ندارند. آنهایی که واجد شرایط هستند شامل رستوران‌هایی هستند که به طور معمول ۲۵ درصد یا بیشتر از درآمد خود را از غذاخوری در فضای داخلی کسب می‌کنند اما مجبور به تعطیلی آن شده اند، بارهایی که دستور بسته شدن دریافت کرده‌اند، باشگاه‌های ورزشی که دستور بسته شدن گرفته‌اند و فروشگاه‌های خرده‌فروشی که تعطیل شده‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, November 23, 2020 - 21:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به