تعداد قابل توجهی از كانادایی‌ها كاملاً از زدن واكسن خودداری می‌كنند و یا معتقدند که باید مدتی صبر كنند
در حالیکه امروز در چندین منطقه کانادا عملیات واکسیناسیون کرونا آغاز گشته است، انتاریو با یک رکوردشکنی بزرگ جدید به بیمارستان‌هایش دستور داد که برنامه‌های وضعیت اضطراری را به اجرا بگذارند. این دستور به بیمارستان‌های سراسر انتاریو ارسال شده تا بیماران مبتلا به کوید-۱۹ به موقع پذیرش و رسیدگی شوند.
در عین حال کبک اعلان کرد که بخاطر وضعیت نگران کننده کرونا در این استان، کلیه مشاغل غیر ضروری باید پس از تعطیلات سال جدید بسته بمانند. این استان افزوده که وضعیت رنگ برخی مناطق را نیز تغییر خواهد داد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما
امروز جاستین ترودو نخست وزیر کانادا نیز اعلان کرد که هزاران قطعه واکسن کرونا تولیدی شرکت مدرنا آماده است تا وارد کانادا شود. این واکسن بعلت آنکه حمل و نقل راحت‌تری نسبت به واکسن فایزر دارد بیشتر به نقاط دور افتاده و قلمروهای کانادا ارسال خواهد شد.
 
اعلان وضعیت اضطراری در بیمارستان‌های انتاریو و بسته شدن کبک، واکسن مدرنا تا آخر ماه در کانادا
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
طبق اعلام استان انتاریو ۲,۲۷۵ مورد دیگر کرونای جدید امروز سه‌شنبه گزارش می‌شود که یک رکوردشکنی بزرگ جدید است. "کریستین الیوت" وزیر بهداشت استان گفت: "مردم، لطفا تعطیلات را فقط با خانواده‌ای که در خانه خودتان است جشن بگیرید". ۳۱۹ مورد جدید استان مربوط به مدارس است و در کنار این ابتلا موارد جدید انتاریو شامل ۷۱۱ مورد در تورنتو، ۵۸۶ مورد در پیل، ۱۸۵ مورد در ویندزور‌اسکس و ۱۵۴ مورد در منطقه یورک بود و این ارقام باعث شد که داگ فورد نخست وزیر انتاریو این تعداد را "نگران کننده" بخواند و بگوید ادامه تعطیلات و بستن استان امکان‌پذیر بوده و وی "همه گزینه‌ها را روی میز آماده دارد".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
به همین واسطه وزارت بهداشت انتاریو امروز طی یادداشتی به بیمارستان‌ها دستور آمادگی داد تا سریعاً برنامه‌های اضطراری را فعال کنند. برای بیمارستان‌هایی که در مناطق قفل خاکستری و کنترل قرمز قرار دارند، این بدان معنی است که ۱۰ تا ۱۵ درصد از تخت‌های آنها باید برای بیماران کوید-۱۹ رزرو شود. همه بیمارستانها موظف هستند تا ظرف ۴۸ ساعت "برنامه‌های افزایش ظرفیت و اضطراری" خود را فعال کنند. این دستور بعلت افزایش بیماران صادر می‌شود که برای اولین بار از ماه مه تاکنون تعداد بیماران بستری شده بعلت کرونا از ۹۰۰ نفر رد شده و با ۶۴ نفر افزایش در طی یک روز از ۸۵۷ نفر به ۹۲۱ نفر رسیده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
این در حالی‌ست که برخی بیمارستان‌ها در بزرگشهر تورنتو از قبل پُر از بیمار شده‌اند و برای کاهش ازدحام بیماران به سایر بخش‌ها انتقال داده شده‌اند. به عنوان مثال بیمارستان‌های اسکاربورو، برامپتون و می‌سی‌ساگا جراحی‌های برنامه‌ریزی شده را لغو کرده‌اند، در حالی که بیمارستان‌های منطقه یورک و همیلتون هشدار داده‌اند که به حد بحرانی نزدیک گشته‌اند.
در حال حاضر، مناطق تورنتو، پیل، یورک و ویندزور در وضعیت خاکستری (بسته بودن) قرار دارند در حالی که مناطق دورهام، هالتون، همیلتون، سیمکو، ‌مسکوکا، واترلو، ولینگتون‌دافرین‌گلف و میدلکس‌لندن در وضعیت قرمز قرار دارند. انتاریو که از دیروز عصر واکسیناسیون را آغاز کرده تا ظهر امروز ۱۴۲ کارمند بهداشتی – پزشکی را واکسن زده و انتظار دارد تا ۳۲۵ واکسیناسیون دیگر امروز، و ۳۲۵ واکسیناسیون دیگر فردا انجام دهد بطوریکه در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ بتواند ۱.۲ میلیون انتاریویی را واکسینه کند.
 
ترودو: ۱۶۸,۰۰۰ دوز واکسن مدرنا را تا پایان ماه دریافت می‌کنیم
تنظیم کننده‌های بهداشت کانادا در آخرین مراحل بررسی واکسن مدرنا هستند بطوریکه تصمیم نهایی در مورد اعطای مجوز و یا رد این واکسن می‌تواند در همین هفته اعلان شود. ترودو در اینباره گفت که در صورت تصویب، کانادا حداکثر ۱۶۸,۰۰۰ دوز واکسن دو دوزه مدرنا را قبل از پایان دسامبر دریافت می‌کند و افزود که ورود واکسن‌ها ظرف ۴۸ ساعت پس از زمان اعطای مجوز بهداشت کانادا آغاز می‌شود. کانادا مجموعا ۴۰ میلیون دوز واکسن مدرن سفارش داده است. داده‌های آزمایشی این واکسن نشان از موفقیت ۹۴.۱ درصد آن در جلوگیری از کوید-۱۹ و ۱۰۰ درصدی در جلوگیری از بروز موارد شدید بیماری دارد.
قلمروهای کانادا در شمال و شمال غرب، جوامع روستایی و دورافتاده زیرساخت‌ها و مراقبت‌های بهداشتی لازمه واکسن فایزر را ندارند و برای آنها واکسن مدرنا مناسبتر است. محصول مدرنا باید در منهای ۲۰ درجه سانتیگراد نگهداری شود در حالیکه دمای نگهداری واکسن فایزر منهای ۷۰ تا منهای ۸۰ درجه سانتیگراد است.
همچنین امروز ترودو گفت که کانادا هفته آینده حدود ۲۰۰,۰۰۰ دوز واکسن دیگر فایزر را دریافت خواهد کرد و در مجموع پیش‌بینی می شود ۶ میلیون واکسن مدرنا و فایزر تا پایان مارس ۲۰۲۱ به کانادا تحویل داده شود. در کل ، کانادا تقریباً ۴۱۸ میلیون دوز واکسن کوید-۱۹ را از ۷ شرکت مختلف سفارش داده است.
 
کبک برای ۲ هفته بعد از روز کریسمس، مشاغل غیر ضروری را تعطیل می‌کند
محدودیت‌های جدید در کبک، بجز چند استثناء شامل دستور کار اجباری از خانه از ۱۷ دسامبر تا ۱۱ ژانویه می‌شود. این استان همچنین دوره تعطیلات زمستانی مدارس ابتدایی را یک هفته، یعنی تا ۱۱ ژانویه تمدید می‌کند. پیش از این قرار بود که مدارس از ۱۷ دسامبر تا ۱۱ ژانویه تعطیل باشند. همچنین این استان بین ۱۷ دسامبر و ۱۱ ژانویه مناطق زرد را نارنجی، و مناطق نارنجی را به قرمز ارتقا می‌دهد که بالاترین سطح هشدار در استان است که به معنی محدودیت شدیدتر در غذاخوری‌ها، رستوران‌ها، سالن‌های ورزشی، موزه‌ها و تئاترها می‌باشد.
 
نظرسنجی‌ها
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

در نظرسنجی‌های اخیر نشان داده شده كه تعداد قابل توجهی از كانادایی‌ها كاملاً از زدن واكسن خودداری می‌كنند و یا معتقدند که باید مدتی صبر كنند تا ببیند چه تصمیمی می‌گیرند. ترودو گفت كه می‌خواهد به كانادایی اطمینان دهد که وی در تصمیم‌گیری علمی عجله نخواهد كرد و تنظیم كنندگان كانادایی فقط محصولی که کار می‌کند را تایید می‌کنند.


اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Tuesday, December 15, 2020 - 20:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به