ایران استار: موضوع موج دوم کرونا تبدیل به یک موضوع جدی مدیریتی و اقتصادی برای کانادا شده است. از یک طرف بسیاری از مردم و دولتمردان نگران پیامدهای اقتصادی موج دوم هستند و از طرف دیگر می‌گویند این پیامدها تنها با همراهی مردم قابل کنترل و کاهش خواهد بود. در این میان آمار ابتلا به کرونا نیز همچنان در حال افزایش و رکورد شکنی است.
در حالی که ویروس کرونا به سرعت در سراسر کانادا در حال افزایش است، دولت فدرال ناامیدانه مردم را به تلاش برای جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس تشویق می‌کند. از طرف دیگر با وجود بسیاری از بیمارستان‌ها و مراکز آزمایش اما خطر پائین آمدن ظرفیت سیستم‌های مراقبت‌های بهداشتی کانادا در حال افزایش است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
پیامدهای اقتصادی موج دوم کرونا تنها با کمک مردم قابل کنترل است
"کارلا کوالترو"، وزیر اشتغال در مصاحبه‌ای گفته است که توقف اقتصادی گسترده‌تر مانند آنچه در اوایل سال اتفاق افتاد اجتناب ناپذیر است اگر کانادایی‌ها برای کاهش سرعت انتشار ویروس اقدامی نکنند. وی افزوده: "باید اطمینان حاصل کنیم که همه کارهایی را که ممکن است از شستن دست، فاصله اجتماعی، پوشیدن ماسک و... انجام دهیم تا عواقب اقتصادی کرونا کمتر باشد". این درحالی است که موارد ابتلا به کرونا در سراسر کشور در حال افزایش است از جمله در دو استان پُرجمعیت کانادا. انتاریو ۷۳۲ مورد را در روز جمعه گزارش کرد که بالاترین رکورد در یک روز بود و در همان روز کبک از ۱،۰۰۰ مورد ابتلا به کرونا عبور کرد.

برای محافظت از جامعه و نزدیکانمان جدی باشیم!

لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

نخست وزیر جاستین ترودو نیز گفته است که کشور در موج دوم قرار دارد و مقامات دیگر هشدار می دهند که کانادا در حال رسیدن به یک نقطه "بحران" است. کوالترو گفته است "ما به عنوان دولت واقعاً در تلاشیم تا تأثیر اقتصادی پیش رو را به حداقل برسانیم اما این امر واقعاً به هوشیاری مردم بستگی هم دارد".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
از طرفی رهبران سیاسی نیز از گسترش کرونا در امان نمانده‌اند؛ ارین اوتول، رهبر محافظه کار و همسرش ربکا، هر دو ماه گذشته به ویروس مبتلا شدند و همین طور ویس ایو-فرانسوا بلانشت رهبر بلوک کبک.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
کاندیس برگن، معاون محافظه کاران در واکنش به ابتلا رهبران سیاسی به کرونا گفته است: "من فکر می کنم این موضوع جدی بودن موضوع کرونا را برای همه واقعی می‌کند؛ بدون در نظر گرفتن اینکه شما کی هستید، در کجا زندگی می‌کنید، شغل شما چیست... بنابراین همه ما باید بسیار جدی باشیم که چگونه با آن کنار بیاییم و چگونه از خود و کسانی که دوستشان داریم محافظت کنیم".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Sunday, October 4, 2020 - 22:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به