سریعا تا زمانیکه امکانش هست از طریق پروازهای تجاری ایران را ترک کنید
چندی پس از آنکه مقامات بهداشتی انتاریو اعلان کردند هفتمین و آخرین مورد کرونا در تورنتو مردی حدود پنجاه ساله‌ست که به ایران سفر کرده بود، دولت کانادا در توئیتی اعلان کرد: "به دلیل دشوار شدن فزاینده خروج از ایران به کانادایی‌ها توصیه می‌شود اگر حضور شما در ایران ضروری نیست باید در نظر داشته باشید که سریعا تا زمانیکه امکانش هست از طریق پروازهای تجاری آنجا را ترک کنید". این هشدار برای آنهایی که در ایران، کره جنوبی، و مغولستان هستند با جملات متفاوتی صادر شده است.
مقامات بهداشت انتاریو می‌گویند که این مرد در حالیکه روز قبلش از ایران آمده بود، به بخش اورژانس مرکز علوم پزشکی بیمارستان "سانی‌بروک" تورنتو مراجعه کرده است. "دکتر داوید ویلیامز"، رئیس ارشد پزشکی انتاریو در بیانیه‌ای گفت: "این بیمارستان پروتکل‌های پیشگیری و کنترل عفونت و نیز کرونا را برای بیمار آغاز کرده و بیمار با استفاده از تمام اقدامات احتیاطی مناسب، از جمله قرنطینه در بیمارستان تحت مراقبت قرار گرفت". ویلیامز گفت این مرد در همان روز مرخص شد ولی به او گفته شد که فعلا خودش را در خانه خودش قرنطینه کند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
این مرد اکنون ششمین مورد از ویروس کرونا در تورنتو و هفتمین در انتاریو و سومین از ایرانیان کانادایی در این استان به شمار می‌رود. تنها مورد دیگر این استان که تورنتویی نیست یک دانشجوی "دانشگاه غربی" در شهر لندن انتاریوست. این دانشجو نیز در قرنطینه قرار دارد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

امروز، شنبه دولت کانادا اعلان وضعیت هشدار مسافرتی برای کسانی که به نقاط کرونا زده مسافرت کرده‌اند را صادر و از همه کانادایی‌های خارج از کشور خواست هرچه سریع‌تر خودشان را در وب‌سایت دولت ثبت‌نام کنند تا دولت بتواند اطلاعات و کمک‌های لازمه را به آنها ارائه دهد. بدین ترتیب توصیه می‌شود از هم اکنون کلیه کانادایی‌های خارج از کانادا به وب‌سایت زیر مراجعه نمایند:
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Friday, February 28, 2020 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به