ایران استار: کرونا به به قاتل اصلی جان آدم‌ها در کانادا تبدیل شده است. این ویروس کشنده در روز شنبه در سه استان انتاریو، کبک و آلبرتا نزدیک به ۵,۸۰۰ نفر را آلوده کرده و تنها در انتاریو ۲۰ نفر را به کام مرگ کشانده است. بدین ترتیب کرونا در سه استان ذکر شده در همین امروز، همزمان رکوردشکنی کرده است.
در عین حال آمریکا همچنان روزهایی کابوس‌واری سپری می‌کند. در این کشور تنها در همین روز شنبه ۲۲۸,۰۰۰ ابتلاء جدید به کرونا گزارش شده که بیشتر از هر جایی در دنیا بوده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
کرونا قاتل اصلی جان کانادایی‌ها: رکوردشکنی همزمان در انتاریو، آلبرتا و کبک؛ رکوردشکنی ۲۲۸,۰۰۰ نفری کرونا در یک روز آمریکا
استان انتاریو روز شنبه با ثبت ۱,۸۵۹ مورد ابتلاء جدید به کرونا ركورد جدیدی را ثبت کرد. کریستین الیوت، وزیر بهداشت استان انتاریو امروز گفت که آخرین موارد ابتلا شامل ۵۰۴ مورد در تورنتو، ۴۶۳ مورد در منطقه پیل و ۱۹۸ مورد در منطقه یورک بوده است. رکورد قبلی روزانه انتاریو با ۱,۸۵۵ مورد در ۲۷ نوامبر ثبت شده بود. هم تورنتو و هم منطقه پیل در حال قرنطینه شدن هستند و بیشتر مشاغل غیر ضروری نیز نزدیک به دو هفته پیش بسته شدن هستند. اتاوا و همیلتون همچنین روز شنبه شاهد افزایش عفونت‌های روزانه بودند. اتاوا ۷۲ پرونده ثبت کرده که این مورد روز جمعه ۳۶ مورد بود. همیلتون روز دوشنبه ۸۹ مورد را ثبت کرده در حالی که این آما روز جمعه فقط ۴۳ مورد بوده است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

وزیر بهداشت استان انتاریو گفته است که روز جمعه ۲۰ نفر دیگر بر اثر ویروس جان خود را از دست داده‌اند و اکثر موارد جدید گزارش شده افراد زیر ۴۰ سال بوده‌اند. از ۲۰ مرگ گزارش شده در روز شنبه ۱۳ نفر ساکن خانه‌های مراقبت طولانی مدت بودند که مرگ افراد در آنها تاکنون توجه زیادی را جلب کرده است. الیوت گفت که این استان انتاریو درباره شیوع کرونا"به نقطه بحرانی رسیده است" و بار دیگر از ساکنان خواست ماسک بزنند و توصیه‌های بهداشت عمومی را دنبال کنند.

آمار و ارقام آلبرتا و کبک بدتر از انتاریو

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
آلبرتا هم روز جمعه اعلام کرد با ۱,۸۷۹ مورد ابتلا رکورد شکنی کرده است. این استان تا امروز ۱۸,۸۰۶ مورد ابتلاء فعال دارد كه ۵۶۳ نفر به دلیل بیماری در بیمارستان تحت درمان قرار گرفته اند كه ۱۰۱ نفر در تخت‌های ایکو هستند. شش مورد مرگ و میر جدید از این بیماری در آلبرتا گزارش شده است که در مجموع تعداد کشته شدگان را به ۵۹۶ نفر رسیده است. دکتر "دینا هینشاو" رئیس ارشد پزشکی آلبرتا گفت که او بسیار نگران این اعداد است. وی روز پنجشنبه گفت: "رفتارها باید تغییر کند و این یک الزام است".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
در این میان وضع استان کبک بدتر از هر استانی در کانادا است. این استان روز جمعه ابتلاء ۲,۰۳۱ نفر به کرونا را گزارش کرده و همچنین از مرگ ۴۸ مورد خبر داده است. آمار کرونا در مونترال ۶۳۰ مورد و کبک سیتی ۳۰۴ مورد بوده است. در همین باره فرانسوا لوگو نخست وزیر کبک روز پنجشنبه برنامه اجازه مجالس کریسمس در مناطق قرمز استان را لغو کرد.
 
ابتلا بیش از ۲۲۸,۰۰۰ آمریکایی به کرونا در یک روز
افزایش آمار در کانادا نگرانی‌های زیاد ایجاد کرده اما هنوز با آمار جهنمی کرونا در آمریکا فاصله زیادی وجود دارد. در آمریکا فقط در روز شنبه ثبت بیش از ۲۲۸,۰۰۰ نفر به کرونا اعلام شده است که یک رکورد جهانی جدید در مورد آلودگی روزانه ویروس کرونا است. طبق داده‌های جمع‌آوری شده توسط دانشگاه جان هاپکینز، ایالات متحده در روز جمعه ۲۲۷,۸۵۵ نفر ابتلا به کرونا را گزارش کرده که از آمار ۲۱۷,۰۰۰ نفری روز پنجشنبه هم که رکورد جهانی خود آمریکا بود، عبور کرده است.
این آمار در حالی اعلام شده که ایالات متحده به تازگی از مرز ۱۴ میلیون عفونت به ویروس کرونا عبور کرده و با ۲,۸۷۹ کشته در یک روز آمار عجیبی را ثبت کرده؛ در همین حال تعداد مبتلایان کرونا در جهان بالغ بر ۶۶,۸۳۳,۷۹۶ نفر است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

طبق گزارش دانشگاه جان هاپکینز فقط روز جمعه ۲,۶۰۷ نفر در آمریکا بر اثر کرونا کشته شده‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Saturday, December 5, 2020 - 20:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به